pátek 22. července 2011

V hale..

...a moje polštářkování.
Venku stále většinu času proprší a tak jsem si malinko, po chvílích, odskočila k šicímu stroji.....měla jsem už delší dobu nakoupené látečky a tak jsem se konečně pustila do šití...






A tady malý květinový pozdrav z mého okna ve verandě...letos jsem zasadila do truhlíků růžové pelargonie a mohu napsat, že mi dělají opravdu velkou radost....


Přeji vám všem krásný a pohodový víkend!

12 komentářů:

  1. Soničko, polštářky se ti moc povedly, obě látky jsouu kouzelné, hezky spolu ladí! Děkuji za krásný kytičkový pozdrav, nedívím se, že máš radost, pelargonie máš nádherné. Já mám letos od mamky bílé a taky se z nich raduji. Ale u mě to je podle hesla čím hloupější sedlak, tím větší brambory :o)
    Přeju ti sladké sny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko, vidím, že nečaruji sama :o)Já poslední dny stále vše doháním po nocích...v týdnu nestíhám snad vůbec nic :o( polštářky jsou tedy zatím dva, ale přibudou k nim i další...jen nevím kdy :o)
    Tato kombinace s proužkem se mi také moc líbí...
    Děkuji Ti za zprávičku i za pochvalu :o)
    Bílé pelargonie mám také, ale nejdou mi tak pěkně jako ty růžové :o)
    Dobrou noc i Tobě...
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Soni, ty polštářky jsou krásné - ten proužkový lem v kombinaci s jemnými kytičkami je moc příjemné spojení. A vůbec celé aranžmá je milé pro oko i duši. Krásný den. Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Soni, vybrala si krasnu farbu....a usila si krasne "po nasom" vankusiky :) moc pekna kombinacia farieb .. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Soni, výběr látek se ti povedl, úžasně se doplňují. Polštáře, to je slabost, že?
    Taky ti přeji krásný víkend.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Soničko ,krásné polštářky jemná kombinace ,jak je u Tebe dobrým zvykem!!!!!Kvitečka jsou ůžasné,jak šípková růženka , hihihi Daja.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Soňo, polštářků není nikdy dost a ty Tvoje jsou krásné. Kytičková látka je nádherná, ale bez těch proužků by určitě tak nevynikla. A aranžmá v truhle je skvělé.
    Hezký víkend
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Soničko, polštářky jsi ušila překrásně jemné, něžné. Mám ráda tvé fotečky, krásné letní dny ti přeji Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Soni, krásné polštářky - romantické. I kytičkám se u Tebe daří. Přeji pěkný víkend. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  10. You did a great job, Sona, the fabric is wonderful, love the tiny flowers !
    Your geraniums are beautiful, lovely color !
    Cold and rainy here today :-(
    Wish you a nice Sunday,
    Sylvia

    OdpovědětVymazat
  11. Wow Soni ... jedním slovem krása ... škoda , že neumím šít ... Denisa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails