pondělí 19. září 2011

Háčkovaná podzimní ozdoba...

...a pár milých překvapení.
Podzimní tvoření pohltilo i mě a tak Vám představuji svoji první uháčkovanou tykvičku. Popis na ni bohužel nemám... Háčkovala jsem ji jen podle uložené fotečky z jednoho zahraničního blogu...béžovou přízí Katka ze 100% bavlny a z černé příze Camilla háčkem č.2.


A závěrem bych Vám ráda ukázala pár milých překvapení za které moc děkuji naší Soničce. Mladší dcerka se dnes v podvečer vrátila z podzimního pobytu z Anglie... Je šťastná, nadšená, plná zážitků a všechny nás opravdu mile překvapila... nejen svými nádhernými fotkami, ale i dárečky... Ještě dodám, že s parádou se nám trefila naprosto přesně :o) Podzim u nás bude, jak jinak než romantický...prostě "kytičkový".


Darované srdíčko...detail

S poděkováním za krásné předešlé komentáře Vám přeji pohodový a kouzelný podzim....

20 komentářů:

  1. Ahoj Soničko, asi som prvá, ale nemôžem spať. Tekvičky sú nádherné. Biela s čiernou veľmi pekne ladia. Darčeky sú prekrásne, tiež milujem kvietky. Vidieť, že dcéra už vás pozná a má dobrý vkus.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Soničko,

    to je nádhera. Tykev je úžasná, perfektně uháčkovaná. Taky jsem je viděla na zahraničním blogu, pak u Helenky a teď u Tebe. Já se do nich také chystám, tak snad se mi povedou alespoň z části dobře jako Tobě.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Soni tekvicka je uzasna...vybrala si krasne farby, velmi pekne to ladi...a aj prekvapenia su krasne :) urcite potesili...paa

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Soničko ,jsi báječná mamka,tak se nediv,že máš báječnou rodinu a dcerka má dobrý vkus a má tě moc ráda.Je to vidět i z dárečků ...Daja

    OdpovědětVymazat
  5. That pumpkin is so nice !!!!...love the hearts too...enjoy a happy day...love from me....xxx....

    OdpovědětVymazat
  6. SONI MOC POVEDENÁ TYKVIČKA,OPRAVDU MĚ OKOUZLILA I JEJÍ JEMNÁ BARVA-DOKONALÉ,MOHU TĚ POPROSIT O NÁVOD?!byvicky@centrum.cz DĚKUJI MICHAELA

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Soni, krásná práce, moc se Ti tykvička povedla a o dárcích z Londýna ani nemluvím, jsou super. Přeji Ti hezký den, Zuzka

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Soni, dárečky od dcery z Anglie jsou báječné, je vidět že má dobrý vkus po Tobě a ta Tvoje tykvička je prostě úúúúžasnááááá!!! Tady mi chybí ti smajlíci z mmb, tleskám tedy jen tady u monitoru a chválím a chválím a chválím...jsi šikulka ...přeji další báječné nápady a trochu sluníčka...Radka

    OdpovědětVymazat
  9. Sonja, this white pumpkin is excellent!!!
    regards:)

    OdpovědětVymazat
  10. Soničko, přeji krásný den, ani mi neříkej, že je to tvůj první výtvor?? Vždyť to je tak dokonalé, a srdíčka jsou taky moc hezká...Peťa

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné tykvičky. Strašně moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Soni, tykvičky jsou dokonale! V tehle prirodni barve jsou opravdu nadherne, moc se ti povedly!! Z darecku i z dcery musis mit velikou radost, potesi to, kdyz vis, ze nenakupovala jen proto aby neco dovezla ale vybirala z laskou a myslenkou na vas. Preji krasny tyden, Monika.

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Soni,
    ta Tvá tykvička je přímo boží.......
    Je naprosto dokonalá tak jak dárky které jsi dostala od dcerky.
    Také chci poděkovat za milá slova která zanecháváš na mém blogu.Díky.
    Krásný podvečer.Martina

    OdpovědětVymazat
  14. Soni, bez brýlí jsem si říkala ta Sonička je pilná, že už háčkuje velikonoční vajíčka :-) ale až jsem si je nasadila, tak jsem se musela sama sobě chechtat ! Tak jak jsem už psala Helence, i já budu muset letos dýněčky háčkovat !!
    Značkový srdíčko je moc milý dáreček....

    Přeji ti pěkný čas
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji Vám všem za tak krásné a srdečné komentíky...mám takovou radost. Vašich slov si nesmírně vážím :o)jste zlaté. O háčku se mi pomalu už i zdá :o)) stále mne láká vyzkoušet tolik věcí...Přeji všem, kteří právě čtou tyto řádky krásný, pohodový večer...
    Já si jdu uvařit další bylinkový čajík :o)a přiložit do kamínek, aby bylo pěkně teploučko...
    Moc zdravím, Soňa

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Soni, to, jak Ti tvoje dcera projevuje lásku, ti závidím a doufám, že se snad i já u svých dětí toho dožiju:) K těm tykvičkám není co dodat, prostě, kdo umí, ten umí. Vždy nás dokážeš něčím překvapit. Příjemné tvořeníčko! René

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Soni, taky mám rozháčkované dýněčky, ale dostanu se k nim asi až o víkendu. Takže si budou muset na focení ještě počkat :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  18. Soničko, ty dýně se Ti moc povedly - jsou úžasné asi si je budu muset uháčkovat taky :). Srdíčko je taky moc krásné a navíc z lásky darované. Krásný večer Ti přeji. Jitka

    OdpovědětVymazat
  19. Cudne te prace, dynia jest fantastyczna! :)))

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails