sobota 16. dubna 2011

Pro mé přátele...

Uteklo to jako voda...
.....a můj blog slaví své první narozeniny. Právě dnes je to přesně rok, kdy jsem založila své stránky a vložila svůj první (jarní) příspěvek... Velmi dobře si pamatuji mé první krůčky, kdy jsem myslela, že trémou nevložím fotky a nenapíši snad ani jeden komentář...

Asi se budu opakovat, ale jsem velmi ráda, že jsem Vás všechny během roku mohla poznat. Je tady s Vámi hezky a já Vám všem od srdíčka moc děkuji za všechna milá a hřejivá slova, která mi zanecháváte...
Přátelství je součást lidského štěstí... Já Vám za něj moc a moc děkuji a posílám touto cestou kytičku.... DĚKUJI!!! Tento zdánlivě nenápadný kvítek v barvě nebe je symbolem paměti a lásky. Pro svou pozitivní energii si ji zamiluje snad každý....

Velmi milá a krásná (dvouletá) květinka patřila vždy k neodmyslitelným kytičkám, které si pamatujeme ze zahrádek našich babiček. Pomněnkám se sice lidově říkávalo různě, ale já si pamatuji na moji babičku, když jim tenkráte říkávala..."nezabudka".

Pomněnka...(Myosotis palustris)



Nechte se okouzlit krásou této nenápadné květiny a vychutnejte si nebe na zemi. Hezký....nejen dnešní den Vám přeje

27 komentářů:

  1. SONIČKO MILÁ, TO NÁM TO UTÍKÁ! BLAHOPŘEJI K ROČNÍMU VÝROČÍ. ZA NĚKOLIK DNŮ BUDU I JÁ SLAVIT.
    JSEM TAKÉ RÁDA, ŽE SE ZDE MŮŽEME SCHÁZET A POVÍDAT SI. JE TO MOC MILÉ. MYSLÍM, ŽE JSME ZDE PRÍMA PARTA.
    DO DALŠÍHO, LETITÉHO POKRAČOVÁNÍ BLOGU, PŘEJI MNOHO PĚKNÝCH PŘÍSPĚVKŮ A DALŠÍCH SKVĚLÝCH PŘÁTEL.
    TVÉ DNEŠNÍ FOTEČKY JSOU, JAKO VŽDY, KRÁSNÉ. POMNĚNKA JE MÁ NEJOBLÍBENĚJŠÍ KYTIČKA.
    MĚJ SE MOC HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Soni,

    jsem neskutečně ráda, že jsi zrovna před rokem založila tak nádherný, úžasný blog plný překrásných fotek a povídání. Moc ráda k Tobě chodím a kocháme se tou krásou, kterou nám nabízíš. Tvé fotečky jsou focené srdíčkem.

    Hodně spokojených chvil a přeji Ti, aby blog stále pokračoval tak jako doposud. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Soničko, moc ráda ti jdu poblahopřát k prvním narozeninám tvého blogu.
    Musím se přiznat, že život bez tvého přátelství si už neumím představit a není dne abych za něj neděkovala. Nikdy bych si nepomyslela, že se mě něco takového potká. Díky, díky!
    Tvoje nádherné příspěvky, slovo i fotky mi přináší tolik radosti.
    Jsem moc ráda, že tu jsi s námi!
    S úctou, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. ciao sonia
    complimenti e auguri per il tuo bellissimo blog
    sono felice di averti conosciuta...le tue creazioni sono sempre molto belle...
    a presto
    un abbraccio
    nicoly

    OdpovědětVymazat
  5. In italiano si chiamano nn ti scordar di me!
    Buon w.e.
    Cinzia

    OdpovědětVymazat
  6. Happy first bog anniversary.....!!!...lovely flowers....happy evening...love love love Ria......xxx...

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Soničko, jak krásně poeticky napsané, sedím před počítačem a trošku přihlouple se usmívám, protože mě tvoje slova odnesla daleko od domova...blahopřeji k prvním narozeninám tvého blogu, a přeji hodně inspirace k tvoření, protože zavítat na tvůj blog je prostě krása!! A ty pomněnky jsou nádherné...♥♥♥ Peťa

    OdpovědětVymazat
  8. Complimenti per l'anniversario del tuo bellissimo blog. Immagini davvero suggestive e...non ti scordar di me! Buon week-end Ornella

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den, Sonia, pak ... Všechno nejlepší k narozeninám na svůj blog! Máš pravdu ... Tyto květy jsou nenápadné, ale jsou také krásná! Dobrý neděli!

    OdpovědětVymazat
  10. Jak na sebe trefně prozradila Peťa Večerka, tak i já se často přistihnu, že mi tvoje milé obrázky a povídání vykouzlí úsměv na tváři..
    Soničko, dík za to, že jsi tu se svými miloučkými obrázky a písmenky...
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Soni,
    gratuluji k ročnímu výročí.
    Moc ráda se chodím dívat na Tvé
    příspěvky které mají srdce i duši...
    A vždy netrpělivě čekám na další
    kouzelný příspěvek!
    Poměnka je nádherná.
    Přeji krásný večer.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  12. Sonicko,
    i ja se pridavam do rad gratulantu. Ja jsem tu v podstate jeste porad novacek a oproti vam profikum se stale ucim. To co obdivuji na vasem blogu je hlavne umeni zachytit detail. Vase fotky i arangema si clovek muze prohlednout nekolikrat a najde vzdy neco noveho. Rada k vam chodim na navstevu. Happy birhtday, Katerina

    OdpovědětVymazat
  13. Beautiful photos and text.
    We both have been blogging for one year.
    Wish you a beautiful spring!
    Take care.
    Mio

    OdpovědětVymazat
  14. Those blue flowers are my favorites by far! You photographed them very pretty, Sona!
    Have a sweet sweet Sunday xxx

    OdpovědětVymazat
  15. Wow, very nice the "forget me nots" in the pan?
    Nice pictures you made of it.

    Nice sunday..

    OdpovědětVymazat
  16. Soni,
    gratuluji k výročí a přeji mnoho krásných příspěvků a nádherných fotek.

    Radka

    OdpovědětVymazat
  17. Dear Sona,
    Congratulations on your first blog anniversary, I always enjoy reading your posts !
    The Forget-me-nots are so lovely, beautiful pictures !
    Thanks for your nice comment on my blog,
    Hugs,
    Sylvia

    OdpovědětVymazat
  18. Soničko, gratuluju!!! Tvůj blog je nádherný a tvoje fotečky dýchají nostalgií. Doufám, že se taky jednou tak vypracuju. :) Poměnky jsou úžasné, taky je mám moc ráda asi pro tu jejich jemnost a že je mívala bábrdlinka na zahrádce. Ještě jednou blahopřeju k výročí a jsem moc ráda, že jsem tě poznala. Lucka

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Soni, i já se přidávám ke gratulantům a přeji tvému blogu i tobě mnoho dalších krásných příspěvků, povídání a fotek.
    Poměnky mám moc ráda, jsou to něžná kvítka, stejně jako tvůj úžasný blog.
    Hezké jarní dny přeje Jitka

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Soni,
    blahopřeji k prvním narozeninám tvého blogu. Jsem ráda, že tu jsi a dělíš se s námi o tvé radosti a krásu. Pomněnky a všechna dekorace kolem je moc hezká, něžná.
    Měj se sluníčkově. Lenka :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Blahopřeji k ročnímu výročí!!! Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  22. Soničko moc zdravím,krásné jaro!!!nešel mi teďka pc a mám nějaké starosti,tak jsem se sem dlouho nedostala,ale teda to je zase krása,ty tvoje fotky to je náhdera nádherná,chytá mě to až u srdíčka

    OdpovědětVymazat
  23. Dear Soña, happy blog anniversary!!! It´s been so nice meeting you and enjoying your wonderful decor, your flowers and everything you do!!!
    hugs

    OdpovědětVymazat
  24. Soni, všetko naj, veľa krásnych zážitkov, ktoré nám budeš môcť sprostredkovať a správne oko na zachytávanie milých momentovne:) Nezábudka krásne symbolizuje pripomenutie začiatku a prvého výročia:)gABI

    OdpovědětVymazat
  25. Milá Soňo,
    přidávám se k zástupu gratulantů a obdivovatelů Tvého blogu. Más nádherné fotky, povídání, je u Tebe velmi útulně, moc ráda se k Tobě vracím. Děkuji.

    Přeji hezké Velikonoce. Šárka

    OdpovědětVymazat
  26. Blahopřeji k ročnímu výročí,já teprve začínám :-)
    Celý blog je nádherný, těším se na další příspěvky.
    Krásný den Alena

    OdpovědětVymazat
  27. Milá Soničko velká gratulace blog je krásný,ráda chodím na návštěvu a přeji krásné snad už jarní dny.ADÉLA

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails