neděle 28. srpna 2011

Háčkované kytky, kytičky....

Krásné nedělní odpoledne všem!
Tento letní náhrdelník jsem dnes uháčkovala ze zbytku příze Katka a bílé příze Daniela háčkem 4.0mm...
Padl mi hned do oka na jednom zahraničním blogu a musela jsem ho hned vyzkoušet. Není vůbec těžký. Myslím, že ho zvládne každý, kdo s háčkem aspoň trochu umí. Nejdříve jsem uháčkovala malé kytičky z dlouhých sloupků a pak obháčkovala...všechny se tak krásně spojily jednoduchým řetízkem. Zapínání je na dřevěný knoflíček a háčkované poutko. Náhrdelník podaruji, tak snad udělá radost...






A závěrem jeden květ jako chňapka do kuchyně... háčkovaný také z příze Daniela. Není tak dokonalý, ale mám z něho radost. Spíše jsem si ho chtěla také vyzkoušet :o)


Krásný zbytek dne a příjemný vstup do nového týdne...

12 komentářů:

  1. SONIČKO MILÁ, MOC HEZKY SE TI HÁČKOVÁNÍ POVEDLO.
    JÁ SE TU KRÁSNOU PRÁCI S HÁČKEM, SNAD, BUDU MUSET NAUČIT.
    TOLIK PĚKNÝCH VĚCÍ JSI VYTVOŘILA.
    JSI VELICE ŠIKOVNÁ. OBDIVUJI S ÚŽASEM.
    PŘEJI KLIDNÝ A POHODOVÝ ZBYTEK NEDĚLNÍHO DNE.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Bohdanko, moc a moc ti děkuji za pochvalu :o)udělala jsi mi velikou radost...
    Já se do háčkování pustila opět po dlouhých letech. Je tady doslova studna překrásné inspirace a tak zkouším a zkouším, pokud mi tedy čas dovolí. Moc se mi to líbí a tak se snad někdy naučím i ty, pro mě nepochopitelné vzorečky. Háčkuji opravdu jen z hlavy a podle obrázku...takže bohužel nemohu předat předlohu...Krásný večer, moc zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Soničko, opäť niečo nové a okuzľujúce. Ten náhrdelník na mňa pôsobí veľmi romanticky aj chňapka do kuchyne sa Ti vydarila, krásne farby si vybrala.
    ešte krásny zvyšok večera
    Emily

    OdpovědětVymazat
  4. Soničko, posílám spoustu pozdravů a pochval! Náhrdelník má šmrc, určitě udělá velkou radost, bude to originální dárek! A květ se mi taky moc líbí, připomíná mi moji hortenzii, v průběhu kvetení měmí barvy a teď je převážně lila.
    Hodně radosti při dalším háčkování a příjemný večer!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý večer, krásné háčkování, náhrdelník i květ se moc povedl. Máte moc hezký blog, plný krásného tvoření ♥ Pěkný den. Marie.

    OdpovědětVymazat
  6. Soničko,
    krásný náhrdelník.:-)Kdysi jsem háčkovala podobný,ale z menších kytiček.
    A chňapka je jak píše Helenka,jako květ hortenzie.
    Krásný týden.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Soni....asi budu muset odložit papír a tan múj věčný boj s háčkem budu muset zdolat.
    Smekám a moc,moc chválím.Jsi šikulka a Tvuj náhrdelník je moc pěkný.
    Přeji Ti krásný slunečný a hlavně pohodový den.Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné kytičky. Těším se, až zase někdy vezmu háček do ruky.

    OdpovědětVymazat
  9. hallo to you..
    soo creative...and beautiful colors.
    fine pictures at your blogg
    i wish you had a translater at your blogg, so i cut understand the words, i know i need one too at my blogg, soo perhaps that schould be my nekst job ..big smile..have a nice day.
    love from Diana...Denmark

    OdpovědětVymazat
  10. Hačkování,pro mě škola vysoká...hluboce se klaním až k zemi:-)
    Máš to zase tak krááásnéé...áááách.
    Dobrou noc ti přeji Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravím svou jmenovkyni :-) krásný blog :-) krásné prácičky :-) také ráda háčkuji, kočičky máme dvě a děti 3. Přeji krásný den a moc úspěchů ve Vaší tvorbě.
    Soňa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails