úterý 11. října 2011

Malý polštářek vonící po levanduli...

...nejen do prádelníku.

Ahoj, dobrý den milí čtenáři! Počasí mne ani trochu neláká ven na zahradu a tak jsem opět usedla k šicímu stroji něco tvořit :o)


K srdíčkům, do soupravy ze lněné pruhované látečky, jsem ušila mini polštářek plněný dutým vláknem se sušenou levandulí. Háčkovaný provázek s dřevěnými korálky a kytičkou lze rozvázat... Voňavé polštářky mám ušité už tři :o) a jsou opět k mání...

A další venkovská srdíčka pro radost...

Přeji Vám všem pohodové říjnové odpoledne...

11 komentářů:

  1. Soni, srdicka i polstarky jsou kouzelne. Krasna, jemna prace. Mej krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Katko, zdravím Tě do takové dálky a moc děkuji nejen za návštěvu :o)
    Poslední dobou, ve volných chvílích, tvořím a tvořím...mám spoustu nápadů, jen den je nějak krátký....Měj se krásně, Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Sonia me parecen muy delicados y finos, me encantan.Besos.Olga.,

    OdpovědětVymazat
  4. Querida Olga!
    También me encanta!
    Gracias por sus palabras bonitas!
    Estoy muy contento.
    Hermosa velada,
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Soničko, sršíš nápady a vše se Ti daří proměnit v krásné výtvory,a to je pak radost...Daja

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Soničko, opäť nádherná práca, skvostná biela a prírodná a máš u mňa ocenenie, prosím, prevezmi si ho.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  7. Soničko, tak mě to k tobě zase trvalo...
    Nejdřív ti moc poblahopřeji k ocenění, poděkuji za něj a taky jsem ti jedno nadělila :o)
    A teď jdu chválit, jdu se rozplývat, protože tvůj příspěvek je přesně to, co jsem dneska chtěla vidět - něha, čistota, krása!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Soni,
    polštářky jsou něžné a určitě i krásně voňavé. Ty víš, jak udělat domov opravdu útulný, jéje!
    Měj se krásně, Vivi

    OdpovědětVymazat
  9. SONIČKO, NÁDHERNÝ VOŇAVÝ PŘÍSPĚVEK.
    JEMNÁ A DOKONALÁ PRÁCE.
    VŠE SE MI MOC LÍBÍ.
    POSÍLÁM TAKÉ VELKOU GRATULACI K TVÉMU OCENĚNÍ.
    TVŮJ KOUZELNÝ BLOG SI TO JISTĚ ZASLOUŽÍ.
    MOC, MOC, MOC DĚKUJI ZA OCENĚNÍ, KTERÝM JSI MĚ OBDAROVALA.
    SONIČKO JSI TAK MILÁ. DĚLÁŠ MI STÁLE RADOST A JÁ SI TOHO NESMÍRNĚ VÁŽÍM. TAK MOC JSEM RÁDA, ŽE JSEM TĚ POZNALA.
    DĚKUJI.
    PŘEJI TI KRÁSNÉ DNY PLNÉ DOBRÉ NÁLADY A POHODY.
    JEŠTĚ JEDNOU VELKÉ DÍKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  10. Dnes jsem objevila tvůj blog a hned se přidávám k pravidelným čtenářům. Jsem moc ráda, že můžu skrze toto "okno" nahlédnout do vašeho domova. Já sama jsem nadšeným zastánce budování kreativního domova :-) a tady je můj blog, budu se těšit na návštěvu... http://vad-art.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Soni,
    tak to je super nápad. Srdíčka i polštářek jsou krásné. A moc se mi líbí přišitá háčkovaná aplikace. Tleskám :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails