úterý 29. března 2011

Moje malé velké radosti...

Ahoj, dobrý večer všem!
Velikonoce jsou svým původem svátkem jara a já s ním slavím i svůj svátek. Ty Velikonoční na sebe nenechají už dlouho čekat. Jsou plné zvyků a tradic. Každopádně je to opravdu velmi stará tradice...naše babičky si sváteční stůl i bez vyběleného, naškrobeného a nažehleného ubrusu nedokázaly představit.(I když dříve byla i běžná neděle svátkem.) Ke slavnostním příležitostem jako jsou třeba právě očekávané Velikonoce, však na stůl rozhodně patří. Na něj neodmyslitelně patří nejen tradiční výborné dobroty, ale i dekorace v různé podobě. A na to všechno myslely také mé děti a k oslavě velikonočních svátků mi včera podarovaly pár maličkostí, které mne nesmírně potěšily. Radost jsem měla opravdu velikou...
Dřevěná formička k pečení velikonočních perníkových vajíček. Už se moc těším... ještě jsem vytlačované perníčky nikdy nedělala.

...a tady bordúra od Pavči, kterou mi sama vyšila. Je něco přes metr dlouhá a má čtrnáct krásných velikonočních motivů. Dokonce ji dala název "Jaro na venkově" Můžu na ni oči nechat. Je tak nádherná!






Detail výšivky...


Nebudu popírat, že jsem měla na tváři i pár slziček.
Moc moc děkuji i za Vaše velmi krásné zprávy, gratulace a emaily, které jsem dostala.Jste úžasní!!!
Tisíckrát díííky a užívejte si krásných jarních slunečných dní, které nám snad vydrží i na víkend...

26 komentářů:

  1. Soničko nedivím se ti, já jsem taky dojímací a mám slzy na krajíčku...
    Dárečky jsou fakt nádherné a máš šikovný holky !
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  2. Jaromilko, já jsem tedy strašně :o)těším se hodně z těchto maličkostí.Jsou to zlatíčka. Pavča se s tím natrápila takovou dobu po večerech. Má to opravdu hezké :o) ale všechny výšivky se mi na fotky nevešly. Možná to bude i na pokračování :o)Vyšívala i moji mamce krásné obrázky, ale ty už má doma. Měj se krásně,zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Soničko, vidím, že si slavila parádně! Taky bulím, vlastně skoro i teď, když si čtu, co píšeš...Těším se na tvoje perníčky, formička je nádherná, vytlačované jsem taky nikdy nepekla. Vyřiď, prosím, velkou poklonu Pavlínce, bordúra je úžasná, je to holka šikovná!
    Mějte všichni krásné jaro, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Fantastická jarní tyto obrazy ... velmi pěkné výšivky s motivy vaše Velikonoce .. jste opravdu talentovaný!

    OdpovědětVymazat
  5. Nejdražší Soňa,

    Máš skvělý blog! Jsem se sem dostal od Rosa Maria z Un Peu Plus Jolie. Gratulujeme k vítězství ocenění. Musel jsem jim to, aby Rosa před ... Co je to legrační najít na vaší straně Narcissus Poeticus. Jen před pár dny jsem blo o nich ...

    Hodně lásky od Gruzie, USA,

    Mariette

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Soni,
    koukám, že bulíme s Tebou všechny.
    Dárek od Pavči je totiž přenádherný - je moc moc šikovná!!
    A formička vypadá báječně, těším se na fotky perníčků!!
    Přeji krásné jarní dny!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Helenko, oslava se mi opravdu vydařila. A až přijede Pavča z Prahy, tak ji hned pochvalu vyřídím. Bude mít takovou radost. Musím napsat, aby to bylo spravedlivé...Pavča vyšívá a Sonička zase sama peče.Na pečení perníčků se už těším (e) Myslím, že to bude pěkné :o)jako za starých časů. Snad to půjde :o)fotečky určitě vložím. Krásné dny, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Soničko, také krásne darčeky môže dostať iba dobrá dušička, prajem Ti, aby si stále svietila na blogu, ako slniečko, aspoň pre mňa, stále sa tu rada vraciam
    všetko dobre
    Emily

    OdpovědětVymazat
  9. Raffaella lode ... io dire a sua figlia. Grazie! Apprezzo ogni visita con me.

    Arrivederci presto.
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  10. Beautiful things...translator is not working !...happy day tomorrow....love Ria....xxx..

    OdpovědětVymazat
  11. Jaruško, tak dlouho jsem Tě tady neviděla a mám takovou radost, že píšeš. Tvé fotky z ostrova jsou kouzelné a já si občas odskočím k Tobě zaplavat v moři :o))Pavča bude mít radost, tolik chvály. Ručky má opravdu moooc šikovné. Perníčky se snad povedou :o) i já se těším. Měj se krásně a posílám Aronku pohlazení,Soňa

    OdpovědětVymazat
  12. Naozaj nádherné darčeky!:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Soničko, máš to doma krásně vyšnořené, co bude na Velikonoce?Ta štola je krásná a ty to hezky doladíš a krása je na světě! Slunečné dny přeje D.aja

    OdpovědětVymazat
  14. SONIČKO, JE MILÉ, ŽE DĚTI VÍ ČÍM POTĚŠIT.
    MOC HEZKÉ DÁREČKY.
    VENKU JE KRÁSNÉ POČASÍČKO, TĚŠÍM SE NA VÍKEND.
    PŘÍJEMNÝ DEN. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  15. Sonicka, uzasne darceky...chytia urcite za srdce...:) uzivaj si ich, pa pekny den :)

    OdpovědětVymazat
  16. Sono, krasne vecicky. Doufam, ze az ti nasi dva trosku odrostou, tak ze take objevi krasu tvoreni tak jako Vase deti. Pekny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  17. Soni,nádherné dárečky......vše je originální,jemné a co člověka nejvíc potěší s láskou darované.
    Tak si to moc úžívej a měj krásné jarní dny.

    Marťa

    OdpovědětVymazat
  18. Soni, jednoduše krása. A ta formička na perníčky je parádní!! To budou krásné perníčky...A bordurka je taky povedená!! Krásný sluníčkový den přeji. Peťa

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Soni,
    jedním slovem NÁDHERA!!!
    bordůra je úúúžasná...
    Moc se těším na fotky perníčků
    z nové formičky.
    Přeji krásný večer.Petra

    OdpovědětVymazat
  20. Ciao Sonia! Hm...vedo che ti dai da fare.Bravissima,tutto é molto bello. Gia sento l'aria di Pasqua...Ma io sono ancora nel alto mare.Abbracci e Buon Giovedi.Anna

    OdpovědětVymazat
  21. Lovely pictures!
    On my blog there's a prize for you!
    Have a happy day
    Mari

    OdpovědětVymazat
  22. Soničko, to jsou nádherné dárky - od srdíčka. Přeju ti krásný večer a dodatečně vše nej, nej k svátku. Lucie

    OdpovědětVymazat
  23. Gábi, Dáji, Bohdanko, Zuzanko, Kačko, Marti, Péťi, Petruš, Anna, Mari a Lucie...Ano, od dětí jsou dárky ty nejkrásnější. Vám všem moc děkuji za všechny velmi milé zprávičky, slůvka pochvaly a přání. Pochvalu ráda vyřídím. To bude radosti :o) ...S pozdravem, Soňa

    OdpovědětVymazat
  24. Soni, tvůj (doufám, že tykání nevadí;-)) blog jsem objevila nedávno a moc se mi tu líbí, máš to tady krásně útulné a strašně se mi líbí tvé "načančané" fotky, fakt krása a potěcha pro oko. Už tě mám v oblíbených a určitě nakouknu často;-)

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Sonieczko, bardzo serdecznie dziękuję za Twoje miłe odwiedziny u mnie.
    Twoja foremeczka jest fantastyczna, a haftowane kurki- śliczne.
    Buziaki przesyłam tobie :)))

    OdpovědětVymazat
  26. Překrásná výšivka-zbožňuji křížky!Michaela

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails