středa 28. září 2011

Háčkovaná, květinová ozdoba do okna...

Ahoj, dobré odpoledne všem!
Dnešní příspěvek bude opět o háčkování "samozřejmě"...
Mám už nakoupeno spoustu časopisů o háčkování s návody a tak mi nedalo si nevyzkoušet také něco těžšího :o) Padl mi do oka tento celoroční květinový vzor do okna. Háčkovala jsem z bílé a smetanové sněhurky háčkem č.0...věřte, že jsem párala snad pětkrát, než se mi povedly spoje a pikotky. Nějaká chybička se tam určitě najde, ale z výsledku jsem opravdu spokojená...co říkáte? Zatím jsem nevypínala, jen slabě naškrobila a přežehlila přes suché plátno... Na závěr přijde přišít uháčkované řetízkové poutko a navléknout slabý drátek do okraje...ten zatím bohužel nemám.




Další moje velká radost je tato valcha, kterou jsem oprášila a vyčistila ze sklepa. Tak už na ni "zapomenutou" konečně došla řada. (Pro mé dcerky věc naprosto nepochopitelná :o)) Vše jsem tedy dala dohromady a nafotila tyto obrázky...



Pro ty, kteří by si také chtěli vzor zkusit uháčkovat, jsem vložila popis...
Mějte se krásně... podzimně!


20 komentářů:

  1. Soničko, opět chválím háčkování, kytiččce to bude v okně moc slušet.. :o) Valcha je pěkně zachovalá. Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, moc děkuji!
    Musím napsat, že je to můj první a větší výtvor.
    Strašná páce :o), ale nakonec jsem ráda, že už docela začínám chápat, některé, vzory a popisy.
    Příjemný večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Soničko, květina je krásná a zátišíčko s valchou nemá chybu. Popis si uložím a určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vlasti, děkuji... a jsem ráda, že se bude popis hodit. Je z časopisu o háčkování "Diana" č.23
    Nejkrásnější květinové motivy...
    Na tento vzor jsem si troufla a mám z něho velkou radost :o) Hezký večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Soni, pářeme všechny :o) Ale ten výsledek, obě jsou moc hezké, povedly se ti. Musím se přiznat, že tyhle ozdoby do oken jsem nikdy (kromě vánočních vloček a hvězdiček) nedělala. Udělej fotečku, až kytičku nainstaluješ, prosím! I když na té valše vypadají nádherně!
    Moc zdravím a přeju hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Soničko, to jsou krásné dekorace a máš to nádherně nafocené!!!! Valcha vypadá skvěle. Zdravím a přeji Ti krásné babí léto. pa Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Helenko, děkuji Ti za zprávičku. Máš pravdu, bez párání to prostě nejde :o) Háčkované ozdoby v okně se mi líbí dodnes a moc... Do teď jsem si je kupovala a teď mám konečně své vlastní. Mám velkou radost, že jsem se vůbec k něčemu takovému dopracovala. Zatím je to tedy spíše dečka, ale jen jak vložím drátek určitě pro Tebe fotečku vložím. Měj se hezky, Soňa

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Jitko, také moc děkuji za řádečky ...
    Jojo, valcha :o) to je další poklad a docela se mi ji povedlo vyčistit. Byla v hrozném stavu...
    Krásné podzimní dny i Tobě, Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Soni, nádherná práce!!! šikulka :o))!!!! to já se k vyzkoušení háčkování ze Sněhurky (a pod. příze) teprve odhodlávám...zatím se držím něčeho silnějšího....a Vám (nebo spíš TOBĚ ??) to moooocccc chválím !!!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Radko, za chvíli Ti to určitě půjde i ze Sněhurky...:o)já se toho také bála a vida, jde tooo :o)) moc děkuji za pochvalu a teď už mohu jen popřát dobrou noc!
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  11. Soni nádhera,valchu mám doma také-kouzelný kousek,já pokud tě mohu poprosit o návod na tu menší květinku,ta mě zaujala!Děkuji a přeji další krásné tvoření!Michaela(vicky@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  12. napsala jsem špatně email byvicky@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Soni, je vidět, že tě háčkování chytilo a jde ti to opravdu skvěle, krásné podzimní dny.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Soni,
    dnes jsem to tu zase prolezla křížem krážem a musím se přiznat, že obdivuju, jaká jsi pilná včelička.
    Ach jéje, mít takovu valchu, tak peru od rána do večera ;-)).
    Háčkovaná ozdoba v okně vytváří spolu s červenými šípky něžné podzimní zátiší...okouzlující.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Soničko, nerozumiem tým vašim výrazom v háčkovaní, ale ja tam žiadnu chybu nevidím. Pre mňa je to dokonalá práca. Krásne nafotené a naaranžované, krásne romantické. Starú valchu má aj moja mama, ale manžel by ma s ňou asi vyhodil. Tak jej poviem, nech ju zatiaľ nevyhadzuje.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  16. Soni, dečka je krásná a líbí se mi to naaranžování na valše. Klidně bych ji tam i nechala :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Soničko,
    konečně jsem u tebe a mám čas:) Týjo ta květinka je tak nádherně křehká a jemná..
    Moc krásné fotečky a tvoje dcery chápu:)
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Soni!!
    Krásné háčkování!!!!
    Jsi šikulka. je to moc hezké.
    A stará valcha je moc hezká dekorace.
    Tak přeji krásné háčkování
    a krásné říjnové dny!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Soňo, máte moc hezké bydleníčko a pěkné výrobky. Dříve jsem často háčkovala, ale teď moc nemůžu protože mám problémy se šlachami na ruce, ale snad se to zlepší. Ta valcha je úžasná, taky bych si ji vystavila mít takovou, přeji hezký podzim, Iveta

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails