středa 31. srpna 2011

Letní soutěž...losování

Přišel den "D"...
Je tu konec prázdnin a s ním i losování, které jsem Vám slíbila. Nejdříve bych ráda poděkovala všem skvělým dámám za každičký srdečný komentář a hlavně za účast :o)
Dnes je tedy poslední prázdninový den...naše Pavča slaví svátek a tak jsem losování svěřila do jejich rukou...A jelikož je to moje první soutěž, tak nakonec výherci jsou taženi tři :o) Teď trocha napětí....


Vítězem se stává:

Emily rexona-domov.blogspot.com
Marťa naskrasnydomov.blogspot.com
Bohdana sweethome-bohda.blogspot.com


Ještě jednou Vám děkuji a poprosím "Vážené" tři dámy o zaslání poštovní adresy na mail Lavickovasona@seznam.cz
Ať balíčky půjdou co nejdříve na výlet :o) Přeji krásný den a Vašim dětem úspěšné vykročení do nového školního roku...
Mějte se krásně...



8 komentářů:

  1. Soničko, tebe moc zdravím a dámám velmi gratuluji! Stejně jako Pavlínce, přeju jí jen všechno dobré, ať si dnešní den krásně užije!
    Mějte se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko, to je od Tebe moc milé. Děkujeme!!! Jsi zlatá :o) vždyť víš...Pavlínce samozřejmě vše vyřídím. Oslava bude večer :o) až se všichni sejdeme :o) je to poslední dobou nějak náročné na čas. Do školičky zítra kráčí jen Soňička...Pavča zatím stále na brigádu...semestr na vysoké ji začíná až v říjnu...Moc zdravím a přeji Terezce a Adámkovi hodně studentských úspěchů...(i těch pěveckých).Pa Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Soničko! Také gratuluji všem ke krásné výhře a Tvé dcerušce k jmeninám a at se jí daří na výšce....Já pro změnu vedu po prvé vnučky do školky,jak já se bojím a mám trému....měj se moc hezky a užijte si pěkný večer Daja.

    OdpovědětVymazat
  4. AHOJ Soni!!!!
    Taky já tě zdravím na konci prázdnin a holkám-výherkyním moc gratuluju!!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Soničko, som nesmierne rada a príjemne prekvapená, že ruka Pavči vylosovala aj moju maličkosť. Ďakujem veľmi pekne a Pavči blahoželám veľa zdravíčka a úspechov v škole a Tebe milá Soničko, aby si aj naďalej bola tou "našou virtuálnou" Soničkou, ktorá rozdáva radosť a milotu. Ešte raz úprimná vďaka.
    So srdečným pozdravom
    Emily

    OdpovědětVymazat
  6. SONIČKO, TO JE KRÁSNÁ ZPRÁVIČKA.
    KOUKÁM A RADĚJI ČTU, ASI UŽ PO PÁTE, ABYCH SE UJISTILA, ŽE JSEM VÝHERKYNÍ.
    MÁM VELKOU RADOST A NEMŮŽU SE DOČKAT, AŽ POBĚŽÍM NA POŠTU.
    PAVLÍNCE BLAHOPŘEJI A DĚKUJI ZA SKVĚLÉ LOSOVÁNÍ.
    MOC MĚ TĚŠÍ, ŽE BUDU VLASTNIT DÁREK OD TEBE SONIČKO.
    JSI OPRAVDU MOC, MOC ZLATÁ.
    DĚKUJI PŘEVELICE.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Yvonne, Dáji, Blani, Emilko a Bohdanko...to já Vám moc děkuji i za Pavlínku...Krásné babí léto!!!
    Soňa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails