neděle 16. ledna 2011

Nedělní procházka...

Ahoj, dobrý večer znovu milé čtenářky!

Jsem tady opět s poděkováním za vaše velmi krásné komentáře a posílám pár fotek z dnešní procházky do okolních vesniček u nás, které mám moc ráda...

Kalendář sice právě ukazuje vrchol zimy...nebo-li její dno, ale venku bylo dnes tak krásně, že by byla velká škoda takového počasí nevyužít! První barevné radosti začínajícího roku v přírodě i na zahrádce na nás ovšem teprve čekají...

Ty, které jsem nafotila, myslím tím šípek, se udržely na keřích i přes velké mrazy...

Sluníčko se na nás usmívalo až do pozdních odpoledních hodin...a jako další životabudič na nás doma čekal vylouhovaný třezalkový čajík, který je také v zimě velmi dobrý...Sáhnu po něm vždy, když zrovna není nálada, jak se říká, nic moc...



Krásný nedělní večer a pohodový celý nadcházející týden...

13 komentářů:

  1. Soničko- dík za krásný výlet do vašeho kraje, vždycky se těším na reportáž ! Opět jsi nezklamala.
    Měj se móc fajn :-)
    jaromila

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Jaromilko, dnes bylo opravdu nádherné počasí, tak jsem konečně vyndala peřiny na plůtek a hurá ven. Byla to,ale dlouhá procházka...moc zdravím,Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Beatiful pictures...I love the fruits of the roses...

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji vám za vaše Soňa sladké komentáře ... Doufám, že jsem napsal dobře ... Použil jsem Google Translator ... ahoj a brzy se uvidíme ...

    OdpovědětVymazat
  5. Raffaelle e vi ringrazio! Accomodante settimana, Sonia

    OdpovědětVymazat
  6. Dear Sona,
    thank you for visiting one of my Blog's.
    And now I'am here and am ooking at your beautiful blog!
    To bad, you did a google translater.
    I can only view the nice pictures,but they are very beautiful.
    Have a sweet week,
    best wishes,
    Moni

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Soni, i já mám moc ráda, když nás na procházku vezmeš sebou. Vůbec jsem netušila, že tam u vás máte památník J. Barranda a takové krásné chaloupky. Úplně si mě zlákala na výlet.
    Pohodový týden, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Helenko, můžu napsat, že vesničky okolo nás jsou opravdu velmi pěkné a malebné. Plno krásných starých stylových chaloupek. To je něco pro mne :o) Právě v jedné z nich "Skryje" stojí památník badatele prvohorní fauny Joachima Barrande. Tam kde jsem fotila cedulku stojí právě současná budova Památníku. Výlet do vesničky a jejího krásného okolí bych řekla, že stojí za podívání a také jezírka. Do dubna je, ale muzeum zavřené. Snad se Vám někdy podaří si udělat výlet do této krásné krajiny...příjemný večer,Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. ahoj Soničko, Tvoj blog sledujem už dlhšie, ale ešte len teraz nedávno som začala aj ja s blogovaním, tak už môžem pridávať komentáre. Chcem pochváliť, aké máš krásne bývanie, aj nádherné slovné pomenovanie pre všetky Tebe drahé a milé veci, ja to tak neviem. Budem sa tešiť, ak dovolíš, na ďalšie vzájomné stretávky, prajem ešte krásny zvyšok dňa

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Emilko, děkuji moc za návštěvu, pochvalu a velmi pěkné psaní i za pozvání na Tvůj blog. Už se těším až si jej prohlédnu...I já se budu těšit na další vzájemné setkávání. Krásný večer! Soňa

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Soni....opět nádherné fotografie a krásné povídání.Vždy se těším co nového a krásného vložíš.
    Máte to u Vás v kraji opravdu moc krásné.Já takové staré chaloupky taky múžu,prostě něco kouzelného na nich je.
    Mě se krásně a děkuji za krásný komentář,vždy mne potěší.Marťa

    OdpovědětVymazat
  12. ciao sonia scusa se non ti ho più scritto ma sono stata ammalata durante tutte le vacanze di natale
    ora sto un po' meglio...
    ti mando un abbraccio e un saluto
    nicoly

    OdpovědětVymazat
  13. SONIČKO, MOC ZDRAVÍM. PŘÍJEMNÁ PROCHÁZKA, POVÍDÁNÍ A FOTEČKY. I U NÁS DNES, JE KRÁSNÉ JARNÍ POČASÍ.
    MĚJ HEZKÝ VEČER A POODOVOU NEDĚLI. BOHDA

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails