neděle 3. dubna 2011

Starý rezavý mlýnek...

Krásný nedělní večer milí přátelé!
První jarní dubnový víkend byl přímo letní a tak další příspěvek bude opět ze zahrádky. Doufám, že i Vy jste měli krásný víkend!

Jedna zásada pro venkovskou zahrádku zní...vyneste ze sklepa a z půdy haraburdí. K dekoraci se dá použít všechno možné, co již není k užitku.

Já našla při úklidu ve sklepě starý mlýnek po mé babičce. Myslím, že s bílými mini maceškami je to docela pěkná kombinace a tak jsem ho zatím umístila v zadní části zahrady u kamenné zídky.


Náš Tomíček si chvíle na sluníčku také skvěle vychutnával...v letním křesílku je tak moc spokojený.

Šafrán bílý...šafránu v zahradě máme spoustu, ale bílý jsem letos vysadila poprvé a už se konečně těším z prvního kvítku.


Ladoňky... (Scilla siberica) modrá jemná kvítka v předzahrádce ve dvoře...

Koniklec...(Pulsatila pahens) Skalnička známá a nenáročná, navíc krásně pokryta chloupky...to se mi na ni moc líbí. Spolu s petrklíčem je také označována jako posel jara.

Čemeřice...(Helleborus) také další skalnička z čeledi pryskyřníkovitých ve dvoře.
Takže ,milé dámy...na půdě, ve sklepě či ve stodole staré chaloupky, nebo kdekoliv jinde, určitě najdete nějaké ty polámané vidle nebo nějakou tu orezlou nádobu, do které můžete zasázet třeba pelargonie, skalničky, nebo do vědra a starých smaltových či keramických hrnců udělat malý bylinkový koutek. Ovšem...u dekorace nejen malé předzahrádky ctěte pravidlo "všeho s mírou". Mějte se krásně!

35 komentářů:

  1. What a great garden pictures !!........love it ...nice !! have a nice week darling....love love Ria....xxx..

    OdpovědětVymazat
  2. Soničko, to je nádhera! Ten mlýnek, to je tedy nápad! Celý víkend byl nádhený, pracovní, teď si tady "rovnám kosti". Váš kocourek, ten se tedy měl, asi jako náš Barnabášek, umí si najít to nejteplešjí a nejpohodlnější místečko :o)
    Hezký večer a pohodový týden, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Soničko. Teda ten mlýnek ten mě dostal. Úžasný nápad, škoda, že nemám taky nějaké staré poklady. :(( Krásné fotečky. Přeju pěkný týden a určitě se zase a ráda stavím. Pa pa pa Lucka

    OdpovědětVymazat
  4. Dear Ria, thank you very much!

    It was a beautiful weekend full of sunshine in the garden.

    Beautiful whole new week.

    Much greetings, Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Helenko,tak to jsme na tom stejně :o)Já nevěděla honem co dřív :)Bylo tak krásně... ale zahrádku jsem docela vyplela a poklidila. Prádlo krásně uschlo a teď tady sedím a koukám na ty dva obrovské koše:o))peřinky jsou také vyvětrané a už do nich padám volným pádem :o)))děkuji za zprávičku a Pavča také moc děkuje všem za pochvalu...myslím, že ji to navnadilo na další tvoření. Už odjela zas do Prahy :o( čeká ji perný týden. Krásný večer a celý nový týden, pa Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Lucinko, osázený mlýnek je inspirace z jednoho zahraničního blogu. Při úklidu jsem vesele zajásala jaké máme ve sklepě poklady a hned jsem ho oprášila. Děkuji za návštěvu a milá slova.Tak zas někdy příště :o) Pohodový večer a celý týden, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. hallo
    wat heb je mooie voorjaarsfoto's gemaakt
    leuk hoor, groetjes uit holland
    vriendelijke groet
    Manja
    Brocante de Knotwilg

    OdpovědětVymazat
  8. Soni, to je krásný, jak je vidět, když se věc s duší spojí s krásnou kytkou a dá se jí prostor a místo, tak je z toho tahle nádhera...Ty to ještě k tomu umíš krásně nafotit...:) Hezký den. Peťa

    OdpovědětVymazat
  9. ta čemeřice je úžasná, tu budu nutně potřebovat ;)

    OdpovědětVymazat
  10. ciao sonia
    che bei fiori e che belle composizioni...
    un abbraccio
    nicoly

    OdpovědětVymazat
  11. Moc zajímavý nápad s mlýnkem.Kombinace s bílými maceškami je úžasná.
    Krásně jsem se "pokochala"
    Pěkný celý týden Šárka

    OdpovědětVymazat
  12. Sonicko, ja se na zahradu ted o vikendu nedostala a kdyz se podivam na Vase fotky, tak me to mrzi dvojnasobne. Prima napad s mlynkem, ja si puvodne myslela, ze je to sverak :o)
    Preji uspesny tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Soni,vše je originální ale co mě dostalo je foto kocoura.Je úžasný......
    Já taky osázela starý litinový rozbitý gril skalničkami a vypadá to moc dobře.
    Taky dékuji za komentář u mne na blogu,jsi moc milá...Měj krásný den.Marťa

    OdpovědětVymazat
  14. Soni, ty si nezmar!:) Môj brat sa mi často posmieva za podobný postup: "Hodíš na dvor dáku starinu a tváriš sa blažene, akoby si tam mala zaparkovaný mercedes!:)
    Inak opäť krásne fotočky:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  15. Jak krásné zahradě, Sonja ... Tomíček a je opravdu báječný! I love it! Je 'je nádherné! Dobrý týden!

    OdpovědětVymazat
  16. Manja, ik dank u hartelijk voor uw bezoek en groeten.

    Ik ben echt aangenaam verrast.

    Ik wens u een mooie lentedag.Soňa

    OdpovědětVymazat
  17. Péti, hezky jsi to napsala. Moc moc děkuji i za návštěvu. Měj se krásně, zdravím Soňa

    Jolanko, určitě :o)... čemeřici mám ráda, pro její nádherná svěšená kvítka. Je to opravdu krásná a vděčná rostlinka. Dlouho jsem čekala než se konečně rozvinula. Já bych ráda ještě bílou...

    OdpovědětVymazat
  18. Nicola, vi ringrazio molto.

    Tutte dispongono di splendide fioriture e profumati.

    Mill è un ricordo e mi piace la combinazione.

    Cordiali saluti, Soňa

    OdpovědětVymazat
  19. Šári, také přeji pěkný zbytek týdne a děkuji za milé řádky. Moc zdravím, Soňa

    OdpovědětVymazat
  20. Katerina, navrhuji tykání, jestli mohu :o)škoda...bylo opravdu krásně, skoro letně a teď nám prší...no také je to potřeba. Mlýnek je opravdu veliký, byl používán hlavně na ovoce. Pohodový zbytek týdne, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  21. your garden is gorgeous!
    love the bird!
    take care,
    Rosa

    OdpovědětVymazat
  22. Marti ahoj! Jojo náš Tomíček, to je můj strážce :o)všude se mnou. Než jsem donesla kafíčko, už mi tam hupsnul a měl siestičku :o))Já věděla, že se nějaké ty poklady najdou :o) osázený gril musí být také pěkný, bude fotečka? Moc zdravím,Soňa

    OdpovědětVymazat
  23. Gábinko, velmi dobře jsi to vystihla :o) tak to jsem přesně i já :o)) děkuji za zprávičku a přeji pohodový zbytek týdne, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  24. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  25. Raffaella, la ringrazio per il messaggio.

    Tommy è un trovatello e un ragazzo molto simpatico.

    Sono contento per lui.

    Troppo saluti ...Soňa

    OdpovědětVymazat
  26. Rosa, I am grateful for your visit and thank you very much for your kind words.

    Have a good week!Soňa

    OdpovědětVymazat
  27. Soničko ahoj ,musím Ti vyseknout poklonu tak krásnylenošící kocourek ,to je ale parádník a mazel!!!!to Tvoje kytííííííííííí je ůžasné jsem nadšena!!!Ten mlýnek jsem měla takén měli jsme jich 5. Všechny jsou ve zběru, ted lituji daja-duha.

    OdpovědětVymazat
  28. Dáji, moc jsi mne potěšila. Děkuji. Náš Tomík,ala Mikeš, jak mu některé dámy přezdívají, je opravdu velký mazlík a dává to náležitě najevo :o) já mlýnky právě ubránila před vyhozením a teď se hodí. Já mám ještě jeden, ten si schovávám, třeba se mi bude někdy na něco hodit v kuchyni. Pěkný den, Soňa

    OdpovědětVymazat
  29. Hello Sona,
    Beautiful flowers in your garden, the violets in the old mill are gorgeous, it looks very nice !
    Tomicek is really enjoying his nap in the sun, so so cute !!
    Have a nice evening,
    Sylvia

    OdpovědětVymazat
  30. SONIČKO !
    Srdečně děkuji za ocenění :-DDD, dušička se mi zatetelila blahem, když jsem v tvém seznamu uviděla svoje jméno............
    Nápad s mlýnkem jako pěstební nádobou je senzačně praštěný !!! a originální !
    Podrbkej za ouškem chlupatého člena vaší rodiny :-DD
    Měj se pěkně
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  31. Hi Sylvia, I am pleased once again visit and it makes me very happy.

    Thank you for the nice lines.

    Our Tomíček is so nice boy.

    It's a waif and has so much like us.

    Beautiful evening, Soňa

    OdpovědětVymazat
  32. Jaromilko, těší mne, že máš radost a moc děkuji za zprávičku :o) Tomíčka podrbu, určitě :o)) Dnes má ležící den, ani nechce ven. Měj se krásně, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  33. Cudownie u ciebie, piękne kwiaty, wszystko zachwyca.
    Soniu ZAPRASZAM CIĘ DO ZABAWY - FOTO "I LOVE SPRING", szczegóły u mnie na blogu.
    Buziaki))))

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails