pátek 28. října 2011

Vánoční vyšívání...

Krásný páteční večer!
Mé (polštářkování) šití a vyšívání po večerech pokračuje. Tentokráte jsem vyšívala s předstihem už vánočně. Líbí se mi přirozenost... Vánoce ve venkovském stylu mám nejraději a sepětí textilu se dřevem je v každém případě dominantní. Když čas dovolí, tak motiv vyšiji i na ubrousky a na chňapku...




V průběhu vyšívání...

Detail výšivky...



To je pro dnešek vše. Mějte krásný a pohodový, pro někoho prodloužený, podzimní víkend...

17 komentářů:

  1. Soni, tak ten je kouzelný. Šikulka. Také přeji krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, zdravím a moc děkuji...i za pochvalu.
    Do maličkých polštářků jsem se úplně zamilovala, ale musím už také zkusit něco jiného :o))Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Aagaa , bardzo dziękuję !
    Miłego weekendu
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  4. Beautiful! Enjoy your weekend! Carla

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Soničko, tak to je pastva pre oči, aj tie predchádzajúce s výšivkami a háčkovanými motívmi, aj tieto s vianočným motívom. Nádhera.
    Krásny predĺžený víkend.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  6. Emilko, moc děkuji i za srdečnost. Jsem ráda, že se líbí :o) Jsou to takové drobnosti pro radost. Moc mě to baví a naplňuje. U každého z nich dostanu vždy nový nápad :o) jen ten den je nějak krátký :o)
    Moc zdravím, Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Soni, ty jsi jako stroj poháněný láskou.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Śliczna świąteczna ozdoba,hafcik perfekcyjny:)
    pozdrawiam serdecznie

    Małgosia

    OdpovědětVymazat
  9. Soni nadherneeee :) tak ciste a niecim impozantne, ze som sa pri nich zastavila a nevedela sa vynadivat :) pa, pekni vikend, Z.

    OdpovědětVymazat
  10. Soničko, nádhera. :o) Hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Soni,
    nádhera. Tak nevím, které polštářky se mi líbí víc :-) Ale asi tak nějak všechny ;-). Krásná a jemná práce.
    Hezký víkend, Alča

    OdpovědětVymazat
  12. Your Christmas embroidery is so beautiful, Sona, lovely details !
    We are enjoying warm and sunny weather here, hope you too ...
    Wish you a wonderful weekend,
    Sylvia

    OdpovědětVymazat
  13. Moc krásná výšivka. Tradiční vánoční motivy mají své kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  14. Soničko, o tvých polštářcích se mi bude zdát! Všechny jsou kouzelné, ty zdobené háčkováním i ty s výšivkou. Ta je velmi elegantní! Jsi moc šikovná a máš vkus!
    Přeji krásnou dobrou noc, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Soni, dalsi nadherne polstarky! Libi se mi moc, vsechny a tesim se cim prekvapis priste :) Preji ti hezky tyden, Monika.

    OdpovědětVymazat
  16. Soničko smekám, nádherná jemná práce, radost pohledět. Přeji pěkný víkend. Hanka

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails