čtvrtek 6. října 2011

Háčkovaná girlanda...

Ahoj, dobrý večer znovu!
S poděkováním za moc hezké komentáře a emaily z posledních dnů, vkládám pár fotek na přání...


...konečně dodělané girlandy. Stihla jsem ji ještě nafotit za plného sluníčka dnes odpoledne. Bylo opravdu krásně :o)až na ten vítr.

Ke květinové ozdobě jsem ještě uháčkovala dvě menší kytičky a vznikla tak girlanda...Musím napsat, že ji to sluší opravdu všude. Skýtá moc hezký pohled nejen v okně, ale i na trámu, na skříňce nebo jen tak položená. Díky vloženému drátku drží pěkně tvar. V poslední době jsou nejrůznější závěsné dekorace velmi oblíbené. Moc se mi líbí, jak háčkované tak i papírové....


A na závěr detail vloženého drátku pro Helenku...
Moc Vás všechny zdravím....

19 komentářů:

  1. SONIČKO, OPRAVDU SLUŠIVÁ DEKORACE.
    VELICE ŠIKOVNÝ NÁPAD.
    V OKNĚ VYPADÁ NÁDHERNĚ. LÍBÍ SE MI MOC.
    MÁM VYMYŠLENO NĚCO PODOBNÉHO VE TVARU SRDÍČKA.
    AŽ BUDE TROCHU VÍC ČASU.
    TAKÉ CHVÁLÍM SRDÍČKA Z PŘEDCHOZÍHO PŘÍSPĚVKU.
    KRÁSA.
    PČEJI PŘÍJEMNÝ VEČER.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Bohdanko, moc Ti děkuji za psaní :o)
    Také se mi ozdůbka líbí a určitě si ještě nějaké uháčkuji... Nápadů je spoustu, ale ten čas...
    Stále je ještě spoustu práce na zahrádce.
    Příjemný večer i Vám doma...
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Soničko, velice děkuji za osobní fotečku :o), jsi zlatá a moc chválím hotové dílo! Je to naprosto úžasná ozdoba! Kouzelně nafocená, fotečky jako z léta (byl krásný, teplý den, že).
    Kochám se a kochám a odcházím uklidit kuchyň :o)
    Pa, hezký večer! Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, byl opravdu krásný den...
    Sluníčko svítilo do všech oken v domě...nádhera (na říjen)...jen vítr byl poněkud silný a tak jsem musela některé kytičky uklidit do domu.
    Děkuji Ti za pochvalu...a vůbec za všechny Tvé řádečky. Vždy mne tak potěší, moc si jich vážím...
    Hezký večer i Vám všem doma...
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný večer,
    girlanda je nádherná, krásně tvoříte ♥
    Marie.

    OdpovědětVymazat
  6. Soničko, girlanda je originálna a veľmi pekná. Krásna jemná práca.
    Krásny zvyšok večera
    Emily

    OdpovědětVymazat
  7. Soni, tak teď je to naprosto dokonalé!!!! Moc se mi to líbí a mám dojem, že se nechám inspirovat k něčemu podobnému. Krásné dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
  8. Soničko to je krááásný v okně!:)
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Soni to je voda na můj mlýn,moc dobrý nápad!Mám tolik deček a nevím co s nimi tak jestli můžu ,tak se Tebou budu inspirovat.Díky Dája.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Soňo, moc hezká ozdoba.
    Hezký den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Very, very nice! i love your blog. CATHERINE

    OdpovědětVymazat
  12. Soni náááádhera :-)moc moc krásný :-)Pěkný večer.Věra.

    OdpovědětVymazat
  13. Красота!!!Привет из Литвы

    OdpovědětVymazat
  14. Je to moc hezké, taky mám ráda nazdobená okna. Protože ale den má jen 24 hodin, nestíhám. Na letošní vánoce mám do oken připravené velké slámové hvězdy. Do příštího roku bych mohla zkusit uháčkovat girlandy podle vás.
    Děkuji za nápad a hezký víkend přeji.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  15. That's really nice done.:-) Hugs Stina

    OdpovědětVymazat
  16. to je náádhera..až zrak přechází.Krásné, miluji bílou barvu.

    OdpovědětVymazat
  17. Soni, to není girlanda, ale sluníčko :-)
    Takové jako ty ......

    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  18. Soni ... jako vždy to máš dokonalé ... bílá je prostě krásná ... Denisa

    p.s ... máš u mě na blogu maličkost

    OdpovědětVymazat
  19. Od srdce Vám všem děkuji za hezké řádky...
    ...a Tobě Denisko za milé překvapení.
    Jste zlaté...Soňa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails