čtvrtek 18. srpna 2011

Léto s háčkem...

...a první letní soutěž!
Konečně máme skvělé počasí... Sluníčko nám opravdu přeje a tak posílám pár obrázků z dnešního odpoledne...Mé ruce právě nevaří, nežehlí, neuklízejí, neplejí, ale háčkují. Odpočívám, relaxuji, nabírám energii v zahradě a přitom háčkuji a háčkuji...snažím se :o) Chňapek a kytiček už mám docela dost a tak zkouším něco většího...
Tento háčkovaný utěrák s kytičkou bych ráda poslala jedné z vás...jestli se vám líbí, napište komentář. Soutěž bude končit v úterý 30.srpna... a ve středu 31.srpna 2011 koncem prázdnin vylosuji výherce.... Budu se těšit!










Krásné dny plné pohody a úsměvu přeje...


31 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto dokonalé fotky.Zdravim .

    OdpovědětVymazat
  3. Bílá barva je symbolem čistoty, jasnosti a nevinnosti,... ale také perfekcionismu a touhy po dokonalosti bez jakýchkoliv kompromisů. Je chladivou barvou, která působí rozjasňujícím dojmem, zvětšuje prostor a napomáhá přemýšlení.
    A Soni tvoje dílko je jako něžná zimní vločka ..prostě krása ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Soňo, krásné háčkování, lehounké a hebké jako peříčko.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Beautiful crochet work, Sona, so lovely with the roses, wonderful pictures !
    We had a few sunny days, now thunderstorms and rain again :-(
    Wish you a nice evening,
    Sylvia

    OdpovědětVymazat
  6. Soni,nádherná práce.Krásný večer Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  7. Beautiful !!...love from me...xxx...

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Soni,
    přeji ti příjemný večer.
    Musím mooooc pochválit Tvé háčkování, nádherná, jemná práce. Moc se mi líbí a ty tvé fotky, jsou plné léta, kterého letos bylo tak pomálu.
    Posílám Ti spoustu pozdravů.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Soni!!!!
    No tak utěráček se bude jistě líbit naprosto všem,vypadá dokonale.
    No a já si taky konečně užívám sluníčka a zahrádky a jsem ráda,že si nás léto aspoň na konci prázdnin našlo.
    Doufám,že to jen tak neskončí!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Soničko mě se líbí a móóc :)))Už vím kam bych si ho i dalakdyby se naměštěstíčko usmálo.
    Přeju ti krásné dny Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Soničko, či sa mi páči?, tak to určite a veľmi. Obdivujem všetky háčkarky, ktoré vedia z obyčajnej nite urobiť takúto nádheru. A o to viac, že viete "len tak" urobiť obrovskú radosť hocikomu z nás. Chcela som to inak napísať, ale niekedy neprídu tie vhodné slová. Ďakujem Ti Sonička, že si u Teba vždy nájdem pohladenie pre moje srdiečko. Vieš dať silu žiť, hoci len na diaľku. Ďakujem
    Emily

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Soničko.....předem gratuluji té co vyhraje takovou krásu......dokonalá a čisťounká,něžná ......taková je Tvá utěrka.
    Krásný den Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Soni!!!!
    Děkuji za návštěvu a za milé komentáře na mém blogu
    Zdravim z Bielsko-Biała

    Dakujem Pati

    OdpovědětVymazat
  14. Soni, sama obdivuji háčkování a miluji tyhle věcičky, takže se ráda zapojím do soutěže.
    Přeji krásné dny, u nás opět deštivé a sluníčko je v nedohlednu :(.

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Soničko,je mi trošku trapně pět ody na Tvé umění a celé Tvé tvoření,ale dělám to pravidelně ,jinak to totiž ani nejde!Takže Tvůj dar do soutěže je mooooockrásný ,moře trpělivosti a umu !Tak přeji ,aby to vyhrála TA pravá...Daja

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Soni, co ti mám dneska napsat, když bych tě nejraději objala! Nejdřív moc děkuji za krásná slova, která si mi v posledních dnech napsala. Vážím si toho, že tě mám!
    Nafotila si kouzelně nádhernou práci a ještě ji chceš darovat, jsi zlatá!
    Do losování mě nazařazuj, nebylo by to fér, ať mají dámy větší šanci :o)
    Krásný letní víkend, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  17. Soni,háčkování je přesně podle mého gusta.
    Krásný víkend
    Iva

    OdpovědětVymazat
  18. SONIČKO, KRÁSNĚ ODPOČÍVÁŠ.
    TVÁ PRÁCE SE MI MOC LÍBÍ.
    VELKÁ, BÍLÁ NÁDHERA. ÚPLNĚ JSEM SE ZASNILA A PŘEDSTAVILA JSEM SI VÁNOCE.
    PEVNĚ BUDU VĚŘIT, ŽE VYHRAJI.
    UŽÍVEJ SLUNÍČKA A MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Soni, po delsi dobe jsem zase nakoukla a nasla mnoho krasneho cteni a podivani. Uterak je nadherny, krasne nafoceny a urcite udela nekomu velikou radost. Pripojuji se k Helence, do souteze se take nezarazuji a preji vsem hodne stesti pri losovani, Krasny tyden, pa, Monika....

    OdpovědětVymazat
  20. Soničko, utěrák je krásný, asi bych ho nepoužívala, jako utěrák, ale povýšila bych ho na letní přehoz - přes co? To už záleží na fantazii. Jinak jsme na tom stejně, také háčkuji a háčkuji a inspirace? Helenka a Jaruška.
    Pěkný večer a třeba se na mě štěstí usměje, kdo ví?
    IVA

    OdpovědětVymazat
  21. Soni,já to řeknu jen pár slovy - nádherné háčkování.Ale i celý blog,chodím sem moc ráda.
    Krásný týden.:-)
    Petra

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Soni! Jsem moc ráda za novou šikovnou kamarádku. Ty nádherné práce! a bydleníčko! Mám spoustu krásného pokoukání. Díky za inspiraci, zase příjdu:) René

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Soni, nádherné háčkování jemné a působí lehounce. Obdivuji všechny, které to s háčkem umí.
    Přeji krásný víkend a zbývající srpnové dny.
    zdravím Jitka

    OdpovědětVymazat
  24. Soni ... krásná prácička ... bílá je nááááprosto dokonalá ... pěkný večer Denisa

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Soni, Vaše fotky si pamatuju ještě z MMB, jsou plné světla, slunce, romantiky...prostě jedinečné, tak jako háčkované výrobky. Přidávám se k fanouškůn Vašeho blogu. Zdraví Maríí

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Soni,bílé háčkování v Tvém podaní je naprosto kouzelné.
    Bílá barva je krásná a mám ji moc ráda.Tak snad budu jen doufat.......Krásný den.Martina

    OdpovědětVymazat
  27. To je náádhera. MIluji bílou barvu.

    OdpovědětVymazat
  28. Milá Soničko, tak tu tak brouzdám při kávičce po Tvém blogu a jen valím oči, kolik mi toho krásného za prázdniny uteklo....tvoje kouzlení s háčkem nemá chybu....a určitě se shodneme na tom, že to je jak droga :o)))) člověk pořád chce něco vyzkoušet a nejde se od toho odtrhnout...úúúúžasný relax....jsi šikulka a já skláním se před tvým smyslem pro detail..tvoje fotečky jsou prostě jak od profíka :o)) ...přeji hodně dalších suprových nápadů a těším se na další příspěvky...měj se krásně Radka

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails