úterý 14. června 2011

Usušené pivoňky...

Ráda bych vám dnes ukázala jak dopadlo mé sušení květů pivoňky...Vypadají úplně jako malé růžičky... Jsou nádherné a tak si jich ještě na zimu pár usuším.




Moc vás zdravím a přeji krásný večer...

23 komentářů:

  1. Ahoj Soňo, jsou opravdu krásné. Mají i nádhernou barvu.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. So beautiful !! love Ria.....xxx...

    OdpovědětVymazat
  3. Soni,jsou krásné, nikdy by mě nenapadlo pivoňky sušit, takže příští rok určitě zkusím taky . A ten led s meduňkou, v minulém příspěvku, je taky úžasný nápad :)

    OdpovědětVymazat
  4. Soničko,jsou dokonalé.Mají originální barvu a jsou tak romanticky nádherné.
    Krásné fotografie jako vždy.Marťa

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, Ria, Januško...děkuji za zastavení :o) Pivoňky jsem letos sušila poprvé a jsem nadšená...aspoň se z květů budu radovat o něco déle...Hezké dny, Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Marti ahoj a děkuji za návštěvu :o)
    Usušené jsou také moc hezké a opravdu dotvářejí tu příjemnou romantickou náladu...Hezké dny, Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Co tyto romantické pivoňky sušené ... Přišel jsem opravdu dobře! Vše nejlepší...

    OdpovědětVymazat
  8. Soničko zlatá :-)
    opět nádhera. Já sušila loni a květy jsou stále moc hezké a voňavé. Jenom trošinku zežloutly. Řekla bych, že usušená pivoňka je hezčí než růže. Minulé příspěvky jsou taky kouzelné !!!
    Přeju hezký den. Pa Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. nádherné obrázky, velmi dobrý Sonia

    OdpovědětVymazat
  10. Soni, super:) Žeby som skúsila aj ja?:) Ale u nás až o rok, pretože všetky odkvitli.
    Príjemný deň, Gabi

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Soňo,
    zrovna včera jsem o pivoňkách četla, že český název dostaly proto, že barvou připomínají pijany, kteří mají od nadměrného množství pitiva růžový nos a tváře. A že jim prostě alkohol až moc "voní". Odtud tedy zřejmě pivoňka. Rozhodně - krásné něžné fotky.
    Vivi ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Soni ... ty jsou krásné ... škoda že je můj tatík posekl sekajdou když začaly růst ... ach jo ... sluníčkový den ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Soni, krásné fotky.
    Pivoňky se Ti podařilo usušit nádherně- vždyť jsi měla speciální sušák.
    Přeji Ti krásný den.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  14. Soničko, jsou opravdu kouzelné. Mamka je sušila a na některých měla narezlé srvrnky, ty je máš dokonalé! Moc se mi líbí malé obrázky v pozadí!
    Hezké odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  15. SONIČKO, OPRAVDOVÁ KRÁSA.
    TAKÉ UŽ SUŠÍM.
    U NÁS SVÍTÍ SLUNÍČKO A JE KRÁSNĚ.
    MĚJ SE MOC, MOC HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Soničko,
    to je nááádhera. Nikdy jsem je neviděla usušené. Já chciii takýýý móóc:))Jenže zatím nemám z čeho susšit. Jsem totiž na sušené kytky ,,nemocná´´sušim totiž co se dá a pak to skladuju.Nádherné fotečky.
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  17. Soni,nádherně jsi je usušila....taky miluju růžovou :-)
    Zdraví
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  18. Aj pre mna su krasne takto ususene, najprv sa mi zdalo, ze je to malovany obraz, naozaj skvele
    Emily

    OdpovědětVymazat
  19. Moc krásné,jak ze snového světa.Krásný večer, zdraví Jitka

    OdpovědětVymazat
  20. Thanks for your kind visit to my blog!
    Here is so beautiful!
    See you soon! Monica

    OdpovědětVymazat
  21. Wauw... dat is goed gelukt, het drogen van de pioenen, de kleur is erg mooi gebleven.

    OdpovědětVymazat
  22. It's beautiful. Lovely colors.:-) Hugs Stina

    OdpovědětVymazat
  23. Soni, jsou opravdu překrásné! A, prosím ,jakým způsobem si je sušila, mohu se zeptat???

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails