pátek 13. května 2011

Něco nového, něco starého....

Krásný páteční večer!
Dnes vám ukáži pár střípků z mé kuchyně...pár mých radostí z posledních dnů.....
Pro malé oživení kuchyně jsem vybrala pár drobností ve veselých barvách... Kytičkovému motivu jsem neodolala.... A tak se mi sbírka GG pomalu pomaloučku rozrůstá...




Tady je můj další nález ze sklepa...starý rezavý věšáček...myslím, že po úpravě bude krásný a poslouží dál...

Moc vás zdravím, užijte si prima víkend!

27 komentářů:

  1. Dobrý den, Sonia ... Vaše sbírka je ideální pro vaření! A kabát, které jste našli, je opravdu krásná ... mluví o minulosti ... Brzy se uvidíme ...

    OdpovědětVymazat
  2. Soni,to je zase radosti,že jo :) Hezké kousky z GG.Já jsem strašně dlouho odoláva a utvrzovala se v tom,že nic,ale fakt nic nepotřebuji,no hádej jak to asi dopadlo :))))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem se zase přišla pokochat a Soňa nezklamala. :-) Nové kousky Green G. do sbírky jsou okouzlující a krásně jarní, ale stejně mě nejvíc (jako správného staromilce) zaujal věšáček. A jen taková zajímavost - dneska jsem chtěla dát do svého blogu nový článek s názvem "Střípky z mojí kuchyně", ale blogger byl porouchaný (všechny to víme), tak jsem článek odložila až na víkend. Ale krásně jsme se s těmi kuchyňskými střípky shodly ;-), i když u mě je to magnetická tabule, dřevěný kuchařík a dóza na zázvor, ve které jsou staré hrací karty ;-). Přeju moc hezký víkend. Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Raffaella, la ringrazio molto per il vostro messaggio. Anche in questo caso sono molto felice per le linee di Nizza. Hanger deve fare a destra, poi si spera un bel ... Bella serata, saluto Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Januško, tak to jsem si také před časem říkala :o))a už mám puntíky i kytičky... Mám hodně bílého nádobí, tak se to dá s ním pěkně nakombinovat. Vypadá to opravdu moc hezky...naše dívky jsou též nadšené...
    a hádám hádám, že taky neodolala :o))
    Příjemný večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. So nice post...greengate !! we sell it in our shop !!.....lovely weekend.....xxx...

    OdpovědětVymazat
  7. Vivi, ano... bylo to zablokované...ještě se mi to nikdy nestalo. Chtěla jsem odepsat na předešlé komentáře a bohužel nic :o(
    Moc mne těší pochvala a milé řádky :o))Také jsem staromilec, ale někdy neodolám i těm novým trendům :o))Na věšáček se moc těším, ale bude opět dilema, jestli dát dřívko bílé nebo přírodní. Pohodový večer, Soňa
    PS: Budu se tedy těšit na nový příspěvek :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Dear Ria, I thank you for stopping by and for the report ... I had no idea ... Nice weekend! Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Soni, konečne mám rýchlejší internet a budem môcť nechať aj komentárik (aspoň dúfam), predtým som aj napísala, ale párkrát sa stalo, že vôbec nebol zverejnený a dnes keď bol výpadok, tak som z toho bola smutná, ale asi som nebola sama. Máš nádherné príspevky, som unesená z GG, ako si ich krásne naaranžovala a ten vešiačik, niekedy sme mali iba takéto veci a ja som vždy chcela niečo nové, modernejšie, všetko sme vyhadzovali :-(, ja by som dala 50:50 trochu bielej, trochu prírodnej, ale Ty to určite zvládneš perfektne, teším sa na výsledok
    prajem krásny víkend a veľa zdravíčka
    Emily

    OdpovědětVymazat
  10. leuk, en langzaam..langzaam...aan het einde heeft U een grote verzameling :) mooie kopjes en schaaltjes. Erg mooi serviesgoed is het.
    Ook problemen gehad met Blogger...wat heeft dat geduurd lang.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Soni!!!
    Jsou to moc pěkné věcičky s krásnými kytičkovými motivy.Já ještě pořád GG odolávám.
    Přeju hezký víkend.
    B.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky Emilko, to je ta naše technika :o)))
    Ale už se těším z tvých řádků...moc děkuji za pochvalu. Jsem opravdu ráda, že se i věšáček líbí. Podobný vídám na zahraničních blocích...
    Všechno se to vrací...a mě se to tak líbí.
    I já přeji krásný víkend a hodně zdravíčka. Soňa

    OdpovědětVymazat
  13. Marian...
    Hartelijk dank voor uw bezoek.
    Hopelijk zal er zijn problemen met de technologie ...Tot ziens, heerlijk weekend!
    Veel groeten, Soňa

    OdpovědětVymazat
  14. Blani, moc moc děkuji a přeji krásný a pohodový víkend! Sońa

    OdpovědětVymazat
  15. Soña todo muy bello, la tela de rosas preciosa, feliz fin de semana.Besos.Olga.

    OdpovědětVymazat
  16. Soni, tak to je krásné pokoukání, takové něžňounké...a věšáček bude po tvém zásahu určitě parádní..Hezkou sobotu přeji. Peťa

    OdpovědětVymazat
  17. Hola Soña, this post and all the previous ones are so very delicate and beautiful.
    hugs my dear

    OdpovědětVymazat
  18. ... oh! and love your new header picture!!!

    OdpovědětVymazat
  19. Soničko, to je krása! Tahle řada je k tobě jako dělaná, dokonale ladí s tvými bílými kousky a jak jinak, ještě si ji dokonale naaranžovala a vyfotila.
    Ten věšák, to jako vzpomínka na dětství, můj děda si na takový věšel manšestráky s kšandama, ve kterých pracoval na zahradě...
    Krásný víkend všem u vás, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  20. Soničko,zbírka GG je krásná jak něžná zahrádka,tak at Ti dělá velkou radost Daja.

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Soničko,krásné fotky a nádherná zbírka GG.
    A věšák nemá chybu je nádherný i v takovém stavu co ho máš.
    Krásný den.Marťa

    Doufám že po třech dnech kdy mne zlobí vkládání komentářu se to už podaří.
    Už jsem z toho zoufalá.......

    OdpovědětVymazat
  22. Soni,
    nádherné fotečky!!!
    Krásné kousky GG jsi si vybrala,
    moc se mi líbí utěrka.
    Přeji krásný večer.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  23. o jej jakie to piękne !!!Pozdrawiam !!!

    OdpovědětVymazat
  24. bellissime le tazze che hai comperato ed è molto carino l'attaccapanni che avevi in soffitta
    buona domenica
    un abbraccio
    nicoly

    OdpovědětVymazat
  25. Kauniin värisiä astioita♥,niiin keväistä!

    OdpovědětVymazat
  26. MILÁ SONIČKO,
    KRÁSNÉ FOTEČKY PLNÉ NÁDHERNÝCH KOUSKŮ GG JE KRÁSA A TA UTĚRKA VYPADÁ NÁDHERNĚ.
    A TEN VĚŠÁK UŽ SE TĚŠÍM NA FOTEČKU.
    KRÁSNÉ NEDĚLNÍ ODPOLEDNE.
    ZDRAVÍ ADÉLA.

    OdpovědětVymazat
  27. Také miluji Green Gate!Michaela

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails