úterý 22. března 2011

Krásné úterní odpoledne...

...a právě dopečené jarní cukroví!
Linecké cukrovíčko peču tradičně o vánocích a velikonocích. Dnes nám venku svítí krásně sluníčko a tak jsem chtěla virtuálně pozvat i Vás na malou siestu...




Stará formička kytičky je také památeční a já k ní přikládám i recept...
300g hladké mouky
100g moučkového cukru
150g másla(hera)
trochu šťávy z citronu
1 vejce
Všechny suroviny si připravíme na vál a zpracujeme těsto. To necháme přes noc odpočinout v chladu. Pak vykrajujeme motivy a pečeme na 180°C. Slepujeme k sobě marmeládou. Nejlepší je rybízová, ale já dnes použila ještě poslední domácí višňovou. Je vynikající!!!

16 komentářů:

  1. juuu vyzera to tak lakavo....:)

    OdpovědětVymazat
  2. Soni ako z letného pikniku na záhrade:) Veľmi príjemné:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  3. Jéééj, Sonička, tak to ja sa veru nechám pozvať :)
    mňamky, mňamky ... a máš krásnu formičku :)
    Pekný večer, J.

    OdpovědětVymazat
  4. Soni- jarní cukroví tedy neznám, ale nechám se pozvat ! Mňam, to já ráda :D :D
    Držátka na starodávných vykrajovačkách jsou velice příjemný a užitečný.
    Měj se pěkně
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  5. tie vyzerajú skvelo, určite sú aj také dobré, receptík si ukladám
    krásny večer
    Emily

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, Soničko, já taky peču jarní cukroví. Mám totiž tak hezká vykrajovátka, že prostě musím :o) Ale nejsou tak kouzelná, jako to tvoje. Můžu na něm oči nechat, hotový poklad!
    Už je tma, ale na tvoje kytičky a ještě na zahradu bych se tedy pozvat nechala.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Yumm ... co dobrého tyto cookies, aby cherry jam! Nechal jsem někoho ...? Zkontrolovat!

    OdpovědětVymazat
  8. Nice images
    Thanks for your visit and comment
    Enjoy your night
    Mari

    OdpovědětVymazat
  9. wow!
    love your blog!
    gorgeous photos!
    happy night, :)
    Rosa

    OdpovědětVymazat
  10. Soni, když koukám na fotky cukroví, tak bych si hned dala...krásně nafoceno. Hezký den přeji. Peťa

    OdpovědětVymazat
  11. Hmm, tak to bych si dala! Linecké vypadá krásně a ta formička je kouzelná :o)

    OdpovědětVymazat
  12. Soni,
    to jsou nádherné fotky plné dobrot...
    Vykrajovátko je nádherné!!!!
    Přeji krásný večer.
    P.

    OdpovědětVymazat
  13. Soni to je pohodicka, zdravim a dekuji za pozvani. U nas neni zdaleka tak hezky i kdyz uz take vsechno kvete a puci. Pa, Monika....

    OdpovědětVymazat
  14. Soničko, děkuji za návštěvu, hnedle se jdu k Vám pozvat, protože posedět si v tomto krásném prostředí, vypít si šálek voňavé kávy a vychutnat si Tvé křehké pečivo.. musí být úžasným zažitkem a hlavně POHODOVÝM a já Ti ze srdce přeji, aby takové, Tvé dny BYLY..

    OdpovědětVymazat
  15. Soni,
    já miluju ty Vaše krásné a jemné fotky! Hned bych si dala kávu a ochutnala Vaše linecké :o) U nás je to nejoblíbenější vánoční cukroví a ani mě nenapadlo, že není vůbec špatný nápad upéct ho i na velikonoce! Úplně jste mě teď navnadila a asi ho letos upeču také! Děti budou určitě nadšené!!!
    Děkuju za krásnou inspiraci
    Mějte pěkný jarní den
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
  16. Och, krasne, krasne te ciasteczka i konfitury. Aż się chętnie poczęstuję - mniam, mniam )))

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails