pondělí 3. října 2011

Šití a motání ze zbytku látky...

...s podzimní náladou ze zahrádky.
Je nádherné babí léto. Sluníčko nám v posledních dnech opravdu přeje... a i když dny vypadají spíše na červen, na zahradu přišel podzim v plné nádheře. Také růžím v předzahrádce vyhřátá půda svědčí a tak posílám pár obrázků jejich nádherných červených květů...škoda jen, že tu vůni Vám nemohu přenést :o)

Ze starého zbytku látky, po mé babičce, jsem si ušila závěsy na malé okénko do podkrovní koupelny...a ještě zbylo i na tyto malé kytičky, které jsem umotala pro dcerky na nějakou tu parádu :o) miluji přírodní barvy....




Růžičky v předzahrádce u domu...



Mějte se krásně, užívejte posledních paprsků slunce a také podzimních požitků, které nám přináší podzim se vším všudy....

20 komentářů:

  1. SONIČKO, KYTIČKY TEBOU TVOŘENÉ JSOU STEJNĚ KRÁSNÉ JAKO KYTIČKY V TVÉ ZAHRÁDCE.
    MOC PĚKNĚ JSI VŠE NAFOTILA.
    MÁM TAKÉ RÁDA PŘÍRODNÍ BARVIČKY.
    BARVY PODZIMU JSOU TAK DOKONALÉ. TĚŽKO ŘÍCT, KTERÁ JE KOUZELNĚJŠÍ.
    PŘEJI TI POHODIČKOVÉ DNY PLNÉ POHODY A DOBRÉ NÁLADY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Hi darling...beautiful things you share with us today...love for a happy week....xxx...

    OdpovědětVymazat
  3. Soničko já bych taky milovala kytičky z přírodní látky od tebe..jsou naprosto famózní!!Krásné fotečky. Musela jsem si je několikrát prohlédnout!Bomba!
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  4. Bohdanko, tak krásně jsi to napsala...
    moc Ti děkuji za tak milé řádky. Máš pravdu teď podzim kouzlí ty nejkrásnější barvy...vždy se těším na tu krásu :o)na hortenzie, jiřinky, rozchodníky, hlohy... a také na překrásné zářící lampiony mochyně :o)
    Přeji Ti také krásný a pohodový podzim...
    Měj se krásně, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Soni, krasne zladene, naaranzovane a nafotene tvorenicko:) Cim si bielila makovicky?
    Gabi

    OdpovědětVymazat
  6. Dear Rio!
    Thank you for the lovely greeting!
    Many greetings autumn ...
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Soničko, kytičky máš kouzelné! Jsi moc šikovná, slečny musí být nadšené. Já se nemůžu vynadívat, krásné fotky, stejně jako Gábi mě zajímají bíle makovičky :o)
    A ta růže, tak je jako sametová!
    Přeju příjemné dny všem u vás, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Vladěnko, moc moc děkuji za všechny Tvé poslední zprávičky :o) Jsi zlatá :o) ani jsem Ti ještě nestihla pochválit Tvůj úžasný obchůdek...
    Je v něm tolika krásných věcí...to je něco pro mne :o)brzy určitě přijdu na návštěvu, pa Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Gábi a Helenko, velké díky patří i Vám za tak hezká slova! Opravdu děkuji, mám radost!!!
    Makovičky jsem nebělela... koupila jsem si je o víkendu na jarmarku u nás. To byla zas pastva pro moje oči :o)) tolik sušiny pohromadě, že jsem nevěděla kam dřív s očima :o))Hezký celý týden, ahoj...
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  10. Beautiful photos :-) Posílám pozdrav z Polska. M

    OdpovědětVymazat
  11. Magda, dziękuję bardzo, nawet na powitanie!
    Piękna jesień, Soňa

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky Soni!!!!
    Tvoje růžičky jsou moc krásné....ty tebou vyrobené i vypěstované.
    Přeju ještě spoustu krásných slunečných dnů!!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Soničko, Tebou vyrobené růžičky jsou překrásné a ty na zahrádce taky!!!!! Podzim mám moc ráda právě pro tu jeho úžasnou barevnost a když je ještě k tomu tak krásný jako doposud, tak je to vůbec nádhera. Přeji Ti krásné dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
  14. Soni, jako vždy krásné tvořeníčko, a o fotečkách ani nemluvím krísně nafocené ... Krásný podzim ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  15. Soni nádhera,ty motané kytičky s přírodním dřevěným knoflíkemvypadají dokonale!Co mě zaujalo jsou makovice,že je máš takové světlé-natírala jsi je barvičkou?Michaela

    OdpovědětVymazat
  16. Soničko....opět na mě dýchla taková pohoda z tvých foteček,vše máš nádherně nafocené a kytičky se ti moc povedly.
    I já se obdivuji krásám a barvám podzimu...moc se těším na vybarvené listy stromů.....a na procházky spadaným listím...
    Krásné dny Jana

    OdpovědětVymazat
  17. Soni, zdravím Tě a i u nás je ještě dneska nádherné počasí...sluníčko od rána...jen ty tvoje úžasné růžičky mi chybí...krásně Ti kvetou a nádherně nafocené!!! a tvoje tvoření z látky je suprové!!! Také jsem takové kytičky viděla na jednom zahran. blogu a teď u Tebe...jsou suprové...chtěla bych je vyzkoušet, tak nápad ukládám do šuplíčku "až někdy bude čas, tak vyzkouším":o))) Měj se krásně a užívej babího léta...Radka

    OdpovědětVymazat
  18. Ciao Sonia! Da tanto che non Ti scrivo e devo dire che mi sei mancata. Le tue rose sono stupende, quasi sento il profumo... Anch’io adoro i colori naturali.
    Da noi ancora molto caldo e bello. Ti auguro un bellissimo settembre. Un abbraccio da Anna.

    OdpovědětVymazat
  19. Scusa!!!Che sbadata, volevo dire Ottobre. .. Un bellissimo OTTOBRE Sonia.
    Ciao Anna

    OdpovědětVymazat
  20. Soničko, neviem, ktoré kvietky sú krajšie. Všetky majú svoje čaro. Obidvoma si mi vyčarila radosť v srdci. Tiež sa mi páčia prírodné farby a materiály. Aj Ty si uži ešte krásne zvyšok babieho leta.
    Emily

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails