sobota 9. července 2011

Léto čaruje...

...barvami, vůněmi, vzduchem. A já opět s háčkem... Tohle roční období přímo vyzývá k přesunu na svěží vlahé povětří. Myslím, že příjemná iluze venkova se díky dobrému nápadu vytvoří kdekoliv...třeba i na balkoně nebo na terase.

S poděkováním za vaše krásné předešlé komentáře posílám pár obrázků ze zahrady...kde mi pod rukama rozkvetlo i obyčejné bílé nádobí.....


Čerstvé, červené mlsání plné vitamínů ze zahrádky...nejen na koláč, ale jen tak do pusy. Tak to mám moc ráda.....
I vám se jistě při vzpomínkách na dětství a s ním spojené letní prázdniny vybaví sladká a ničím nezaměnitelná vůně dozrávajícího ovoce, které chutná nejlépe natrhané přímo ze stromu nebo záhonku...takové vzpomínky lze jen těžko vymazat z paměti. Musím napsat, že mé vzpomínky na dětství a prázdniny strávené u babičky na venkově, mne provázejí celým mým životem.....
A tady podložka s kytičkou...




I v barvě podobné malin...



Co nejsladší ovocnou dobrou chuť plnou léta vám všem přeje...

15 komentářů:

  1. Hello Sona,
    Beautiful crochet work with the crocheted flowers, goes well with the color of the raspberries !
    It all looks so cosy !
    Enjoyed your lovely pictures !
    Not much sun over here, a bit cold, hope it gets warmer soon :-)
    Wish you a nice Sunday !
    Hugs,
    Sylvia

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Soni,
    moc krásné háčkované věcičky.
    I já vzpomínám, když jsem chodili k babičce na jahody, maliny či rybíz. Teď takhle chodíme s klukama. Utržené rovnou do pusy je stejně nejlepší.
    Hezký zbytek víkendu Ti přeje Zuzka

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné věcičky, krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj Soni, podlozka z kvetinkou je nadherna :) moc sa mi paci, je tak jemna ... romanticka :), pa prajem krasny vikend

    OdpovědětVymazat
  5. Diki Soni za ozivenie spomienok, my sme to mali doma, kazde rano so sestrou sme chodili oberat maliny, ked som vstala skor, obrala som aj jej tie najkrajsie {taka som bola potvora} ;-). Prekrasne hackovane vecicky, ta biela a ruzova nadherne spolu ladia, krasna romantika letnych dni.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem rád maliny ... v červenci 15 bude pauza můj blog ... Jedu na dovolenou v srpnu a budeme pracovat na rekonstrukci domu, takže nebudu mít čas, aby se vyjádřil svůj blog ... ale já tam budu do 15. července a pak se vrátit v září ... programátor, ale málo příspěvků

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky Soni,

    teda, krásně jsi se rozháčkovala. Takových krásných výrobků. Jsi šikovná a pořád Ti bud chváli Tvé úžasné fotky..

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Hi Soni,
    the doily look very nice.
    Some time ago I also crochet them.
    The delicate pink flowers please me very well.
    Knöpchen nicely with it.
    Beautiful photos along with the delicious fruit.
    I wish you a nice Sunday,
    Moni

    OdpovědětVymazat
  9. Soničko, to jsou krásné letní fotečky, krásné dečky a ta mísa s ovocem...hmmm....dala bych si...:D Posílám pozdrav!! Peťa

    OdpovědětVymazat
  10. SONIČKO ZLATÁ, ZDRAVÍM A MOC DĚKUJI ZA KRÁSNÝ KOMENTÍK NA MÉM BLOGU. UDĚLALA JSI MI RADOST.
    TVÉ FOTEČKY JSOU OPĚT MOC KRÁSNÉ.
    HÁČKOVÁNÍ OBDIVUJI A VELICE OCEŇUJI. VŠE JE NAPROSTO DOKONALÉ. BÍLÁ BARVA VŠEMU DODÁ JEMNOST A ČISTOTU.
    MÁM TAKÉ RÁDA ODPOČÍVÁNÍ, KDY MÁM MISKU S OVOCEM A VYCHUTNÁVÁM SI SLADKOST LÉTA.
    TO BUDEME V ZIMĚ JEN VZPOMÍNAT.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ NEDĚLNÍ DEN A POHODOVÝ CELÝ TÝDEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Soničko, my si momentálně také užíváme takové dary u nás na zahradě.. :-) Tvoje háčkované výrobky jsou moc hezké. Krásný slunečný den, Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Soničko,
    dík za krásná slovíčka u mě.Napsala jsi to tak přesně..vůbec nestíhám prohlížet nové články takže navštěvuju jen ty nejoblíběnější proto jsem tu...Koukám že víkend se nesl ve společném duchu..maliny, rybíz...sklenice:)Léto u babičky:)Miluji tviji konvičku!
    Tak jsi mi to zase tak krásně přípomněla, moc děkuji bylo mi u tebe na návštěvě skvěle!Ještě dneska cícím tu vůni malin ze soboty....

    OdpovědětVymazat
  13. Ách to je krásy....nádhera.Díky za váš blog.Žaneta

    OdpovědětVymazat
  14. Soni,
    nádherné fotky! Když vidím ten červený rybíz, hned jsem si vzpomněla :o) U babičky jsem ho trhávala, měla i bílý a černý, ale tento červený byl můj oblíbený. Babička z něj dělala úžasný sirup!
    Přeji také krásné léto!
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails