úterý 1. března 2011

Dnešní pošta a poděkování...

Ahoj, dobrý večer všem!

Bylo mi poctěno dostat další výhru. Tentokráte z únorové soutěže od Martinky z Topolčan http://blanchetka.blogspot.com/ ,které si velice vážím. Nádherně ušitý pytlíček s madeirovou krajkou a jako dáreček navíc mini polštářek s vyšitým srdíčkem naplněný sušenou levandulí...

Milá Martinko, velmi si mě překvapila! Na vlastní oči teď vidím Tvé krásné šitíčko. Je to nádhera a já Ti za soupravičku moc a moc DĚKUJI! Dnes odpoledne u nás krásně svítilo sluníčko a tak jsem fotila a fotila :o))...




Nakonec bych hrozně ráda poděkovala i všem ostatním šikulkám, nejen za návštěvy a krásné zanechané komentáře...ale také za vaše překrásné vložené tvoření, které je pro mě velkou inspirací. Jsem velmi ráda, že jsem vás během mého blogování mohla poznat. Jen jak budu mít více času, tak pro vás určitě i já něco pěkného vymyslím. Mějte se krásně a ještě jednou moc DĚKUJI!!!

18 komentářů:

  1. You won !! great stuff !! i like it very much.....have a nice evening...love Ria...xxx...

    OdpovědětVymazat
  2. Thank you very Ria! I am very happy! Beautiful evening ... Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, Sonia ... opravdu pěkný polštář, který jste vyhráli! Velmi jemné ... Brzy se uvidíme!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Soňo, to je krásná výhra! Gratuluji! Vydařené jsou i fotky. Měj hezký den.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Soni, krásná výhra, tak ať ti dělá dlouho radost. :-) Peťa

    OdpovědětVymazat
  6. Soničko, krásné dárečky a ještě lepší fotky. Sluníčko umí vykouzlit nejkrásnější světlo. Krásný den, Lucka

    OdpovědětVymazat
  7. Soni krasna vyhra, Matka je velmi sikovna :)

    OdpovědětVymazat
  8. Soničko, krásný dáreček jsi dostala ! Víme všechny moc dobře, že ručně vyrobená věc udělá nesmírnou radost. Pěkně si dárečku užij.
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  9. Soni, krásně jsi výhru nafotila, myslím, že se dostala do správných rukou, jste obě šikulky. Zdravím
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  10. Fúú, to sú ale nádherné snehobiele krásnotky!:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  11. ciao sonia
    sono bellissime le tue immagini, mi piace molto il pizzo che usi per i tuoi lavori
    buona giornata
    nicoly

    OdpovědětVymazat
  12. Soni, už když jsem viděla, co Marťa šije do soutěže, tak jsem si řekla, že by to byla výhra jak pro tebe dělaná! Paráda! Moc to pytlíčku i polštářku u tebe sluší, osud někdy ví, kam míří :o)
    Pohodový den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Soni,opravdu moc nádherné fotografie ....Měj se krásně.Marťa

    OdpovědětVymazat
  14. Krasne jarni fotky. Uplne z nich cisi jarni pohoda. Moc fajn.
    Hezky vikend preji, Jana

    OdpovědětVymazat
  15. Soni gratuluji ke krasne vyhre! Polstarek i sacek se u tebe uz hezky zabydlely, moc krasne jsi to nafotila. Pohodovy den preje Monika....

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj! Krasne, krasne, krasne - cudowne woreczki i podusia.
    Wiosennie pozdrawiam z Warszawy )))

    OdpovědětVymazat
  17. I sooooooo love this delicate white little bags!!!!!
    hugs

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails