neděle 15. května 2011

Trocha šití....

Krásné nedělní odpoledne vám všem!
V deštivém počasí, které právě u nás panuje jsem se pustila do trocha šití...
Při úklidu staré skříně jsem mezi zbytky látek objevila velmi stařičký bílý povlak na polštář po mé babičce...Bohužel byl už dost děravý a tak jsem z něho vypárala moc hezkou háčkovanou bordúru s květy a ušila menší malý ubrus...nebo-li dečku do kuchyně.
Obdivuji tu dobu našich babiček, kdy měly obháčkované a výšivkami obvyšívané nejen záclonky, ale i prádlo... hlavně to celé ložní. Jsem moc ráda, že pár věcí mám a mohu je tak i poopravit. Miluji venkovský styl. Je solidní, dlouhověký a tak útulný....



Víkend opět utekl jako voda a tak vám přeji pohodový zbytek neděle a celý nový nadcházející týden. Mějte se krásně...

25 komentářů:

  1. Soničko, to je nádherný ubrousek či dečka, to je dobře, že jsi zachránila takovou krásnou bordúrku!! Moc hezké tvořeníčko a přeji taky krásný zbytek neděle a následující týden. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Soni, krásna bordúra a ty si ju úplne vynovila ! Ako z obchodu!
    Maj sa krásne :)
    J.

    OdpovědětVymazat
  3. Adoro il bianco e quel ricamo...
    Buona domenica!
    Cinzia

    OdpovědětVymazat
  4. Soničko a já zase miluji tvé fotečky a text je tak krásný, upřímný a pravdivý:))Děčka do kuchyně je perfekní, udělala jsi moc dobře že jsi krajku ještě využila. Jsem na tom stejně s obdivem ! Mě se taky moc líbí jak měli na každém ubruse, utěrce či kapesníčku vyšité monogramy..to byla radost podledět.
    Jo a dík za krásná slova u mě!
    Krásnou neděli Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  5. Péti, Jani, Cinzia a Vladěnko, moc moc vám děkuji. Těším se z vašich krásných slov...
    Z malé dečky, nebo ubrusu mám velkou radost...pamatuji si když moje babička využila každého kousku látky. Ze starého povlečení šila utěrky, kapesníky i chňapky...nic se nevyhodilo a vše bylo využito. Přeji krásný večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Soni, tak tady je vidět, že i deštivé počasí může být ku prospěchu...krásná vyšívaná práce. Vivi

    OdpovědětVymazat
  7. Soničko, to je velká krása! Babička by z tebe měla radost. Mám schované záclony s podobnou krajkou a ještě přehoz přes postel, jsou dost vetché, ty si to báječně vyřešila.
    Příjemný večer a hezké dny, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Vivi, je to pravda :o)jinak bych měla zas nos a ruce v záhonech .o))
    Děkuji a přeji pohodový večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Helenko, máš naprostou pravdu...věcičky jsou vetché a tak potřebují čas od času na světlo, vyprat a naškrobit...aby ještě něco vydržely :o)tak mě to učila babička. Dříve jsem tedy neškrobila až teď :o)...své poklady opatruj!
    Děkuji za hezké řádky a pohodový večer,Soňa

    OdpovědětVymazat
  10. che bello il pizzo bianco mi piace moltissimo è vero le nonne sapevano ricamare la biancheria benissimo anche la mia nonna era molto brava...
    un abbraccio
    nicoly

    OdpovědětVymazat
  11. Again so beautiful !! happy new week darling...love Ria.....xxx...

    OdpovědětVymazat
  12. Vždycky se najde kouzlo na vás ...

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Soni,
    dnes byl opravdu den stvořený pro tvoření!!
    To jsem to tedy napsala!!! :o))
    Krásně jsi oživila kraječku a bylo by škoda jí nechat ležet ve skříni.
    Víš, já věci po své babičce miluji
    a opatruji je, jak to jen nejlépe jde...
    A moc se mi líbí, jak o své poklady pečuješ a dáváš jim tu možnost, aby byly na očích a nemusely být ve skříni nebo ve sklepě...
    Moc se mi to líbí!!
    Přeji Ti krásné dny :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Soňo, borduru jsi moc hezky využila a nádherně nafotila. Moc se mi líbí ten i litinový svícen.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  15. Soni, krajka je opravdu nadherna. Myslim, ze dostala krasnou novou ulohu. At vam dlouho slouzi! Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  16. Soni, jak už napsaly holky přede mnou, jsi moc šikovná a je dobře, že bude bordura i nadále sloužit. Babičku by to jistě potěšilo.
    Hezký den! Jana

    OdpovědětVymazat
  17. tak malo staci a vznikne tak krasna vec...uzasne ako vsetko na vasej stranke...vzdy sa tesim na pondelok ked si pozriem nejake nove prispevky...krasny tyzden prajem..
    Lubica

    OdpovědětVymazat
  18. Soni, to je něžná krása. Tvé fotky miluji.

    Zdravím, Šárka.

    OdpovědětVymazat
  19. Hello Sona,
    Great sewing work, love the crocheted edge, looks so nostalgic !
    So nice you have beautiful things from your grandmother !
    Wish you a wonderful week,
    Sylvia

    OdpovědětVymazat
  20. Aojky Soničko, delší dobu jsem tady nebyla a jak vidím o hodně jsem přišla. Dečka kterou jsi vyrobila je nádherná a zcela chápu tvoji zálibu ve starých textiliích já sama je mám taky moc ráda a zrovna se mi podařilo vydražit nádherné polštáře, tak jen co dorazí
    a ušiju do nich vhodný sypek, rozhodně se podělím. Zinková dekorace na tvé zahrádce jsou úžasné a tvoji touhu rozšíři sbírku GG taky plně chápu :)))
    Děkuji za milé pozdravy u mě a přeju krásný večer, Lucka

    OdpovědětVymazat
  21. Ahojky Soničko ,bíloučká dečka je moc krásná a vyzařuje krásu starých časů...... Daja

    OdpovědětVymazat
  22. Díky moc za přání ... Byl jsem velmi potěšen ....objetí ...

    OdpovědětVymazat
  23. Soničko přesně,taková krása ta už se v dnešní době nevidí,je to nádherné pohlazení po duši. Krásný den celé rodince

    OdpovědětVymazat
  24. witaj Soniu!
    Piękne zdjęcia i piękna bordiura

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails