neděle 23. října 2011

Dekorační polštářky...

...s výšivkou rostlinek.
Víkend nám utekl jako voda a tak posílám nedělní pozdrav do vašich domovů...a také trocha mého tvoření.
Šila jsem, háčkovala i vyšívala. Na malé polštářky z bavlněné, smetanové látky jsem vyšila kousek léta (louky), které je jen a jen vzpomínkou :o) Naplnila dutým vláknem s trochou bylin, okraje obháčkovala jednoduchým řetízkem a nechala v rohu malé poutko na zavěšení. Mám ráda snadné nápady, které nejsou tak složité, ale přesto vás dostanou :o) Přiznám se, že už vymýšlím další výtvory s motivy výšivek :o)



Můj favorit ve smetanové barvě...tón v tónu.




Dekorační polštářky jsou k mání i pro vás :o) pokud se vám zalíbí, napište mi zprávičku. Krásný večer...



25 komentářů:

  1. Sonia muy bellas , la tela es preciosa.Besos.olga.

    OdpovědětVymazat
  2. i tuoi cuscinetti sono semplici e bellissimi. Un'idea originale! un abbraccio

    OdpovědětVymazat
  3. Nááádhera, moc se Ti povedly...
    Krásný večer pa páá Zuzka

    OdpovědětVymazat
  4. These are so nice !! love from me...xxx...

    OdpovědětVymazat
  5. Soni, krásné polštářky, moc pěkné výšivky. Dobrou noc Dana

    OdpovědětVymazat
  6. Soničko...polštářky jsou krásné - jemné a něžné. Měj krásný týden M.

    OdpovědětVymazat
  7. SONIČKO, TY NEZAHÁLÍŠ.
    PĚKNÝ A MOC KRÁSNÝ NÁPAD.
    MOMENTÁLNÍ POČASÍ JE PRO TVOŘENÍ IDEÁLNÍ.
    MÁM CO DOHÁNĚT.
    NÁPADY JSOU ZATÍM V HLAVĚ A REALIZACE JE TEPRVE ČEKÁ.
    MĚJ SE HEZKY A PĚKNĚ SI UŽIJ CELÝ TÝDEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Tedy Soničko, ty jsi rychlík :) - opět jsi mě dostala. Polštářky jsou boží - jemňoučké, něžné a prostě náááádherné. Krásný týden Ti přeji. Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Soni, waw tie vankusiky su nadherne...jedno krajsie ako druhe...:) velmi si ty sikovna :), pa pekny den ti prajem

    OdpovědětVymazat
  10. Soni, veľmi príjemné:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  11. Soničko,
    moc Vám děkuji za návštěvu na mém blogu i za komentík :-)
    Já k Vám také chodím moc ráda na návštěvu , obdivuji u Vás ty krásné jemné háčkované dekorace i krásný blog z kterého vyřazuje taková čistota, jemnost a cit pro vše !
    Krásné dny !:-)
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Soňo,ty nemají chybu!Jsou nádheré.
    Krásný vstup do nového týdne přeje Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Soničko, jsou prostě kouzelné! Všechy tři, i když tvůj favorit je i můj favorit :o)
    Je to báječný nápad, shodou okolností taky vyšívám, ale klasiku, křížkem...
    Jsem hrozná, teprvde včera jsem si šimla, že máš obchůdek! Moc gratuluji k otevření a přeji hodně spokojených zákaznic!
    Hezké odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Polštářky nemají chybu.:-)
    Krásný den
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  15. Soničko, moc krásné polštářky. :o) Hezký den, Jana

    OdpovědětVymazat
  16. Przepiękne poduszki,bardzo mi sie podobają,tak jak cały Twój blog

    OdpovědětVymazat
  17. SONI,jsou krásné!!!!
    A můj favorit je ten hnědobílý.

    OdpovědětVymazat
  18. Soničko,v Tvém podaní bude každý finálový výrobek úžasný.Polštářky jsou moc krásné a vše je jako vždy tak krásně a s citem nafoceno.
    Děkuji za návštěvu u mne a měj krásný týden.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Soni, polstarky jsou nadherne, moc se ti povedli! Budu se tesit na dalsi " varku " a preji at se ti pohodove tvori! Zdravi Monika.

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Soninko....nádherné polštářky.....prostě v jednoduchosti je krása a ve tvém podání něžná a jemná.
    Pohodové dny Jana

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Soničko, prekrásne vankúšiky a krásny nápad na darček. Mne sa páčia všetky a krásne si ich nafotila, ako vždy.
    Srdečne zdravím.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  22. Wonderful pillows, I,m amazed!
    sweet regards to You from POLAND,

    OdpovědětVymazat
  23. Oi Sonya!!! Suas almofadas estão maravilhosas!
    Sigo seu blog, e gosto muito dos seus trabalhos são delicados e de muito bom gosto.
    Parabéns!
    Querida tenha uma ótima noite.
    Beijinho.

    OdpovědětVymazat
  24. krásné,nádherné a úžasnééé polštářky jůůůů

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails