středa 11. května 2011

Dotek svěží bílé a zinku...

Krásné slunečné odpoledne všem!
Zinek mám moc ráda. Zjistila jsem, že zinku v zahradě není nikdy dost...Má to své nezaměnitelné kouzlo...pár věcí se v domě uchovalo a ty, které jsme vyhodili mě teď mrzí. Jako například velké konve a kýble..dnes je to dá se říci veteš, ale vzácná. Smutné je, že tyto krásné věci postupem času vytlačily plasty...

Z dětství mám schovaný tento kyblíček... pak vaničku, ve které jsem se koupala jako malá holčička. Za tu jsem opravdu moc ráda. Přijde časem také do zahrady. Miluji takovéto poklady ze zinku, hlavně když vím, že některé z nich jsou plné vzpomínek z dětství...
Čistě a elegantně na mě působí kombinace zinku a bílých květů...voňavá větvička bílého šeříku tak pohladí.


Bílé skalničky...flox v plném rozkvětu.

Užívejte si nádherných, skoro letních, dní. Mějte se krásně...

19 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle mám tak ráda! Citlivé, vkusné, zinkové - co víc si přát? ;-) Máš pravdu, Soni, plast vytlačil staré dobré materiály. Ale víš, z čeho mám radost? Z toho návratu do retra, které je teď - díkybohu - velmi v módě, a tak se snad POMALU, ale JISTĚ bude v českých domácnostech a zahradách zase hrát na citlivou strunu hezkého bydlení! Zinek sem, plasty ven! ;-) Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Soni, máš pravdu, zinkové nádoby plast nenahradí, ani nemůže, protože mají své kouzlo, a jak je vidět ladí s nimi i nádherné květy šeříku...a mohou mít i jiné využití...taky máme někde takovou podobnou v rodinném albu...:D Hezký večer. Peťa

    OdpovědětVymazat
  4. Soničko, mluvíš mi z duše. Raději nezvpomínám, co všechno se dřív vyhodilo...Ale to, co si uchovala, to si nádherně zakomponovala do zahrady a jak jinak, nádherně vyfotila. A ty fotky ve vaničce, to je nádhera!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ani nevím,co se mi líbí víc. Jestli fotky vaničkové nebo šeříkové.Každopádně každé mají své kouzlo a moc se mi líbí,že se vrací tak krásné materiály a snad časem trochu toho plastu vytlačí.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Wonderful and sweet photos and flowers!
    Cinzia

    OdpovědětVymazat
  7. I really like your zinc........and plants......lovely evening...xxx...

    OdpovědětVymazat
  8. Nadherne fotky Soni,rozkvetle kytky a proslunena zahradka.....zavidim, u nas je sedivo,leje a od vcerejska zase topime. Zinkove nadoby jsou opravdu krasne a hlavne prakticke. preji hezky den, Monika.

    OdpovědětVymazat
  9. ciao sonia
    come sempre le tue foto sono bellissime...
    un abbraccio
    nicoly

    OdpovědětVymazat
  10. Beautiful combination, zink and white flowers...and a little child :)

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den, milí Sonia ... ale ty jsi ten na obrázku uvnitř, mísy zinku? Že obraz je krásný! A šeříky ... a další bílé květy .... se mi sen ...

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Soňo, nádherné fotky z krásné zahrady.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  13. that is so pretty!
    perfect! it reminds me of the summer days to come!
    take care,
    Rosa

    OdpovědětVymazat
  14. Soni, ano u nas je to taky tak, zpoustu veci jsme vyhodili a ted se snazim nekde najit podobne, ale uz tam neni ta vazba na minulost, na rodinu. Musim uznat, ze zinku bila slusi :o) A to ditko ve vanicce jsi ty? Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  15. Thank you so much for visiting my blog. I love your photos. They are amazing and they make me very joyful because they are so harmonious. I will stay here a little longer and admire them!

    All the best for you,

    Sirkka & Rosa

    OdpovědětVymazat
  16. Beautiful and sweet photos:)) I love it:)))

    ^_^Piitis

    OdpovědětVymazat
  17. Vivi, Péti, Helenko, Andrejko, Stina, Amelie, Cinzia, Ria, Moni, Nicol, Marian, Raffaella, Jani, Rosa, Piitis....od srdíčka vám všem mockrát děkuji za návštěvu a milá slova. Na dotaz jestli to dítko ve vaničce jsem já... odpovídám, že ano.
    Mějte se krásně, Soňa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails