pátek 19. listopadu 2010

Podzimní, šedé listopadové dny při svíčkách u nás...

Šálek kávy nebo čaje, oblíbená hudba, pestrobarevný pléd na zahřátí, světlo svíček, praskání dřeva v krbu-to je přesně to, co člověk potřebuje, když venku je nevlídně, sychravo, prší a honí se tam vítr...

Hezké chvíle a dlouhé večery se u nás doma bez svíček neobejdou...

...byť jen malá obyčejná čajová svíčka vykouzlí úžasnou atmosféru a to mám moc ráda.

Ratanová malá dýně...





Voňavé pytlíčky mám také moc ráda a tak jsem si jeden s výšivkou se směsí levandule přivezla i z Ikei.






Mějte v pohodlí krásný páteční večer a užívejte si pěkně v teplíčku víkendového volna...s milým člověkem, přáteli nebo v milé a dobré společnosti...

11 komentářů:

  1. Milá Soni, to je zase nádhery! Vidím, že i u vás advent klepe na dveře, fotku s dekorovanou svíčkou jsme si zvětšila, jednoduché, elegantní, krásné! Pytlík s vánoční hvězdou je taky moc krásný. Prostě na mě dýchla pohoda. Děkuji a přeji ji i tobě.
    Moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Soničko,
    moc milé, hřejivé a potěšující:))až se mi zastesklo.
    Hezký večer Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko a Vladěnko, děkuji vám za zastavení a milá slova. Moc jste mne potěšily...Mějte se krásně.Sońa

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Soňo, náhodou jsem objevila Váš blog a atmosféra Vašich fotek mě naprosto okouzlila. Při nich člověk na tu slotu za okny co vládne posledním dnům naprosto zapomene.

    OdpovědětVymazat
  5. Beautiful things you show us !!...lovely weekend darling...love Ria.....

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Soni,tak ráda se k tobě vracím a
    dobře vím proč.Je tady u tebe tak krásně.Tvé nádherné fotky a ta pohoda je prostě okouzlující.
    Přeji ti krásný a pohodový víkend.Marťa

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi príjemné, už s nádychom predvianočného času. Gabi

    OdpovědětVymazat
  8. SONI,
    TOLIK KRÁSY,POHODY A VŮNĚ PODZIMU A NADCHÁZEJÍCÍHO VÁNOČNÍHO ČASU.
    KRÁSNÝ VÍKEND SONI.
    ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  9. SONIČKO, TO JE KRÁSY PŘEDVÁNOČNÍ.
    MÁŠ TO MOC HEZKÉ.
    JÁ SE TAKÉ TĚŠÍM NA VÁNOCE A POMALOUČKU SE PŘIPRAVUJI.
    PŘEJI POHODIČKU A ODPOČINEK VÍKENDOVÝ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji ke 100 spokojených čtenářů.

    Jak píšeš i čajová svíčka umí v těchto pošmourných dnech vytvořit krásnou atmosféru, souhlas !!

    Až budeš mít čas a náladu přijď si ke mně pro dárek.

    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasná atmosféra dýchá z vašich foteček, Soni.Jste kouzelnice, umíte vyčarovat krásu. Ráda se zase vrátím. Lucie

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails