pondělí 13. června 2011

Zahrada, květiny, vůně....

Ahoj, dobrý večer všem!!!
Z mé poslední návštěvy oblíbeného zahradnictví jsem si přinesla domů tyto zápichy s nápisy bylinek...Mohu říci, že mi padly hned do oka. V bylinkovém záhonu vypadají opravdu moc hezky...

Krásnými modrými květy v zahradě se právě pyšní clematis...Dělá mi velkou radost... U pergolky, kde je místo slunnější, se mu velmi daří. Je docela hustý a každý den přibude nejeden kvítek...



Clematis...
Levandule v zahradě letos docela hodně vymrzla....ale ty malé keříčky, které přežily už také začínají pěkně pomalu rozkvétat...


Pár snítek čerstvé levandule do koupelny...


A tady jsou lístky meduňky v ledu, které jsem zamrazila do domácích, letních osvěžujících nápojů.. Vypadá to opravdu skvěle...

Mějte se krásně...

18 komentářů:

  1. Soničko, o tom vašem zahradnictví se mi začíná zdát! Ty cedulky jsou kouzelné! Stejně jako klematis, levandule, prostě celá vaše zahrada! Ledíky dělám taky, s meduňkou i mátou, teď zrovna mám kytičky a ty srdíčka :o)
    Krásný večer, moc tě zdravím!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Mně letos vymrzly všechny levandule. Protože ale asi budeme chalupu se zahradou prodávat a nejoblíbenější kytky stěhovat, už si nové nekupuju... Až do nového. Je to škoda, letos mi to doma nebude vonět...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Soničko, cedulky jsou nádherné, také bych neodolala.. :-) Clematis ti kvete krásně, můj je malý, kupovaný na podzim, ale nějakého kvítku se také dočkám. A jako vždy krásné fotky. :-) Měj se moc hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji bylinky .... by měla být vždy buď na zahradě nebo v kuchyni ... Váš plamének je krásná a levandule ... jedna z mých nejoblíbenějších závodů! Skvělý nápad, aby listy meduňky v ledu! Ve zkratce ... pass od vás je vždy radost!

    OdpovědětVymazat
  5. Sonicko, to je nadhera, je co obdivovat v Tvojej zahrade a s tym ladom, to je bomba
    Emily

    OdpovědětVymazat
  6. Nice that ice cubs !! lovely week darling.....xxx...

    OdpovědětVymazat
  7. Soni,
    cedulky - tedy zápichy s bylinkami jsou moc pěkné!!Moc hezky sis nakoupila!
    Klematis máš nádherný, líbí se mi, jak má proužkované okvětní lístky. To vypadá moc hezky!
    No a bylinky - teď je tak prima období, když je teplo, to je ten správný čas na různé drinky - hlavně dělám ledíky z máty..
    a meduňku piji navečer v čajíku.
    Soni, přeji krásné voňavé dny!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Soni, opět krásné fotečky. Zápichy jsou super, akorát Ti do záhonku padnou.
    Klematis Ti také nádherně kvete. Já mám zatím malý keřík, koupený teprve před nedávnem. Mám ho zatím ve velikém květináči u pergoly, tak snad se mu tam bude dařit.
    Ledíky jsou kouzelné, není nad lahodné letní osvěžení.
    Přeji Ti krásný den, u nás dneska asi bez sluníčka, no snad se to vyčasí. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké fotky! A ta ledová srdíčka s meduňkou určitě taky zkusím ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Soni, ty cedulky jsou opravdu krasne, ja uz je u nas taky okukovala, ale na ty moje kvetinacky byli moc tezke. Klematis je kouzelny. Ale co me nejvice zaujalo jsou ty kostky ledu. To vypada velice lakave a medunku mam nahodou taky :o) Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherná zahradní zákoutí i krásné jmenovky. Moc se mi také líbí nápad se zmraženou srdíčkovou meduňkou, dnes se u nás meduňka musí nutně přestěhoat ze zahrádky do mrazáku :).

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky Soni!!!
    Jako obvykle nevím,co pochválit dřív...
    Ceduličky k bylinkám jsou krásné,taky bych nějaké potřebovala,vzhledem k tomu,že jsem si založila malinký bylinkový záhon.
    No a kytičky ti kvetou nádherně!!!
    A zamrzlá meduňka je krásná tečka na závěr!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Soni, teda levandule i Clematis jsou krasni! Mas krasnou zahradku a zapichy se opravdu povedly:) Hezky den preje Zuza

    http://homezu.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné cedulky, úžasný nápad s kostkami ledu (asi se inspiruji) a krásný clematis!

    OdpovědětVymazat
  15. Soničko, vůbec se nedivím, že ti cedulky padly do oka.. jsou nádherné*** nápad s ledem.. úžasný*** a Clematis- každoročně ho opečovávám, nechávám přes zimu a střihám suché až na jaře... a nikdy se mi neodvděčil tolika květy a krásným vzrůstem jako letos, kdy jsem ho na zimu vzala u země, ani ho nepřikryla - neb jsem se ho chtěla zbavit a vedle něj zasadila popínavou růži .-).. clematis je nádherný a růžičce bere prostor, slunce i živiny .-)*** Krásný večer**

    OdpovědětVymazat
  16. Milé dámy, od srdíčka vám všem mnohokrát děkuji za tak sladké zprávičky. Mám radost :o) Jste zlaté :o) Jen posílám malou infor...Clematis stříhám každý rok vždy na podzim, kdy jsou listy už úplně seschlé a vůbec nepřikrývám, nehnojím. Jen ho v době růstu docela hojně zalévám dešťovou vodou...Má rád sluníčko. Tak ať vám vše pěkně roste a dělá radost...moc pozdravů Soňa

    OdpovědětVymazat
  17. Soni,
    nádherná zahrada,nádherný blog.Ty cedulky jsou naprosto úžasné.Musím se po nich podívat někde po netu,u nás bohužel nikde nejsou k mání.
    Krásný večer.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  18. Ahojky Soni.Mám chviličku,tak se jdu pokochat k tobě na blog....je to nádhera opět krásné fotky zahrady,klematis ti krásně kvete,levandule musí být úžasná vůně a ty radosti z cedulek jůůůů úplně to vidím (((-8.Měj se moc hezky a užijte si celá rodinka krásné léto plné sluníčka.Pa Pája a kluci

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails