čtvrtek 14. dubna 2011

Čaj nejen o páté...

Ahoj, dobrý den milé dámy!
Po dnešním uběhaném dni jsem konečně doma...mám tak chvíli času jen a jen pro sebe. Cestou domů jsem zašla do mého oblíbeného malého obchůdku a koupila anglický čaj...pro jeho ještě lepší chuť jsem si do něj koupila i tyčinky s cukrem. Hnědý kandys na dřívku je příjemně karamelový a je vhodný právě do silných černých čajů a bílý je zas velmi dobrý do bylinných čajů. Jistě je také znáte...Čas od času si je koupím. Taková moje malá rozmazlenost. Venku máme o poznání chladněji, doma je po celém dni také zima a tak je příjemné posedět v křesle.... Pěkně si zahřát dlaně o horký voňavý šálek čaje. Chvilka odpočinku udělá radost kdykoliv a tak Vás všechny moc zdravím a posílám pár fotek z mého koutku v kuchyni...






26 komentářů:

  1. Soni, tak takový čaj, v takovém nevlídném počasí jako je dnes, bych si taky dala, a ta cukrátka na špejli znám jen z fotek, to musí být taky dobrota...;) Krásně nafocené, doma to musíte moc hezké....člověk se jen rozplývá....Přeji hezký podvečer. Peťa ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Péti, já přišla dneska domů úplně zmrzlá. Na čajík v klidu jsem se už tak těšila. Za chvíli jdu topit do kamínek, aby jsme se ohřáli. Cukrátka jsou na zpříjemnění chuti do čajů výborná. Kupuji je i jako dárek, třeba do balíčku,... a vždy potěší :o) Děkuji za milou pochvalu a přeji také hezký a pohodový večer.
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Soni,opět krásné fotky.
    Čaj v tomto počasí je snad i nutností.
    Kandys mám doma ale přiznám se že jsem ho ještě nepoužila je mi to tak nějak líto.
    Moc se mi líbí i keramický obal na kytičku.
    Krásný večer.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Soni, čajíčkárka zdraví čajíčkárku:) Veľmi príjemné zátišia, krásne nafotené a tie cukrové paličky dodávajú tvojmu príspevku šmrnc:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  5. I'm very happy to know your blog because it is wonderful!!!
    Cinzia

    OdpovědětVymazat
  6. Eh si , tu sai come fare a rendere dolce una giornata....basta un poco di zucchero ed un te caldo! Buona e dolcissima serata ,Ornella

    OdpovědětVymazat
  7. Soničko, diki za krásne slová a pohodu pri čaji cítim až tu
    krásny večer
    Emily

    OdpovědětVymazat
  8. Petruš, moc děkuji!
    Teď už je lépe :o)
    Já jinak nesladím... jen vyjímečně.
    Ostatní členové rodiny si nejraději dávají med. V kamnech už nám pěkně práská a je pěkně teploučko. Přiznám se, že čajíčkuju ještě teď u kamen :o))
    Hezký večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Gábinko, děkuji také za návštěvu a milá slova. Moc jsi mě potěšila. Cukrové paličky k čajovému sezení je takový můj malý rozmar :o))Krásný večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  10. Dear Cinzia, thank you for the sweet comment.
    I am happy that you like for me.
    Each your visit will be for my pleasure and joy.I'll watch as your notepad.
    Beautiful day... Soňa

    OdpovědětVymazat
  11. Soni, tak jsem se od Vás něčemu přiučila:)
    Kandys na dřívku vůbec neznám.Jako dárek opravdu originální.Poraďte kde se to dá koupit?
    My taky čajíčkujem ale průduškovou směs s medem.
    Pěkný večer Šárka

    OdpovědětVymazat
  12. Nice pictures........lovely !! happy evening darling....love Ria...xxx...

    OdpovědětVymazat
  13. Ornella ciao!
    Esattamente. A volte, è così poco per essere felici ...
    Per noi, giornate di primavera, e guastato il tè caldo è una necessità.
    Buona notte e giorno confortevole.
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  14. Emilko, to je tak milé, moc moc děkuji...
    Přeji pohodový večer, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  15. Šári, myslím, že cukrové paličky se dají koupit v každém speciálním obchůdku s čajem. Na internetu určitě budou i nějaké stránky. Tady u nás máme jeden takový obchůdek "Čajíček" a paní tam má takových věcí, že mi jde vždy hlava kolem. To je něco pro mě :o) Nikdy nevím co bych si vybrala dříve. Krásný večer,Soňa

    OdpovědětVymazat
  16. Rio, thanks for the sweet comment ...
    Good evening, Soňa

    OdpovědětVymazat
  17. Raffaella ... una splendida serata e la ringrazio molto per il commento. Soňa

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Soňo, moc příjemné zátiší. Kandys na dřívku vůbec neznám, jako dárek je to určitě originální, tak děkuji za inspiraci.
    Přeji hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  19. Sono, tak toto pozvani rada prijimam. Miluji caje, hlavne ty bylinkove. A i kdyz sama nesladim, tak uz jsem candys take darovala. Z vasi kuchyne sala teplo a pohoda. Krasny patek, Katerina

    OdpovědětVymazat
  20. Tack för din rara hälsning hos mig! Dina bilder andas harmoni och thekoppen med den bruna sockerklubban... mmm så gott! Och jag ser att du också är förjust i vita blommor!

    Må så gott.
    Kram Eva-Mari

    OdpovědětVymazat
  21. Milá Soni, i když je vlstně včerejší (nestíhám), tak na chuti a vůni nic neztratil. Já sama nesladím, ale candys kupuji pro návštěvy a sobě pro oko, ty krystaly jsou tak krásné a voňavé.
    Přeji všem u vás krásný páteční večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  22. Soni,moc krásné zátiší......
    hezký víkend
    zdraví
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  23. Oi kuinka kauniit hempeän rauhalliset sävyt ovat kuvissasi, kuinka pidänkään niistä paljon, saan niistä hyvää mieltä katsoin kauan ja nautin, kiitos!

    Lämpimin keväisin terveisin ja hyvää mieltä jokaiseen päivääsi!
    Lämpimin ajatuksin,
    Sirkka&Rosa

    OdpovědětVymazat
  24. Soni, nádherné fotky. Člověk má hned chuť přisednout... Taky jsme topily v kamínkách a hned bylo doma, krásně útulno.
    Krásný víkend, Lucka

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails