sobota 10. září 2011

Háčkovaný polštářek...

Krásný sobotní podvečer všem!
Tak nám k tomu tvoření krásně svítí sluníčko...Babí léto nám ještě párkrát dovolí posedět v podvečer venku a tak hřejivý polštářek nebo deka přijdou určitě vhod...

Od zahrádky jsem si opět odskočila k háčku a tak vám představuji svůj první, konečně dokončený povlak na polštářek "kulaťásek" :o). Jsou to dva háčkované díly, které jsem pak k sobě sháčkovala...tady níže je průběh mé práce. Háčkovala jsem opět jen dlouhé sloupky... z velmi příjemné bílé příze micro (100% akryl mikrovlákno)a ze světle hnědé příze safari nature (100% bavlna)...na výplň jsem ušila polštářek a naplnila dutým vláknem.


Polštářek je pěkně měkoučký... je jako bonbónek :o)




Přeji vám krásně prožitý večer...a radujte se ze všech dnů, i z těch barevně podzimních!



25 komentářů:

  1. Dobrý večer,
    krásný polštářek, moc příjemná barevná kombinace.

    Ilona

    OdpovědětVymazat
  2. Olga...
    Muchas gracias :-)
    Estoy con muchas ganas ...
    desde tal distancia.
    Sońa

    OdpovědětVymazat
  3. So nice !!! enjoy a happy weekend darling...with love Ria...xxx...

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko,
    mnohokrát děkuji!
    I mně se líbí...
    Přeji krásný a pohodový večer!
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Ria, many thanks ...
    ... And a nice message.
    I am very happy!
    Beautiful fall weekend!
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Soni, jemné barvy lahodící slunnému babímu létu.
    krásné dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Soničko, prekráááásny vankúšik. Presne si ho vystihla ako bonbónik, cukríček po našom. Biela je najkrajšia aspoň pre mňa, evokuje vo mne čistotu, nevinnosť a nežnosť.
    s pozdravom
    Emily

    OdpovědětVymazat
  8. Soničko..kulaťáček se ti moc povedl...a fotečky jsou nádherné
    Krásně si užívej babího léta Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Soničko, ten polštářek se Ti opravdu hoooodně povedl a nafocené to máš taky krásně. Hezký víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
  10. Ivo, Emilko, Jani a Jitko...od srdíčka vám moc moc děkuji za zprávičky. Mám z nich velkou radost :o) Je to můj úplně první polštářek a myslím, že k němu brzy přibudou i další...Mějte se krásně!
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  11. Soni, (dovolím si tykat, jsem vrstevnice)
    v jednoduchosti je krása! Fakt se polštářek moc povedl. Můžu se zeptat, jak "velikým" háčkem je háčkováno? Pokouším se o podobný a háčkem 2,5 a 3 mám kolečko jakoby řídké.
    Děkuji za odpověď,
    Radka

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den, Sonia ... To je milé vidět váš blog jemné a romantické! Jsem velmi zaneprázdněn v tuto dobu a ani nemohu vyjádřit se stejnou konzistenci jako dřív ... ale já dělám vše pro to, .... Zatím posílám vřelé uvítání!

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Radko, děkuji a tykání mileráda přijímám :o)...háčkovala jsem háčkem č.2 a trošku jsem ještě očka utahovala. Přeji hezký večer a ať se dílko podaří. Moc pozdravů, Soňa

    OdpovědětVymazat
  14. SONIČKO, MOC PĚKNÉ HÁČKOVÁNÍ.
    JEMNÉ BARVIČKY A HEZKY NAFOCENO. POHODIČKOVÉ ODPOČÍVÁNÍ S TAK KRÁSNÝM POLŠTÁŘKEM TĚ ČEKÁ.

    MOC DĚKUJI ZA KOUZELNÉ DÁREČKY. KRÁSNÁ PRÁCE.
    UDĚLALA JSI MI OHROMNOU RADOST. TAKÉ DÍK ZA MILÉ PSANÍ. JSI ZLATÁ, VELICE SI NAŠEHO VIRTUÁLNÍHO PŘÁTELSTVÍ VÁŽÍM.

    PŘEJI PŘÍJEMNOU NEDĚLI A POKLIDNÉ BABÍ LÉTO.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Soničko, prekráááásny vankúšik.Krásně si užívej babího léta ahoj PATI

    OdpovědětVymazat
  16. Je nádherný..i ty barvičky. Prý..."odskočila jsem si k háčku". :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Soni, polštářek se krásně povedl. Zrovna finišuji taky jeden kulatý, musím ještě došít výplň, abych mohla měnit vrchní část :-)
    Jen tak dál, Alča

    OdpovědětVymazat
  18. Ahojky Soni!!!!
    Moc povedený polštářek.
    A zase další důkaz,že i s jednoduchými dlouhými sloupky jdou dělat kouzla!!!!!

    OdpovědětVymazat
  19. Jééé, Soni, ten je krásný! Jemný, sladěný, elegantní! Paráda, moc se mi líbí! Já dokončuji další polštář, v zimě se budeme jen povalovat, ne :o)
    Moc tě zdravím, měj se hezky!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Soni, polstar se ti moc povedl a krasne jsi to vse naaranzovala a nafotila :)) Preji krasny tyden, Monika.

    OdpovědětVymazat
  21. Přeji ti krásný večer,teda Soni,ty jsi mistr háčku:-)
    To je zase nádhera.FAKT.
    S pozdravem Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  22. Sonička prekrásne zladené, jemné a romantické. Máš šikovné rúčky. Pa Hela

    OdpovědětVymazat
  23. Krása Soni,polštářek musím také zkusit-ja naprosto dokonalý!Michaela

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails