pondělí 31. ledna 2011

Bělostný konec ledna...

...a moje malá radost. Obrázek se srdíčkem, který jsem si přivezla domů ze sobotní návštěvy mého oblíbeného obchůdku. Padl mi hned do oka a mám z něho opravdu velkou radost. A teď něco málo z venčí...
Po pár dnech krásného počasí a sluníčka tu máme opět pořádnou pohádkovou zimu s pěknou sněhovou nadílkou. Zima se opravdu nevzdává...A tak mnoho lidí ve svém volnu vyráží za zimními sporty, spousta dalších dá raději přednost procházkám krásnou zasněženou přírodou.

My jsme se o víkendu opět vypravili s našimi přáteli na dlouhé procházky a tak posílám pár i šumavských pohlednic "střípků" které jsem nafotila.

Né, že bych se opět chtěla chlubit cizím peřím, natožpak chalupou...Ale jsou to opravdu kouzelná místa, které jsme objevili...Chalupy chaloupky, které ráda fotím a mám moc ráda. Je v nich zachovaná citlivost lidí, kteří třeba i na úkor svého volna, pohodlí, ctí zručnost a cit předků...

A aby jsme v té zimě neumřeli hlady, tak jsem upekla naše také velmi oblíbené škvarkové placky.

Přeji Vám všem krásný den a klidný celý týden!

24 komentářů:

  1. Soni, krasne potesenie si si kupila...:) aj fotky su nadherne...zima, sneh...ale uz by som privítala jar...neh je krasne vsetko zelene...:), aj tebe krasny den

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko, moc Ti děkuji za návštěvu! I já jsem nedočkavec a moc se těším na jarooo :o) zima je kouzelná a když se do ní opírá sluníčko, je ještě hezčí, ale je fakt, že nemusí být tak dlouhá...a to nás ještě čeká únor. Měj se hezky, Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj. Bardzo mi się u Ciebie podoba. Piękne dekoracje tworzysz w swoim domku. Zimowe Foty - bajeczne.
    Pozdrawiam serdecznie )

    OdpovědětVymazat
  4. Oh, It's beautiful. Lovely. :-) Hug Stina

    OdpovědětVymazat
  5. Soni, to je krása, když je tak bílo, u nás mrzne až praští, ale po sněhu už skoro ani památky, a neboj jaro přijde co by dup, já se už taky těším na teplíčko. Obrázek je krásný....Hezký den. Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Soničko! Srdíčko je kouzelné, nedivím se, že ses zamilovala. A tvoje fotky "venkovní", to je velká krása, víkend se opravdu vydařil, to sluníčko báječně nabíjí, že!
    Měj pohodové i dny pracovní, moc tě zdravím Helena
    PS: a ty placky vypadají...no k sežrání (odpusť mi ten výraz :o))

    OdpovědětVymazat
  7. Můj drahý Sonia Jsem vášnivým stoupencem svého blogu, jsem rád, že je radost pro duši, díky, skromně naznačovat, že nevíme, váš jazyk, který dal překladatel, jsem oddaný řemesel a mám dva blogy Doufám, že vaše návštěva http : / / matildaaccesorios http://pielcanela-sandra.blogspot.com infantiles.blogspot.com a (teď si uvědomuji, že bych měl také dát překladatel jaja)
    Nechám velkou lásku a objetí
    EscucharLeer fonéticamente

    OdpovědětVymazat
  8. Soni, vidím, že ani ty nedokážeš odolať vábeniu bielej Pani Zimy a fotíš a fotíš a fotíš:) Krásne zábery:)
    A obrázok je rovnako veľmi peknučký:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  9. pięknie !!!!pozdrawiam i dziękuje za miły komentarz !!!

    OdpovědětVymazat
  10. It looks like you have a wonderful weekend darling !! lovely week !!! love Ria....

    OdpovědětVymazat
  11. Blahopřejeme vám k zakoupení ... velmi pěkné a velmi romantické ...Fotky jsou opravdu krásné, nikdy jsem nebyl v Česká republika, ale já bych rád na návštěvu ... musí být nádherné ... Dobrý den, Sonia a dobrý týden!

    OdpovědětVymazat
  12. Beautiful heart and beautiful photos.
    Have a nice week.
    Hug from Mio

    OdpovědětVymazat
  13. Soni, srdíčko v rámečku je moc hezké, zima umí být fotogenická, škvarkové placky jsou k nakousnutí, prostě celkově moc hezké pokoukáníčko. Zdravím Marcela

    OdpovědětVymazat
  14. Soničko,krásný obrázek sis koupila a určitě si prožila nádherný víkend.Ty zimní fotografie jsou naprosto úžasné tak jak i placky.
    Měj se krásně.Marťa

    OdpovědětVymazat
  15. Soni,
    moc děkuji za návštěvu u mne...
    Obrázek se srdíčkem se mi moc líbí!! :o))
    A fotky zvenčí taktéž.
    A placky? Tu bych si dala :o)))
    Dobrou noc
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  16. Zdravím Soni,je mi opravdu ctí ,že jsi nakoukla na můj začínajíci bloček! Já jsem si prohlížela tvůj a to ůplně celý.A hodnocení je,že jsi jakousi Bibli krásy, vkusu,tvoření lásky ke květinkám,přírodě a rodině! Ten nový obrázek je supr, no a ta chaloubka to je nádherna, ale jak se tam asi dostane sanitka že??????

    OdpovědětVymazat
  17. ciao sonia come va?
    sempre belle le tue immagini...
    un abbraccio
    nicoly

    OdpovědětVymazat
  18. What a beautiful 'heart' picture you've found, Sona !
    Your winter pictures are gorgeous, what a lot of snow !
    Here it's cold and we have rain, I'm looking forward to Spring ...
    Enjoy those placky, they look delicious !
    Nice evening,
    Sylvia

    OdpovědětVymazat
  19. Sona piekna u Was zima, a obrazek z serduszkiem idealny na nadchodzace Walentynki :) Liebe Grüsse, gosia

    OdpovědětVymazat
  20. Hej Sonia! Så trevligt att besöka din vackra blogg och se alla fina bilder från ditt kök och från Tjeckien.
    Ha det så gott.
    Kram Birgitta

    OdpovědětVymazat
  21. Soničko, vybrali jste si na výlet krásné fotogenické počasí ! Obrázky máš krásný, jak ze žurnálu !
    Nad škvarkovýma buchtama jen mlaskám, ty mám moc ráda.
    Měj se moc pěkně
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  22. MILÁ SONIČKO ,
    OBRÁZEK JE NÁDHERNÝ A FOTEČKY Z PROCHÁZKY JAKO V POHÁDCE A TY ŠKVARKOVÉ PLACKY VYPADAJÍ ÚŽASNĚ.
    KRÁSNÝ VÍKEND ZDRAVÍ ADÉLA.

    OdpovědětVymazat
  23. SONIČKO, POSÍLÁM SOBOTNÍ POZDRAVENÍ.
    OBRÁZEK JE KRÁSNÝ. MÁM TAKOVÉ DVA, PÁR LET UŽ MI DĚLAJÍ RADOST.
    OSTATNÍ FOTEČKY, AŤ UŽ S PROCHÁZKOU NEBO POCHOUTKOU, JSOU MOC HEZKÉ.
    PŘEJI POHODOVÝ A KLIDNÝ VÍKENDÍK. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Soničko, srdiečko je veľmi krásne, teraz to bude aktuálne na Valentína a zimná krajina má svoje čaro, krásny večer
    Emily

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails