čtvrtek 20. října 2011

Pro vánoční chvíle...

...ke každému stylu zařízení.

Ahoj, dobrý večer vážení a milí!

Jak už víte, háčkuji s předstihem :o) a nejen dárečky. Při odpoledním čaji jsem se pustila do jemných a vzdušných vloček. Je to pro mne úžasný odpočinek. Háčkovala jsem z dvojité Sněhurky. Zatím mám jen jeden vzorek, ale určitě přibudou i další. Budou hezké v okně, na stromečku... nebo na větvičkách ve džbánu.


Děkuji vám za vaši milou přítomnost zde a přeji příjemný, pohodový večer.

15 komentářů:

  1. Soničko, naše myšlenky jdou jedním směrem...tedy u mě jen myšlenky, ty už máš i činy! A krásné, jemné, úplně cítí ten vzduch, když padá první sníh, to prostě miluju...
    Přeji ti příjemný večer a moc tě zdravím!
    Helena

    PS: na tom polštářku je prostě nádherá!

    OdpovědětVymazat
  2. Heli, já věděla, že vločkami navodím vánoční atmosféru :o) ale vše má svůj čas. Zatím si užíváme proměnlivého podzimu. Dnes bylo u nás od rána krásně slunečno a odpoledne už pršelo s ledovými krupkami. Opravdu bláznivé počasí...
    Děkuji Ti za milou zprávičku :o) milá slůvka :o)
    Měj se hezky a prima večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. So nice !!...beautiful for christmas !! love from me...xxx...

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Soňo, jsou nádherné. Já jsem zatím teprve u plánů.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Soňičko,
    říkala jsem si copa je s tebou a kde jsi tak dlouho a ty háčkuješ tak krásně vločky! jsem ráda že jsi zpet..chybělas mi tady:)
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  7. Soničko, krásné, jemné vločky. Určitě potěší i v převánočním čase.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný večer Soni, jsou nádherné. Já jsem dnes dostala balíček s vánoční keramikou, tak se cítím taky jiř tak trochu svátečně.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Soni, mám ráda tvoje bílé něžné háčkování. Kochám se...Vždy kouknu, co máš nového. Nikdy mě nezklameš... Hezký víkend plný krásného tvoření. René

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky Soni,

    krásné výrobky vonící domovem a láskou.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Soni,

    moc se Ti to povedlo jako vždy, určitě s nimi naděláš spoustu parády ... a bílá je bílá ...

    Pěkný den. Denisa

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Soni,
    tak tady už krásně sněží.......
    Háčkovaná jemná krása..mám moc ráda háčkované sněhové vločky.
    Měj se moc hezky a přeji krásný víkend!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  13. Díky Bohu ,ještě nesněží ,ale štěstí přeje připraveným...Ty Tvé vločky se mi moc líbí Daja

    OdpovědětVymazat
  14. Vločky jsou krásné!Jéé ,já se tak těším až budou opravdovské.Krásný večer přeje Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  15. Waw Soni, ty sjou krásné , mohla bych Vás poprosit o předlohu na vločky ...Boži

    p.s. můj emailík Bozi49@seznam.cz

    Děkujííí moc

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails