neděle 16. října 2011

Háčkování a vyšívání na míru...

...aneb drobnosti vlastnoručně vyrobené.
Po večerech, pěkně v teple u rozpálených kamen, přemýšlím o dárcích na vánoce pro své přátele. Ukáži vám tedy pár hotových i rozdělaných drobností...Začala jsem malými háčkovanými podložkami pod skleničky a skončila opět u malých polštářků :o) Myslím, že takový mini polštářek s háčkovaným kabátkem též potěší a pohladí...






Jednoduchá výšivka rostlinek ve staré látce...té jsem neodolala :o) Bude hezká v rámečku jako obrázek nebo z ní ušiju okrasnou chňapku do kuchyně...





A na závěr ještě nedokončená stuha se srdíčky z bavlněné příze Katka...až ji uháčkuji do konce, určitě se pochlubím. Bude vypadat dobře jako mašle, nebo také jako stuha na stůl. Ne nadarmo se přeci říká, že ty nejjednodušší věci (finančně nenáročné) bývají často ty nejlepší...


Pro dnešek je to už ode mne vše :o) Přeji vám krásnou neděli a celý podzim plný hezkých kreativních chvilek a úžasných nápadů. Ahoj...

21 komentářů:

  1. Soni, nemám slov - prostě je to náááááádhera. Krásnou neděli. Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Soničko zase exceluješ,jsi borka!!!!!!Vše se mi moc líbí,jen lituji,že to háčkování mí moc nejde ...Daja

    OdpovědětVymazat
  3. Soničko....tvé krásné tvoření a fotečky vždycky potěší...nádhera
    Pohodovou neděli Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Soni ... super dárečky ... určitě s snimi uspěješ ... na stuhu už se těším ... tak háčku zdar ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  5. Soničko nádhera,až tvým kamarádkám závidím jaké dostanou dárečkky pod stromeček a máš pravdu-v jednoduchosti a čistotě je ta největší krása!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  6. Soni prekráááásne darčeky, si šikula. Príjemnú nedeľu, Hela

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Soni, kraaaasne darceky...urcite potesia :)

    OdpovědětVymazat
  8. Soni moc moc chválím polštářek i srdíčka. Jsou moc krásné a něžné :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné dárečky, jsi úžasná. Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Soni,
    dlouho jsem tu nebyla ale musím říct že Tvoje stránky přímo hltám....
    Jsi velká šikulka a Tvoje háčkování je pro mne velkou inspirací a háček se zaćíná ale pomalu stávat novým kamarádem.
    Přeji Ti krásný slunečný podzimní den.Martina

    OdpovědětVymazat
  11. SONIČKO, KRÁSA VELIKÁ A OPĚT MOC HEZKY NAFOCENO.
    PŘÍJEMNÉ NEDĚLNÍ KOUKÁNÍ K TOBĚ.
    VŠICHNI CO DÁREČEK DOSTANOU BUDOU MÍT VELKOU RADOST. ZCELA JISTĚ.
    TAKY SE UŽ POMALOUČKU CHYSTÁM NA ŠITÉ DÁREČKY.
    MUSÍM SE VÍC SNAŽIT, ČAS TAK RYCHLE BĚŽÍ.
    MĚJ POHODIČKOVOU NEDĚLI A UŽÍVEJ DNEŠNÍHO SLUNÍČKA.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  12. Už jsem tu a moc děkuji za návštěvy, připsané zprávičky a milá slova pochvaly :o)
    Všem z celého srdce děkuji...vážím si vašeho času a jsem moc ráda, že se mé tvoření líbí...
    I já doufám, že mile překvapím :o)
    Hezký večer a pěkný start v novém týdnu...
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Soničko, tak ti musím napsat, že jsem si u tebe užila dávku romantiky, vkusu a jemnosti. Opravdu kouzelné drobnosti. Jsi moc šikovná!
    Měj hezký večer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Helenko, to je od Tebe tak milé :o) velké díky...mám rozděláno tolik věcí :o)snad nebude příští týden tak hektický a vše, co mám v plánu, dodělám...Přeji i Tobě pohodový večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  15. i love your blog...beautiful !!!

    OdpovědětVymazat
  16. ciao sonia
    i tuoi lavori sono sempre molto belli..
    buona settimana
    un abbraccio
    nicoly

    OdpovědětVymazat
  17. Your crochet works are gorgeous, Sona, your embroidery too !
    Lovely photos !
    Wish you a nice week,
    Sylvia

    OdpovědětVymazat
  18. Soni!!!
    Vidím,že ty vůbec nezahálíš!!!!
    Vánoce tady budou coby dup,ale ty budeš
    připravená

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Soni,moc děkuji za návštěvu u mě.
    Nějak mi poslední dobou nevycházel čas sednout k počítači a pokochat oko i duši.
    U tebe mám teď nálož všeho.To je nádhera.
    Přeji ti hezký den .S pozdravem Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  20. Soni,chvilku jsem tu nebyla a taková krása.A představa,že vám praská dříví v kamnech jééééjej.To se to musí tvořit :-)Moc krásné výrobky.Krásný večer.Věra.

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Soničko, závidím Ti praskajúci oheň v kachliach. Ja môžem tak pri radiátore ;-) A chválim opäť nádhernú tvorbu. Mäkučké vankúšiky ozdobené akoby snehovou vločkou alebo háčkovaným kabátikom sú krásne romantické. Tie výšivky sú krásne svojou jednoduchosťou. Mám podobnú blúzku, ale nenapadlo ma použiť ju na vyšívanie. Super nápad.
    Ešte krásny zvyšok večera
    Emily

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails