neděle 24. července 2011

Bílé květy...

...z domova, ze zahrádky, háčkované i usušené.
Ahoj vám všem milí čtenáři! Dnes vám posílám poděkování za krásné předešlé komentáře a trocha bílých květů z mé kuchyně...Dnešní odpoledne jsem si tak trochu hrála nejen s háčkem, ale i s květy :o)rozkvetla mi opět bílá orchidei a tak vznikly tyto momentky...






Opadané květy orchideí nevyhazuji, ale suším k dekoraci. Vypadají pak moc hezky... třeba na svícínku na stole.

Doufejme, že se nám to počasí opět umoudří a bude brzy sluníčko.... Krásný nedělní večer!

19 komentářů:

  1. Ahoj Soničko,
    já taky strašně ráda suším orchidejky..mám jich už tolika, vypadají tak krásně i suché. Děkuji za milá slova u mě zase jsem měla velkou radost:) Máte krásné veliké kopretiny..moc se mi vždycky líbí když je vidím u někoho v zahradě. Já taky moc nestíhám a prošvihla jsem tvojí chodbu s krásnými polštářky!
    krásný víkend Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  2. Vladěnko, moc děkuji za řádečky :o)
    Poslední dobou je to nějak hektické a tak doufám, že se to brzy zlepší :o)Kopretiny ze zahrady jsou letité a opravdu mají krásné velké květy...kupodivu se jim daří i bez hnojení :o)
    Pohodový večer, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Soni,to je zase krása:-)
    Krásnou neděli.Žaneta

    OdpovědětVymazat
  4. Soni, všechny květy mají své kouzlo.
    krásný zbytek neděle.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Soni, všechny květinky jsou nádherné. Krásný večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Soni,u Tebe je to samá bílá krása...
    jak květina tak tvé háčkování.
    Měj se krásně.Marťa

    OdpovědětVymazat
  7. Soničko, vypadá to, že si u tebe zapomněli andělé krídla - nádhera! Jemné, nežné fotky! Háčkování tě chytlo, viď. A jde ti báječně! Hezky se při tom relaxuje.
    Měj moc hezký večer a pohodové pondělí! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Wow Soni ... tak to je krása ... orchidejka krásně kvete ... a háčkování Ti jde suprovně od ruky ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Soni!!!
    Nápad se sušením opadlých květů se mi líbí.
    Taky moje " bílá " je znovu v květu,takže to určitě vyzkouším.
    Chci pochválit i tvoje polštářky z minulého článku...krása!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Soni,
    opět krásné obrázky. Bilá je prostě bílá, romantická a něžná. Přeji Ti krásný celý týden. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  11. Žanetko, Ivo, Ria, Jitko, Marti, Heli, Deni, Blani a Zuzi, děkuji za zastavení a moc hezké řádky...vaše milá slova mě vždy moc potěší a zahřejí u srdíčka :o)Jsem moc ráda, že se vám mé (začínající) háčkování líbí...ještě to není to pravé, ale snažím se :o) mám z toho velkou radost. Vždy si u toho náramně odpočinu :o)Hezký večer a celý týden...Soňa

    OdpovědětVymazat
  12. Soničko, nemám teď moc času psát, ale číst si najdu. Hlavně u tebe, protože tvoje příspěvky jsou pohlazení po duši. :) Hezký večer. Peťa

    OdpovědětVymazat
  13. So schöne Bilder!
    liebe Grüße von andrella

    OdpovědětVymazat
  14. Soničko... ojojoj.. nádhera... Krásný nadcházející víkend**

    OdpovědětVymazat
  15. Dear Soňa
    Your blog, It is a theme that there always around us everyday. Daily reveals rich and quiet around you. It is a very nice thing.
    With love you Junko

    OdpovědětVymazat
  16. SONIČKO, NĚŽNÁ KRÁSA.
    MILÉ A PŘÍJEMNÉ KOUKÁNÍ V UPRŠENÝCH DNECH.
    SNAD NEBUDEME NA SLUNÍČKO DLOUHO ČEKAT.
    MĚJ SE HEZKY A PŘEJI POHODOVÝ, SRPNOVÝ MĚSÍC.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Sonička, pekný a inšpiratívny blog :-) Pridala som si ťa do obľúbených blogov a určite zas nakuknem. Krásny zvyšok víkendu :-) Ivona

    OdpovědětVymazat
  18. Soničko, jedním slovem - NÁDHERA:-) bílá - něžnost, čistota, křehkost, všechny obrázky jsou balzám na oči, opravdu krása.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails