čtvrtek 19. května 2011

Kvetoucí opojení...

Krásné slunečné poledne!
Naše zahrádka se právě pyšní krásnými květy pěnišníků....po třech zmrzlících jsem myslela, že už ani rododendrony a azalky nepokvetou....ale nakonec se s nimi příroda statečně poprala a přeci jenom vykvetly. Je to nádhera, kvetou jako divý....posílám tedy pár pohlednic ze slunné zahrádky a zároveň mnohokrát děkuji za předešlé krásné komentáře...z kterých se stále moc těším.
Tomíček nesmí u focení nikdy chybět. Všude si vleze a musí mi být pořád na blízku....
Bílé květy...
Bílá je lehká a lehkost je to, co právě teď potřebuji ve svém životě.... Dopřávám si tedy něžných bílých květů i doma ve váze.

"Rhododendron hybridum" v zahradě za domem...
Pro zvětšení klikni na obrázek....
Azalka...
Azalka je přesazená z jiné zahrádky a už třetím rokem u nás krásně kvete...Je stará kolem patnácti let a stále se jí velmi daří...


Zámek ve staré bedně, kterou mi přivezl můj muž, ale tu vám ukáži až zas někdy příště...Mějte se krásně a užívejte sluníčka...

21 komentářů:

  1. Kvetoucí opojení - to je, Soni, nazváno naprosto přesně...Půvab, krása...Moc zdraví Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Soni samé krásně kvetoucí opojení...je u Vás opravdu nádherně.Krásný koucerek a nádherné fotografie.
    Užívej si sluníčka a měj se krásně.Marťa

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Soni, krasne obrazky ze zasnene zahradky. Ten bily rododendron je nadherny. Uz ted jsem zvedava na tu starou bednu, uz jen ten pohled na zamek slibuje hodne. Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera...jako vždy:o)) Tady si člověk vždycky spraví náladu!:o) Ještě jsem nikdy neustřihla rododendron, jak dlouho vydrží ve váze?:o)

    OdpovědětVymazat
  6. Vivi, Marti, Kačko... děkuji za návštěvu a také vás moc a moc zdravím. Venku máme krásné počasí, tak většinu volného času trávím opět nosem v zahrádce...bedýnka je Kačko ještě v hrozném stavu, ale jen jak na ni přijde řada, dám ji trochu do pořádku, vyfotím a pochlubím se :o)

    Marcelko, děkuji za tak milá slova. Také je nikdy nestříhám, ale nějak se rozrostl i k sousedům, tak jsem musela pár větviček ustřihnout. Ve váze mi vydržely opravdu dlouho, více než šeřík...
    Krásné odpoledne...Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Soničko, to je velká nádhera! Nemám ani azalku ani rododendron (bojím se, že bych je neuměla pěstovat), tak se jen budu kochat u tebe. Nádherné fotky! A ten srdíčkový zámek ... to je velký příslib, ta benda je asi úžasná!
    Hezký "letní" večer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Heli, myslím, že pěstování pěnišníků není až tak náročné...aspoň z mého pohledu :o)občas je jen přihnojím a po odkvětu odstraním všechny suché květy. Srdíčkový zámek zřejmě bude něco pamatovat...bedna není zas tak velká, ale jen ji zrenovuji, tak ji ukážu. Děkuji za krásné řádky a přeji příjemný večer, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Ano, je to pravda ... bílá je světlo ... a také musím na světlo v této době ... Z tohoto důvodu, že miluji tolik jasných dnů tohoto období ... Vaše fotografie a vaší zahrady jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  10. Soni, pokochala jsem se obrovskou záplavou nádherných květů na Vašich fotečkách...děkuji...chvíli jsem tady nebyla a vaše fotečky mi moc chyběly...čiší z nich taková čistota a klid, prostě pohoda...jen tak dál, těším se na další...pěkný nadcházející víkendík...Radka

    OdpovědětVymazat
  11. Soni, to je zase taková bílá a romantická nádhera!! Ty umíš potěšit...♥♥♥ Hezký den. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nádhera a Tomíček je fešák, tak se nedivím, že se rád fotí. Hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Soni,
    to je nádhera jemnňoučká, lehoučká a romantická!!
    Moc jsem si to tady užila,
    je tady krásně a příjemně....
    Moc zdravím Tomíčka♥
    A těším se, až nám ukážeš bedničku se zámkem!!!
    Krásný víkend Soni!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Soni,
    nádherná záplava krásných květů, pokochala jsem se. Velká romantika!
    Přeji krásný víkend.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  15. Soni,
    to jsou zase překrásné fotky! Rhododendron mám na zahrádce také, ale v červené barvě. Tento Tvůj bílý vypadá úžasně, něžně. Mám ráda ty jejich velké květy. Vždycky se moc těším, až na jaře vykvetou. Azalka je také úžasná. Mám pro ni slabost. Mám ji také v bílé a v růžové barvě. Věřím, že Ti zahrádka dělá velikou radost.
    Měj pěkný víkend
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  16. Soničko, máš krásnu záhradu a vždy vieš tak krásne všetko opísať, že si pripadám, ako keby som tam bola v tej chvíli
    krásny víkend
    Emily

    OdpovědětVymazat
  17. SONI-
    ronďáky a azalky mám MOC ráda, hlavně azalky mollis, neboť krásně VONÍÍ.
    Přeji ti lehkost bytí a hodnýho manžílka, který ti vozí poklady ( ten můj se rozjel a všechno by mi jen vyhazoval !)
    Pěkný čas ti přeje Jaromila

    OdpovědětVymazat
  18. Soničko ,to bílé kvítí je jako labut´ krásné a majestátní ted už jen bilou orchidej.......Daja.

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuji mockrát vám všem za překrásné komentáře...Pěkný čas přeji i vám...
    Spoustu pozdravů, Soňa

    OdpovědětVymazat
  20. Cara Sonia.Il tuo giardino é incantevole;Le foto sono molto rilassanti e quel bianco mi piace tantissimo....Grazie per i Tuoi deliziosi commenti e che mi vieni a trovare.Mi fa molto piacere.un bacione da Anna

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails