neděle 26. června 2011

Pozdrav z kuchyně...

...a trocha víkendového háčkování.
....moc se mi zalíbily ty úžasné babičkovské kloboučky na zavařeniny...a tak jsem se také o nějaké pokusila.


...když tak na ně, ale koukám, myslím, že to nejsou kloboučky, ale spíše kankánové sukýnky... Bohužel jsem neměla slabší bavlnku, tak snad ty další budou o něco lepší...



Přeji vám všem krásné nedělní odpoledne...

20 komentářů:

  1. Je to vždy radost, že tě vidím jít z obrázku tak romantický! Šťastný neděle!

    OdpovědětVymazat
  2. Ria, Alenko, Zuzi moc vás zdravím a děkuji...
    Nejsou dokonalé, ale mám z nich radost :o)oživila jsem si tak aspoň nějaké ty vzorečky :o))
    Háčkovala jsem z Klárky z akrylu a není to ono...
    Příště musím koupit nějakou slabší přízi...
    Krásný zbytek neděle! Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Have a nice sunday too darling....love Ria....xxx

    OdpovědětVymazat
  4. Cudowne wszystko! Piękna szydełkowa robótka i fantastyczna ta czarna podstawka w serduszka.
    Buziaków moc Sonieczko miła :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Soni,
    vidím, že háček Ti doma vůbec nezahálí. Moc krásné.
    Přeji krásný zbytek neděle a hezký nadcházející týden.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  6. Soničko, to je tak krásný, romanticky, prostě vychytané do puntíku, ale jak jinak u tebe, že?? ;) Hezký zbytek neděle. Peťa

    OdpovědětVymazat
  7. Soničko, mě se tedy tvoje "sukně" moc líbí! Já je letos taky háčkovala ze silnější příze, libí se mi tak plastičnost. Určitě se opakuji, ale tvoje zátišíčka miluju, je to balzám na duši!
    Přeju moc hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Soni, klobouček se povedl, je takový nadýchaný. Tvoje obrázky jsou krásné jako vždy.
    Krásný večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Hello Sona,
    Beautiful crochet work !
    Love the heart, nice fabric with the roses !
    And what a lovely 'lavender' post !
    After a lot of rain in June, we had 27° today and tomorrow will be about 30° :-)
    Wish you a nice week,
    Sylvia

    OdpovědětVymazat
  10. Soničko, tie sú nádherné, vždy sa u Teba rada zastavím a pokochám
    krásny večer aj celý týždeň
    Emily

    OdpovědětVymazat
  11. Sukýnky pro skleničky jsou moc pěkné, k tomu ta růžičková srdíčka,no naprosto dokonalé!!!
    Pohodový začátek týdne, Jitka.

    OdpovědětVymazat
  12. Soni, myslim, ze tve sukynky vasim zavareninam moc slusi. Vypada to naprosto romanticky. Moc se mi libi ta porcelanova naberacka. Krasny tyden Ti preji, Katerina

    OdpovědětVymazat
  13. Hi Sonia!
    How are you?
    This crochet jam cover is so beaautiful!
    And the whole photo setting is stunning.
    Fra

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Soničko, mě se ty tvoje kloboučky moooooc líbí. Krásný den, Jana

    OdpovědětVymazat
  15. lovely post !

    visit my blog ! you'll find a stunning giveaway ! I wait you

    ciao ave

    OdpovědětVymazat
  16. SONIČKO NÁDHERNÉ FOTEČKY,
    KRÁSA JSI ŠIKULKA ŠIKOVNÁ A NA SKLENICÍCH VYPADAJÍ SUKÝNKY BÁJEČNĚ.
    ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  17. Soni, to je krásný čepeček na té marlmeládě! A ta porcelánová lžička je skvostná! Moc hezké fotky!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Soni miluji tvoje tvořeníčko-číší z něj čistota a taková zvláštní jemnost!Michaela

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails