sobota 5. února 2011

Bílé tulipány...

Přeji hezký a pohodový sobotní večer!

Řezané květiny jsou sice krásné, ale ve váze strašně rychle vadnou a tak jsem si před pár dny k jarnímu dekorování koupila narašené cibulky bílých tulipánů, které po odkvětu zasadím do své zahrady. Teplo doma udělalo své a tak už mi dělají příjemnou společnost.

Nastal právě ten pravý čas si vysadit cibulky krásných jarních kytiček...

...a i doma pěkně v teple je nechat pomalu vykvést.

Je opravdu krásné pozorovat den po dni celou tu rozvíjející akci od začátku až do konce...

Myslím, že poslední jarní sníh uvítáme stejně radostně jako křehoučké rostlinky...


Mějte se krásně a z celého srdce Vám všem děkuji za poslední krásné zprávičky... z kterých mám vždy obrovskou radost.

18 komentářů:

  1. KRÁSNÝ VEČER MILÁ SONIČKO,
    NÁDHERNÉ BÍLÉ TULIPÁNKY A KRÁSNÉ FOTEČKY RADOST POHLEDĚT.TAK SI PŘEDSTAVUJI JARO KRÁSNÉ JEMNÉ.
    ZDRAVÍ ADÉLA.

    OdpovědětVymazat
  2. Adélko i já a už se moc těším...i na první sněženky v zahradě. Krásný večer, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Moc zdravím Soňi,
    krásné bílé tulipány!
    Nádherné fotky.
    Přeji pohodové dny.Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Soničko, krásný večer i tobě! Jsi úžasná fotografka, všechny obrázky jsou nádherné! Zbožňuju tulipány a vlastně všechny jarní kytičky, ale venku kvete zatím jen čemeřice...dělá mi radost.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Petruško, moc děkuji za návštěvu a slůvka pochvaly. Bílým tulipánům nešlo odolat :o)Krásné dny...Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Helí ahooooj, jsi zlatá... děkuji :o) Dnes jsem se konečně dočkala a jsou opravdu tak krásné. I já se nemohu dočkat ostatních kytiček a čemeřice kvete i u nás. Venku je počasí nevlídné...i tak Vám přeji všem doma pěkně prožitý zbytek víkendu, Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Jak krásné jsou tvé tulipány! Tak v pohodě ... Také jsem rád žárovky, teď mám nějaké růžové hyacinty v domě, ale mám rád všechny! Dobrý neděli!

    OdpovědětVymazat
  8. Soni, tulipány jsou krásné, mám je taky ráda, a bílá...moje barva..:) Hezký večer. Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Soni,
    bílé kytí mám moc ráda. Líbí se mi také tvá háčkovaná dečka. Děkuji za návštěvu.
    Měj se. Pa Lenka :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Beautiful white tulips !!! happy sunday darling.....love love love Ria......

    OdpovědětVymazat
  11. lovely blog ! I've just sign as follower ....will you visit my blog and follow back?


    have a nice day

    ave

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky Soni,

    Tvé fotečky jsou prostě dokonalé, jde z nich cítit teplo domova a pohoda.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Soni,
    bílé tulipánky jsou zkrátka
    krásné.
    Mám je nejraději.
    A Tvé fotky jsou kouzelné.
    Děkuji za hezké pokoukání
    a přeji hezkou a klidnou neděli.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  14. Soni,
    moc krásné fotky a tulipánky také! Mám ráda to jaro doma, i když venku ještě vládne zima :o)
    Pěknou neděli
    L.

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Soničko,
    tulipánci jsou nádherní a tak něžní. Ta bílá se zelenou je prostě nepřekonatelná.
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  16. SONIČKO, KRÁSNÉ, JEMNÉ A PŘÍJEMNÉ FOTEČKY.
    TLIPÁNKY MÁM MOC RÁDA.
    PŘÍJEMNOU NEDĚLI. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  17. Ach biele tulipány, mali byt mojou svadobnou kyticou, ale kde som vtedy mala vyhrabat v septembri biele tulipány?:)) Gabi

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Soni,nadherne tulipany!! Ja to tak take delam a prinaseji mi radost jeste dlouha leta. Petrklice vetsinou vykvetou znovu kdyz je na jare presadim na zahon. Puhodovy tyden preje Monika....

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails