čtvrtek 9. června 2011

Růžový půvab...

Ahoj, dobrý večer milí čtenáři!
Nejdříve bych chtěla poděkovat za všechny vaše návštěvy a milé zprávy, které jste mi zanechali. Každá zpráva od vás je pro mě další úsměv na tváři. Děkuji moc moc!!! Bohužel času mi nějak nezbývá jak bych chtěla a tak vám dnes, milé dámy, posílám růžový příspěvek a jak jinak než opět ze zahrádky. Trávím na ni většinu svého volného času....

Květů pivoněk si poslední dny opravdu užívám...dokonce jsem si jich už pár nastřihala i k sušení a pověsila na ramínko...

A proč růžový půvab?Růžovou barvu mám moc ráda...dočetla jsem se, že růžová je zábavná a pozitivní. Navozuje pocit sladkosti a dívčí jemnosti. Je symbolem čistoty myšlení, štěstí, romantiky a lásky. Je tak trochu koketní a výrazně se liší od své příbuzné červené...také se růžová pojí s nákloností, ženskostí a s mnoha květinami. Vzniká spojením červené a bílé, a tak v lásce nepředstavuje vášeň, ale něhu, vytříbenost, eleganci a sentiment...Tato jemná voňavá barva zahrnuje volnost a zároveň něžnou aktivitu...


A tady nejsou růžové květy, ale první bílé růžiček v zahradě. Na ty růžové a všechny ostatní si ještě musím pár dní počkat...


Květy pivoněk ve vodní lázni mám i v zahradě...navodí pro chvíle odpočinku příjemnou atmosféru....


Moc vás všechny zdravím a přeji krásný sladce růžový večer...

23 komentářů:

  1. Ahoj Sonicko, po kratkej odmlke som opat tu. Vzdy sa tesim na navstevu u Teba, aj tenktokrat som milo prekvapena a pri Tvojich slovach o ruzovej a nadhernych pivoniach som sa preniesla do rise rozpravky a vzila sa do opojnej vone, dotyku neznych lupenov a celkovej pohody v prekrasnej zahrade. Ten napad so susenim kvetov je perfektny.
    srdecne pozdravujem
    Emily

    OdpovědětVymazat
  2. Soni,tvé sušení pivoněk je skvělá dekorace :)Vypadají tak sladce..-Mně už pivoňky bohužel odkvétají a i to co zůstalo mi zničil déšť.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Soničko,
    jsem nadšená tvým nápadem na sušení.kdybych měla taky pivoňky už bych je škubala a opičila se:))Kráásný a ještě na tom příborníku.
    Opravdu se ti to povedlo...
    Děkuji za opravdu krásná slova u mě.
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  4. Emilko, děkuji... i za zastavení!
    Musím napsat, že se to tak krásně čte :o)
    Květy suším poprvé, tak jsem zvědavá jestli se povedou a budou hezké. Spoustu pozdravů, Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Januško, u nás naštěstí nebyl déšť tak strašný. Vždy to jen straší, ale pak spadne jen pár kapek.
    Všechny květy pěkně drží a ještě jich spoustu vykvete...
    Celý keř má dřevěnou ohrádku, aby se rostlinky pod tíhou květů nepoložily na zem...
    Tak snad příště se podaří nějaké usušit...
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Vladěnko, já děkuji :o)) na tvůj bloček chodím moc ráda a nechám se inspirovat :o)... i nějakou tou renovací. To je něco pro mne :o)
    Možná, že se někde ještě podaří nějaké ty květy nastříhat, nebo oškubat? :o)))Děkuji za milá slova a posílám pozdrav, S.

    OdpovědětVymazat
  7. Baletky si odložili svoje naberané sukničky. To mi napadlo ako prvé, pri pohľade na tie načančané jemnosti :-)

    Sonička tvoje zábery nikdy nesklamú a človeka bez záhradky naozaj potešia.

    Tak ďakujem a maj sa pekne,

    Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, tak dlouho jsme si nepsali... Jsem moc ráda a děkuji za hezká slova, za návštěvu. Pěkně jsi to vystihla :o) Mě zas ta barvička připomíná cukrovou vatu...Měj se krásně, Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Soni, krásná "sušárna", hezky jsi si to doma vyzdobila. Je to velice originální. Moc Tě zdravím a přeji hezký večer. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  10. Soničko, toje romatiky, něhy, jako kdyby si u tebe andělky zapomněly křídla. Nádherné fotky! Taky mám moc ráda pivoňky na vodní hladině, je to kouzelné divadlo, jak se každým dnem víc a víc předvádějí.
    Měj krásné, voňavé dny! Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Soničko, také suším, ale takový originální sušák tedy nemám, výborný nápad... Krásné růže, krásné fotky... Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Vaše květiny jsou krásné ... Také jsem přezkoumal barva růžová ... Nejvíc se mi líbí staré růže, trochu 'prachu ...

    OdpovědětVymazat
  13. Soni,vypadá to jako sukýnky od baletek,krásné, jemné,vzdušné......a zároveň nádherně voňavá dekorace.
    A jako vždy originální fotografie které dýchají Tvým rukopisem.
    Měj krásný víkend.Marťa

    OdpovědětVymazat
  14. Le tue foto e le tue composizioni floreali esprimono sempre un amore e una cura infinita, bravissima!

    OdpovědětVymazat
  15. SONIČKO, KRÁSNÉ PIVOŇKY.
    JÁ TAKÉ SUŠÍM.JE TO NÁDHERNÁ DEKORACE.
    DNES JSEM MĚLA VELICE NÁROČNÝ DEN. UF, VŠE ZVLÁDNUTO. TAK JEN SEDÍM, POPÍJÍM BEZOVÝ SIRUP A ODPOČÍVÁM.
    MĚJ SE MOC KRÁSNĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné kytičky, nádherné fotky. ELinka růžovou miluje ..a trošku válčí ve škole, protože se jí děti smějí, že chodí v růžovém oblečení...

    OdpovědětVymazat
  17. Hello Sona,
    What a lovely pink post !
    I never dried peonies, I think the faded colors must be beautiful !
    Love those white roses, gorgeous !
    Wish you a nice Sunday too,
    Sylvia

    OdpovědětVymazat
  18. Dearest Soňa,

    Lovely photos with beautiful peonies! Also your roses are perfect. Have a great weekend, with special religious celebration.

    Lots of love,

    Mariette

    OdpovědětVymazat
  19. Děkujeme, že jste můj přítel!
    Ty jsi tak laskavý.

    Krásné obrazy. :-)

    Stina

    OdpovědětVymazat
  20. Soni, krásné pivoňky i aranžmá. Je vidět, že si umíš zahrádku užít.Děkuji za hezké chvilky u Tvých obrázků. Dana

    OdpovědětVymazat
  21. Soni, ahoj, vyšla ti z toho jemná, nežná, ale zároveň pôsobivá dekorácia:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  22. Hmm, Soni, pivoňky miluju a jak je máš s míse...vypadají nádherně! Jana

    OdpovědětVymazat
  23. Ten stojánek na květinky je úchvatný,takový si musím zkusit vyrobit:-)Michaela

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails