neděle 19. června 2011

Malé radosti...

Dnešní den byl u nás téměř celý deštivý a tak jsem doma tak trochu kouzlila s květinami....
...a přitom kouzlení jsem si i jednu kytičku uháčkovala. Strašně dlouho jsem neměla háček v ruce a tak je jen zkušební...

Snad jich přibude i více...je tady od vás tolik překrásné inspirace.



A tady pár snímků z mého koutku v kuchyni...




Děkuji vám za krásné komentáře z posledních dnů, které mě vždy moc potěší a přeji příjemný, pohodový nedělní večer...

23 komentářů:

  1. Ahoj Soničko,
    to je krásný jak je stejná ta růžová barvička kytiček na prostírání a svíčce a té živé:)Skvělé!
    U nás také celý den tak poprchává..

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherně něžné aranžmá a háčkovaný kvítek je moc povedený.
    Přeji krásný nedělení večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Soni,
    krásné radosti máš a dle mého názoru ti to s háčkem jde. Přeji pohodový zbytek neděle.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Vladí ahoj a moc děkuji. Dnes jsem byla na zahrádce jen po chvílích. Déšť mě vždy zahnal domů a tak jsem při čajíku zkoušela něco málo vytvořit :o)
    Myslela jsem, že to ani nevložím :o))Krásný večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Jitko, děkuji za návštěvu a za milou pochvalku :o)kytičku jsem háčkovala z hlavy. Podle vzoru mi to nějak nejde :o(
    Hezký večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Soni ... jedním slovem wow ... kytí je super ... a fotečky naprosto dokonalé ... Pěkný večer ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Soni,
    opět vzdychám nad něžnou krásou Tvých fotek. Kytička se Ti povedla. Tavolník ve džbánku je úžasný.

    Pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Soničko, mám tolik ráda tvoje příspěvky - dokonale vyladěné do nejmenšího detailu, barevně, stylově, prostě potěcha oka i duše. A dneska ještě háčkovaná kytička, je kouzelná a báječně ladí s celým zátiším!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Ivo, po dlouhé době zdravím a moc děkuji za návštěvu. Uvidíme :o) snad ještě něco vytvořím :o))Hezký večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  10. Denisko, Šári a Helenko mnohokrát vám děkuji za vaše krásná slova. Moc mě to těší a je to pro mne taková odměna...není to tak dokonalé, ale snad ty další budou o něco lepší :o)zítra si koupím i nějaké barevné bavlnky :o) Mějte hezký zbytek večera a celý příští týden. Moc zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  11. Cute little things you have:))) Ira

    OdpovědětVymazat
  12. Dear Ira, thank you for the nice message ...
    I try to crochet: o)
    Have a nice evening. Soňa

    OdpovědětVymazat
  13. Il centrino è molto bello e trovo stupendi la maxi tazza ed il resto...
    Buon inizio settimana!
    Cinzia

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Soni, opět krásné obrázky, jsou nádherné, takové něžné. I když si háček vzala po delší době do ruky, tak to vůbec není vidět. Jsi šikulka. Přeji Ti hezký den. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Soňo, je neuvěřitelné, jak krásné aranžmá dokážeš vytvořit s "obyčejným" tavolníkem. A ten růžičkový ubrousek a svíčka, to je moje... Nádhera.
    Krásný nový týden
    Jana

    OdpovědětVymazat
  16. A 'vaše krásné anglolo v kuchyni ... bílé a růžové, a to je tak romantický ... Dobrý týden ...

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Soni,
    to jsou krásné něžné, romantické obrázky..
    To já mám moc ráda..
    Moc jsem si to tady užila a růžový távolník - ten mám ve vázičce. je úžasný..
    To je dobře, že ses pustila do háčkování, kytička se Ti moc povedla, tak se budu těšit na další..
    Hezké dny - u nás je strašná zima!!! :o(((
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  18. Soni, jedním slovem ... nádherááááááááááááááááá... krásná práce kytička a opět nádherně nafoceno...jako vždy...ráda k Vám nakukuju :o) Radka

    OdpovědětVymazat
  19. Soni, povedené háčkování a určitě bude čím dál hezčí. Háčkovala jsem si kloboučky na skleničky a jak píšeš...taky z hlavy. Já totiž neznám značky v rozpisech vzorů a ani nevím názvy háčkování. Tavola je vděčný keř a ty jsi květinky hezky naaranžovala. Ahoj L.

    OdpovědětVymazat
  20. Krásná kytička a nádherně zapadá do toho něžného zákoutíčka. Já také zase po letech začínám válčit s háčkem a tak teď háčkuju a víc párám, protože představa nějak značně pokulhává za výsledkem :) na rozdíl od téhle kytičky od vás.

    OdpovědětVymazat
  21. Ahojky Soni!!!!
    Moc hezky jsi kouzlila!!!!
    A pěkně jsi nám to svoje kouzlení nafotila.
    Všechny ty věcičky,kytičky i kvítečková látka...vytvářejí moc půvabné aranžmá

    OdpovědětVymazat
  22. Cinzia, Zuzi, Jani, Raffaella, Jaruško, Radko, Leni, Jituš a Blani...od srdíčka vám všem moc děkuji za krásnou pochvalku. Jsem ráda, že se fotečky i kytička líbí. Snad k ní brzy přibudou i další :o)
    Hezké dny, Soňa

    OdpovědětVymazat
  23. SONIČKO,
    NÁDHERNÉ KYTIČKA JE TÁK KRÁSNÁ A TVÉ FOTEČKY TAKÉ.SONIČKO KRÁSNÉ A POHODOVÉ DNY PŘEJE.
    ADÉLA

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails