pátek 11. února 2011

Kouzlo cibulovin...

Ahoj, dobrý večer znovu...
Zima ještě není zdaleka u konce... i když poslední dny přes den byly s pár paprsky slunce docela přívětivé. Další předpověď nám zase hlásí sněžení a tak opět doma přivolávám jaro...

Pár cibulovin ze zahrady jsem si uschovala před zimou do sklepa. Nechce se mi moc utrácet v obchodě za nové a tak jsem si jeden rašící hyacint vyndala z bedýnky...

Do vytvoření pupenu mají být v chladu a tak jeden nedočkavec nám už konečně zdobí stůl. Za dva dny v teple udělal doslova divy, ale jakou má barvičku nevím. To bude překvapení...

...jako polštářky, které budu šít pro naše dívky z nové pruhované látečky na fotce. Krásně prožitý víkend vám přeje...

20 komentářů:

  1. Soni, krása. Na to jaro si asi ještě počkáme..:( A tak si ho musíme aspoň takhle přivolávat...:) Hezký večer. Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Soni, tento hyacint má krásnu "stavbu tela", ako namaľovaný :)
    Pekný víkend, J.

    OdpovědětVymazat
  3. Petro, přesně tak, ještě si nějakou dobu počkáme a tak si to doma musíme zpříjemnit nějakou jarní kytičkou...Děkuji a přeji hezký večer! Soňa

    Janka, dávám za pravdu. Je pěkňoučký :o)Už se těším jakou barvičkou mne překvapííí...Moc pozdravů, hezký večer a celý víkend, Soňa

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký večer Soni,
    jsem taky zvědavá co bude za barvičku :-) a ta vůně, viď ? Děkuju za tip na rychlení, určo někdy vyzkouším. Papa a hezký víkend. Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Happy weekend darling...love Ria.....❤ ❤ ❤ ❤ ❤.......

    OdpovědětVymazat
  6. I just love your pictures:) Happy weekend!

    OdpovědětVymazat
  7. Kdo ví, jakou barvu má váš hyacint žárovka! Vím, že jsem udělal polštáře se stejným pruhované tkaniny hnědá? Zdá se, že stejně jako já ... Moc se mi líbí ... Uvidíme se brzy, milý Sonia a dobrý víkend ...

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, moc ráda Tě tady opět vidím! Na tu vůni se opravdu těším-stejně jako na barvičku :o) Před zimou jsem si pár cibulek vyndala ze záhonu do bedýnky s hlínou, pískem a keramzitem. A už raší...skoro všechny kytičky, které jsem schovala před zimou. Dokonce i rozchodník v květníku. Hezký víkendík a děkuji za návštěvu, pa Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Hello Sonja,
    the Flowers are so beautiful.
    Hyazinth's are so sweet.
    Thanks for the wonderful pictuers.
    Best wishes for the weekend,
    Moni

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Soničko, zase si tak krásně fotila! A hyacinty, ty jsou taky moje velká láska, vlastně všechny jarní cibuloviny, asi pro ten čas, kdy nás poctí svou nádherou. Mám je moc ráda už takhle, když ještě neprozrazují svoji barvu...A ty polštářky budou krásné! Mám moc ráda proužky.
    Krásnou sobotu, moc tě zdravím.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Soni, moc hezky nafoceno, přestože se hyacint ještě neukázal v celé své kráse, je moc hezký a vypadá jako obr(nebo se mi to zdá?). Zdravím
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  12. SONIČKO, POSÍLÁM SOBOTNÍ POZDRAV S PŘÁNÍM KRÁSNÉHO VEČERA.
    FOTEČKY LEHOUNKÉ A MOC PŘÍJEMNÉ.
    JARO UŽ TAKÉ VYHLÍŽÍM, ALE PŘEDPOVĚĎ MI TROŠKU KAZÍ PLÁNY.
    ASI VYTÁHNEM ZASE RUKAVICE??? TO NEVADÍ, JARO SI UDĚLÁME ASPOŇ DOMA.
    MĚJ SE POHODIČKOVĚ. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Soni,
    Tvůj hyacintík je tak hezký - i když ještě nevykvetl.
    Moc se mi líbí i ten květníček, v kterém jej máš.
    Je to moc pěkné!!
    Cibuloviny jsou pro mne velkým kouzlem..kolikrát taková ošklivá malá cibulka
    a co z ní vyroste!!!
    Krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Soni,
    Krásné fotky a nádherný hyacint!!!
    Moc se mi líbí i vázička.
    Přeji krásné dny.Petra

    OdpovědětVymazat
  15. SONIČKO,
    FOTEČKY S HYACINTEM JSOU NÁDHERNÉ.
    KRÁSNÉ DETAILY TO BUDE VŮNĚ A KRÁSY.
    KRÁSNÝ A POHODOVÝ VEČER.ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  16. Jaro jaro jaro!!! Vsude to pisu a porad na jaro myslim, tak to snad pomuze:)
    Miluji hyacinty!!!
    Hezky vecer Soni,
    Jana

    OdpovědětVymazat
  17. ciao sonia
    complimenti, mi piacciono tanto i fiori da bulbo
    mettono allegria...
    buona domenica
    nicoly

    OdpovědětVymazat
  18. To je nádherná nádobka, ve které hyacint máte :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Hola Sonja, your home and everything in it is so, soooooo beautiful. I enjoy visiting you!!!!
    hugs from Chile
    maria cecilia

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails