neděle 21. listopadu 2010

Nedělní procházka a večerní pozdrav...

Ahoooj, dobrý večer znovu! Než shlédnete pár foteček z lesa, přijměte ode mne takové malé virtuální pozvání na šálek svařeného vína... Okénko na mém blogu právě ukazuje 100 čtenářů a snad i spokojených přátel mého bločku. Před necelým rokem, kdy jsem blog zakládala, jsem netušila, že poznám tolik úžasných, velmi milých dušiček. Tímto posílám večerní, srdeční pozdrav vám všem s poděkováním, že tu jste...

Hned za brankou naší zahrady se nám naskýtá spoustu krásných míst a zákoutí lesa. Každý krok za ni, je tedy příležitost na chvíli se zastavit a rozhlédnout se kolem sebe...

Zima se blíží, tak jsme mysleli i na zvířátka v lese.... a do krmelce jim dnes něco nasbírali. Kaštanů a žaludů tady máme opravdu spoustu.
Potůčky v lese u rybníčku, které nám tu protékají stojí také za tu chvíli se zastavit a trochu se zasnít, načerpat energii...mají svá tajemství, jen promluvit. Všude okolo se tu kdysi dávno proháněly koně s kočáry. Lesík patří totiž k místnímu zámečku a je to taková naše chlouba...

Jsem moc ráda, že vás tímto mohu provést...vším co mne zajímá a mám ráda.

Doufám, že se budete v přítomnosti mých fotek cítit příjemně a snad některé z nich vám možná tak trochu navodí i pocit dobré nálady a pohody...Mějte se krásně!!!

17 komentářů:

  1. Mila Soni, mám za sebou poměrně hektickou neděli a tohle je přesně to, co jsem potřebovala. Svařené víno mám moc ráda a procházka tak krásným lesem udělá dobře určitě každému.
    Moc děkuji, přeji krásný večer.
    Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Yammie Gluwein !!.....nice pictures lovelt atmosfere here today......like your blog !!!...lovely week darling....love Ria....

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Soni, nádherné fotky plné pohody a krásné přírody. Virtuální pozvání na šálek svařeného vína přijímám i přesto, že jsem před chvílí dopila i skutečný hrneček svařáku.
    Přeji krásný příští týden a zdravím, Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Soni,
    procházka s Tvými fotkami je úžasná.
    A "svařáček" vypadá báječně.
    Přeji ještě spousty a spousty pravidelných čtenářů!!!
    Hezký start do nového týdne
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Soni, prochazka se mi moc libila, diky za krasne fotky a svarene vinko zavonelo az sem:)Preji krasny tyden,Monika....

    OdpovědětVymazat
  6. Soni, to jsou nádherné fotky! Mít takovou krásnou přírodu za domem je můj velký sen :o)
    Krásný den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Romantic and wonderful blogg, nice pictures..

    Jenny

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Soni... ked budes mat cas, klikni na moj blog mam tam pre teba male prekvapenie :)

    OdpovědětVymazat
  9. Posílá pozdravení Soničko,
    krásná a čistá příroda a ty jsi jí tak hezky vyfotila. U tebe je mi vždy pohodově. Jsem ráda, že tady jsi a tvůj blog je úžasný.
    Pa pa Lenka.

    OdpovědětVymazat
  10. What a good hot chocolate!
    I seem to smell her perfume mixed with the cinnamon.
    Kiss

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji vám všem za úžasné zprávičky, mám z nich takovou radost. Jste zlatéééé. Bohužel mám málo času odpovědět každé zvlášť...tak ještě jednou Velkééé dííííííky a přeji vám pohodový večer, moc pozdravů od nás...Soňa

    OdpovědětVymazat
  12. Gilda, very good red wine mulled with cinnamon and lemon. Beautifully fragrant and warm...With love Soňa

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Soničko, svařáček voní na dálku a lesní zážitky jsou uklidňující, jen mi tam chyběl ten zmíněný zámeček, tak doufám, že nám ho někdy také ukážeš :o))...Zdraví Eliška

    OdpovědětVymazat
  14. SONIČKO, MOC HEZKÁ PROCHÁZKA.
    KRÁSNĚ JSI VŠE NAFOTILA. POHODA A KLID, TO JE ODPOČINEK.
    MĚJ PŘÍJEMNÝ VEČER. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  15. Krasne relaxacni, to presne ted potrebuji:)
    Mej krasny vecer, Jana

    OdpovědětVymazat
  16. Eliško, zdravím a děkuji za milou návštěvu.Z místního zámečku u nás už nějaké fotky v blogu mám...jsou to slavnostní fotky- předávání maturit s naší Pavčou. Dokonce je tam i vyfocený ten zmiňovaný kočár...Pohodový večer.Soňa

    OdpovědětVymazat
  17. Bohdanko a Jani, děkuji i za tak milé zprávičky. Právě jsem se usadila s Tomíčkem do křesla s dobrým čajem oslazeným medem a jdu zase já k vám se potěšit, co pěkného jste vložily. Pohodový večer...

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails