čtvrtek 24. března 2011

Křehká vajíčka a trocha háčkování od lesa...

Ahoj, dobrý den!
Chvíle tady strávené s Vámi jsou moc fajn a já Vám opět posílám pár jarních obrázků od nás!

Dnes je krásný jarní den jak malovaný a já se vrhla na zahrádku, na jarní úklid a dokonce i na trocha háčkování "kytiček" při kafíčku. Do velikonoc je ještě docela dost času, ale nedalo mi Vám neukázat, aspoň pro inspiraci, tyto krásná křehká vajíčka, které jsem před nedávnem dostala...
Zatím je mám uložené v krabici, ale už se moc těším až je naaranžuji na velikonoční stůl.






Děkuji také za moc milé a vlídné předešlé komentáře a přeji Vám všem barevné, teplé a radostné jarní dny a ať kvetete do krásy! Moc pozdravů...

24 komentářů:

  1. Soničko nedá mi to,musím pochválit ty hnědé vajíčka jakoby z bílých provazků jsou ůžasnááááááááááááá madeirová také ale ty hnědá ááách.Daja

    OdpovědětVymazat
  2. Daji, pochvalu určitě vyřídím. Obháčkované vajíčka už mám nějaký ten čas od jedné moc hodné paní tady u nás...a madeirové mi poslala Martinka V.(tonda.rr) z MMB. Také obdivuji tu trpělivost...nádherná precizní práce. Já bych si chtěla letos také zkusit nějaké ty vajíčka obháčkovat, tak uvidíme jak mi to půjde. Dnes jsem začala kytičkami na větvičky, tak snad se do toho opět dostanu. Děkuji za zprávičku a přeji pohodový večer,Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Soni,
    opět moc krásné fotky!!!
    Vajíčka jsou nádherná.
    Přeji krásný večer.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Soničko, to je taková krása! Vajíčka jsou parádní, ale tvoje fotky, to je poezie a krásná hudba dohromady! Chodím k tobě potichoučku a báječně si ty návštěvy užívám!
    Děkuji a přeji ti nádherné dny.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Soničko to byl ale krásný den! U nás se taky povedl tak krásně a moc si to všichni užíváme včetně zvířátek! A stihla jsi strašně moc věcí a ty vajíčka jsou nádherná !
    py Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den ... Moc se mi líbí tyto vaše zdobené vejce ... a dokonce i kuře je moc dobré!

    OdpovědětVymazat
  7. Péti, moc děkuji! Vajíčka také obdivuji :o)hlavně tu jejich práci. Jsou nádherná a teď už jsou pečlivě zabalená! Pohodový večer, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  8. Helenko, nápodobně! I já se moc těším z každé chvilky s Vámi všemi...i když odpovědět všem někdy je pro mě dost náročné na čas :o)Děkuji Ti za tvá moc milá slova pochvaly...je to pro mě velká odměna:o)Užívej si krásných jarních dní, pa Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Vladěnko, máš pravdu! Dnes jsem stihla vše, co jsem potřebovala udělat...ale někdy je den tak krátký. Hlavně ať nám to počasíčko ještě nějakou dobu vydrží :o)Sluníčko dodává tolika energie...ani náš Tomík nechtěl dnes domů. Celý den se vyhříval na sluníčku. Děkuji za pěkné řádky, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  10. Soni, jednoduše krása...přeji hezký den. Peťa

    OdpovědětVymazat
  11. Soni,
    přesně můj šálek kávy :-) móc hezké !!! Tento víkend budu mít také háčkovaná vajíčka a tak se těším. Přeji pěkný víkend a užijte si ho. Páááá Lenka

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, dobry den :) Piękne słonko u Ciebie świeci. Cudnie przyozdobiłaś stół - śliczny króliczek, jajeczka i biały dzban - SUPER!

    OdpovědětVymazat
  13. ups... oczywiście nie króliczek tylko śliczna, biała kurka ;)))

    OdpovědětVymazat
  14. Péti, moc děkuji...přeji krásný večer a celý víkend! Soňa

    OdpovědětVymazat
  15. Leni, je to opravdu moc pěkná dekorace na velikonoce. Já mám z nich také velkou radost :o) doufám, že k nim také nějaké přibudou. Myslím, že budou hezké i v jiných barvách. Krásný víkend a děkuji za návštěvu! Vždy potěší, pa Soňa

    OdpovědětVymazat
  16. Ciao Sonia.Ti ringrazio di essere passata e di tuoi complimenti.Troppo gentile...il tuo e stupendo.Sono contenta di poter seguirti...Abbracci Anna

    http://anna-profumodilavanda.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. ciao sonia
    che belle le uova che hai decorato
    sei bravissima
    buon fine settimana
    un abbraccio
    nicoly

    OdpovědětVymazat
  18. Soničko, ja nemám čo dodať, prosto nádhera
    srdečne zdravím
    Emily

    OdpovědětVymazat
  19. MILÁ SONIČKO,
    FOTEČKY JSOU NÁDHERNÉ DĚKUJI ZA KRÁSNÉ JARNÍ POKOUKÁNÍČKO.
    KRÁSNÉ A PHODOVÉ DNY PLNÉ SLUNÍČKA.
    PŘEJE ADÉLA.

    OdpovědětVymazat
  20. Soni,vajíčka jsou krásná, a aranžmá také. Není nad krásný jarní den a tvoje fotky ho dokonale vystihují.Dana

    OdpovědětVymazat
  21. Dear Sonja
    Nice to hear from you again, hope you are well.
    I just love your springpictures, there is still snow here but it´s getting warmer and warmer.
    Ha a nice evening.
    Best Regards
    Jessica

    OdpovědětVymazat
  22. SONIČKO, CHVÁLÍM VŠECHNY FOTEČKY, KTERÉ JSOU VELICE DECENTNÍ, JEMNÉ A KRÁSNÉ.
    OPRAVDU NÁDHERNÁ JARNÍ PODÍVANÁ.
    U NÁS DNES SVÍTILO SLUNÍČKO OD SAMÉHO RÁNA, TAK JEN DOUFÁM, ŽE POČASÍČKO VYDRŽÍ I BĚHEM TÝDNE.
    PŘEJI PŘÍJEMNOU NEDĚLI A HLAVNĚ KRÁSNÝ ZÍTŘEJŠÍ DEN D!!! VŠE
    NEJLEPŠÍ K TVÉMU SVÁTEČKU. UŽIJ SI TO.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  23. Gorgeous Spring pictures, Sona !
    You've decorated the eggs so beautiful, that crochet work is really beautiful !
    Wish you a wonderful week,
    Sylvia

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails