neděle 10. dubna 2011

Modré pohlazení ze zahrady...

Ahoj,dobrý večer!
Sluneční paprsky nás hřály celý víkend a zlákaly tak opět na zahrádku. Jarní kytičky, hlavně cibuloviny, se všechny krásně rozvinuly a tak se těšíme z jejich půvabu. Mohu říci, že v naší zahradě právě vévodí modrá barva...

Jako sedmikrásky se neuvěřitelně v zahradě rozmnožily modřence a fialky.
Musela jsem tedy nějaké přesadit... i do nádob. Porcelán mám velmi ráda a tak jsem některé z nich naaranžovala i do mísy a džbánu. Myslím, že tato kombinace s modrými květy je nádherná. Působí na mě velmi pozitivně...svěže a elegantně. A k té malé jarní romantice jsem kvítka použila i na ozdobu jarního stolování...

Fialka,violka psí(Viola canina) opravdu příjemně vonná rostlinka (léčivka)v naší zahradě doslova zplaněla.
V záhonech, v trávě, pod keři i při chodníčku...

Fialka,violka vonná(Viola odorata)

Modřenec hroznatý (Muscari neglectum) je také skvělá rostlinka, bez které si jaro nedovedeme už ani představit. Každý rok nás těší svými voňavými hrozýnky květů a přitom na oplátku nevyžaduje žádnou zvláštní péči. Vypadá opravdu krásně a vznese, v jakékoliv barvě, do zahrady ten pravý nádech jara. Byť jen modrý...






Modrá drobná kvítka těchto rostlinek mi tak nějak připomínají vůni dětství...
Srdečně Vás zdravím a přeji příjemný nedělní večer a klidný vstup do nového týdne...

13 komentářů:

  1. What a beutiful blue flowers !!! great pictures !!..have a nice evening darling.....love love Ria....xxx....

    OdpovědětVymazat
  2. Soničko, nejdřív musím říct, že si všechno nádherně naaranžovala, vyfotila a doprovodila krásnými slovy.
    Modřence miluji, mám jich už spoustu od své maminky (tak už je pomalu vyhazuje a zlobí se, že to je jak plevel) a já si je beru a těším se z nich. Říká mi, že si zaplevelím zahradu, ale zatím mi dělají velkou radost.
    Moc tě zdravím, přeju pohodový večer a klidné pondělí!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Soničko, neviem, ako sa u nás hovorí vášmu modřenci, ale aj mne sa páči, aj všetko, ako si to krásne naaranžovala, ako to vieš len Ty
    a už si si vyzdvihla u mňa ocenenie?
    právom Ti patrí
    srdečne pozdravujem
    Emily

    OdpovědětVymazat
  4. Soni, tak to je jedním slovem náádhera. bílá mísa, džbán a modrá kvítka...a to jarní stolování...ach....Krásný nadcházející týden přeji. Peťa

    OdpovědětVymazat
  5. Soni, krasne fotecky...mas to krasne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Soni, krasne jsi to vsechno naaranzovala a nafotila. Stul vypada kouzelne! Zavidim vam slunicko, u nas leje a fuci vitr a rasici a rozkvetajici kyticky nam okusuji srnky :( Preji hezky tyden,ahoj, Monika.

    OdpovědětVymazat
  7. Sono, jednoduche a krasne. Take mam rada spojeni modre a bile, evokuje to ve me pocit cistoty. Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  8. Very beautiful photos!!!
    Cinzia

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Soni,opravdu krásné fotografie plné citu a něhy.Bílá a modrá barva je nádherná kombinace a v podání Tvojich fotografií je to balzám na duši.
    Měj krásný týden.Marťa

    OdpovědětVymazat
  10. Soničko,
    to je taková nádhera...jsem zas unešená tvými obrázky na modro bélé vlně. Ach jo ty to tak umíš!!Na tom talířku je to nádherný...
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  11. Soni, už sa budem opakovať, skvelé zábery! gabi

    OdpovědětVymazat
  12. Také mám ráda bílou keramiku-je kouzelnázvlášť ta tvoje!Michaela

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails