sobota 28. května 2011

Soboty s nosem v záhonech...

Krásné sobotní dopoledne...
Dnešní příspěvek je opět ze zahrady, kde trávím většinu svého volného času....posílám tedy pár střípků.

Léty vytvořený koutek s malou pergolkou a krbem v zadní části zahrady, který volně přechází do zahrady....
Tady si dovolím napsat pár řádků od pana Čapka, které se mi moc líbí... ZAHRADA U VAŠEHO DOMU je stejný projev Vaši životní kultury jako Váš byt nebo Vaše knihovna. Je na ni na první pohled vidět, jaké jsou Vaše nároky na KRÁSU, ŘÁD A SOULAD...a nejen to: JE NA NÍ TAKÉ, CO ZNÁTE A UMÍTE: Prozradí na Vás, děláte-li svou práci na tom kousku půdy JEN TAK, aby se neřeklo, nebo chcete-li naopak přijít na kloub těm jistým pravidlům, které řídí každé DOBRÉ DÍLO....Karel Čapek


Přesazené macešky ve starém ojetém zinkovém hrnci, který jsem dostala před pár dny....Kdysi sloužil k jinému účelu.... mé stařičké tetičce po dlouhá léta na zavařování...


A na závěr bílé macešky jen a jen pro Vás...Krásný víkend!!!

23 komentářů:

  1. Milá Soni, nádherné fotky.
    U nás, s malými přestávkami, od včerejška prší. Je pravda, že už to bylo potřeba.
    Vaše zahrada je překrásná, naprosto souhlasím se slovy pana Čapka, je vidět, že se o ni staráš s láskou a všude zanecháš kousek srdíčka.
    Ta naše zahrádka je právě ve výstavbě, snad se už taky dočkám, kdy to bude hotové a já se už budu moci starat jen o kytičky. Přeji Ti hezký víkend. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Zuzi, děkuji Ti za návštěvu a milá slůvka....U nás pršelo přes noc a zas svítí sluníčko. Bylo to opravdu potřeba, zahrádka po týdnu pěkného počasí byla vyprahlá a tak jsem ráda, že nemusím dnes zalévat. To jsou pak hodiny zalévání. Jak sám název napovídá...jsou to hodiny a soboty trávené v zahradě, ale je to pro mne určitý relax...Malebný koutek miluji, je to místo, kde se krásně dýchá a utíká od těch všedních dní a starostí. Zuzi, chce to čas. Věřím, že za chvíli se také budete těšit...tak držím palečky ať se dílo vydaří. I já přeji hezký víkend, Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Soničko, nádherné tvé fotky (pokud jsou dnešní tak závidím to sluníčko) a úžasná slova Čapkova. Musím sebekriticky říct, že knihovnu mám výrazně lepší než zahradu...Ale snažím se, jsi můj velký vzor.
    Krásné odpoledne, moc tě zdravím.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Dear Soňa
    Did you this week raining? Sapporo rain falls at night.
    So, every day a little easier watering.
    Pink flowers starting in Japan called primrose.
    I have not bloomed in the garden yet
    Now It came out of the leaves. Will bloom in a little more.
    The same flowers are very nice
    Have a good weekend.
    Junko

    OdpovědětVymazat
  5. Helenko, tak u mne to bude zase ta zahrada...
    Né, že bych neměla knihovnu, knížek mám docela dost, ale většinu si jich půjčujeme s dcerkami v knihovně...Děkuji Ti za velkou poklonu, udělala jsi mi obrovskou radost. Sluníčko u nás sem tam vykoukne, tak snad to vydrží...chceme vyrazit na malou projížďku na kole. Krásný víkend, moc pozdravů Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Soničko, ten Tvůj nos je fantastický a velký pracant....Zdraví Daja.

    OdpovědětVymazat
  7. SONIČKO, PŘÍJEMNÉ KOUKÁNÍ DO VAŠÍ ZAHRADY.
    VŠE MOC KRÁSNÉ A OPRAVDU JE TU VIDĚT KUS PRÁCE, KTERÁ JE DĚLANÁ S LÁSKOU.
    MUSÍ TADY BÝT MOC DOBŘE A SKVĚLE SE ZDE ODPOČÍVAT.

    SLOVA PANA ČAPKA JSOU TAK PRAVDIVÁ.

    HEZKÝ, ALE U NÁS UPRŠENÝ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky SONI!!!!
    Posílám pozdravení,i když bohužel tahle sobota nebude s nosem v záhonech,protože u nás od rána prší.
    Moc pěkné fotky!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. What a beautiful sunny garden pictures !!...have a nice weekend darling.....love Ria.....bisous.xxx..

    OdpovědětVymazat
  10. Dank je voor de mooie witte viooltjes,
    en jij ook een fijn weekeinde.
    je zinken pot is mooooiiii..

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Sonia ... Jak nádherné je vaší zahrady! A co krásné doplňky v zinku! Přeji vám šťastný a pokojný neděli!

    OdpovědětVymazat
  12. ciao Sonia il tuo giardino mi piace moltissimo è così rigoglioso.Belli anche gli oggetti di zinco con le delicate violette...Buona domenica cara

    OdpovědětVymazat
  13. Mila Sonicko, vase zahradka je krasna. Moc se mi libi ta kombinace dreva a kamene. A s panem Capkem v tomto naprosto souhlasim, zahrada je vizitka. Take ten hrnec na zavarovani je krasny, ja mam take moc rada zinek. Preji krasny zbytek nedele, Katerina

    OdpovědětVymazat
  14. Soniu masz piękny ogród !!!!Zdjęci wspaniałe !!!Pozdrawiam !!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Hallo,


    so mooi romantikfotos.
    Erg leuk!!!


    groetjes Conny

    OdpovědětVymazat
  16. MILÁ SONIČKO,
    MOC TĚ ZDRAVÍM NÁDHERNÉ FOTEČKY Z VAŠÍ ZAHRADY RADOST POHLEDĚT NÁDHERNÉ.U NÁS V SOBOTU PRŠELO A TAK JSEM DO ZAHRADY ZAVÍTALA,AŽ DNES.
    PŘEJI KRÁSNÝ ZBYTEK NEDĚLE.
    ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  17. Wow!!! Dawno mnie nie było a tu u Ciebie tak cudnie. Fantastyczny ogród jak z bajki. Podziwiam bo jest uroczo!!!
    Moc pozdrowień i uśmiechów Sonieczko :)))

    OdpovědětVymazat
  18. Soničko, úžasné fotky ze zahrady a moc se mi líbí nadpis tohoto příspěvku: "Soboty s nosy v záhonech" :-)) a děkuji za otisk pana Čapka... moc krásně řečeno*** Krásné dny ...

    OdpovědětVymazat
  19. Soničko, já mít takovou krásnou zahradu, tak jsem tam taky pořád. :) Krásný den přeji. Peťa

    OdpovědětVymazat
  20. Soni to jsou nádherné fotky krásné zahrádky, je vidět, že máš cit pro detail. Také se teď stále hrabu v hlíně a jsem ráda, krásně u toho relaxuji. Přeji další pěstitelské úspěchy. Dana

    OdpovědětVymazat
  21. Soni, tak sobota už je dávno pryč a já teprve přicházím..
    Měly jste ji tedy krásnou, nám celý den pršelo, až k večeru jsem mohla na zahrádku.
    Máš krásnou zahradu!! Je vidět, že o ni pečuješ s láskou..
    Osázený zinkový hrnec je moc milý!!!
    A bílé macečky-ach...
    Soni, krásné dny plné sluníčka Ti přeji
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  22. Soni, mé oko i srdíčko plesá...to je taková krása,dovedu si představit, co se za tou krásou ukrývá práce...a ta kulisa blízkého lesa je fakt k závidění :) Nevím proč, ale léta jsem se bránila knize Karla Čapka Zahradníkův rok.Ó jakou jsem dělala chybu.To je tak krásné a úsměvné počteníčko...pane Čapku smekám...

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails