středa 5. října 2011

Venkovská srdíčka...

...s vůní levandule.
S podzimem přichází i některé nové nákupy, jako jsou květiny, svíčky a jiné dekorace, které ozdobí náš domov. Také pomalu pomaloučku přicházejí myšlenky na vánoce, na dárky...


Já dnes myslela na nějaké ozdoby domova a tak jsem si jich pár ušila. Srdíčka ze lněné, proužkované látky, které jsem naplnila kuličkovým rounem a sušenou levandulí ze zahrádky. Opět jsem je zkombinovala háčkovanými jednoduchými motivy...

Jsou takové jednoduché a to se mi na nich moc líbí :o) Ušila jsem tyto sady dvě, tak pokud by se Vám líbila, je k mání...srdíčka i jednotlivě.


Podzim v zahradě...





Krásný podzimní podvečer přeje...

17 komentářů:

  1. Milá Soničko, ty jsi takový rychlík :) - srdíčka jsou jednoduchá ale v tom je právě ta jejich krása!!!! Hezký večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. V jednoduchosti je krása a srdíčka jsou toho důkazem.Moc pěké to tu máte :-)krásný den.Věra.

    OdpovědětVymazat
  3. What a lovely hearts !! i like them...love from me...xxx....

    OdpovědětVymazat
  4. Soničko, srdíčka jsou moc hezká, líbí se mi kombinace látky a háčkování. Kytičky z minulého příspěvku jsou také povedené. Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Soničko ,srdulinka jsou kouzelná jako křidélka bilých holubů,líbí se mi !Daja

    OdpovědětVymazat
  6. Soña que lindo conjunto , las flores con los corazones se ve lindo.Besos.Olga.

    OdpovědětVymazat
  7. Soni,
    srdíčka jsou nádherná! Moc se Ti povedla.
    Přeji krásný podzim
    L.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Soničko,
    moc ti chválím novou hlavní fotečku je nepopsatelně jemná a krásná. Srdíčka mají krásný protáhlý tvar!
    Pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky Soni!!!!
    Srdéčka jsou moc pěkná a určitě ti krásně dozdobí domov.Taky už pomalu začínám myslet na vánoce.Zdá se,že jsou ještě daleko,ale ono to zase uteče

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Soni, tak jsem se k tobě konečně propracovala, abych pochválila tu jemnou, něžnou a dokonale elegantní krásu. Moc se ti povedla, nemůžu se vynadívat.
    Měj krásný den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Soni, srdíčka se ti moc povedla, jsou originální a jemná. Moc se mi líbí úvodní fotka, pěkný nápad.
    Přeji hezké dny a zdravím, Jitka

    OdpovědětVymazat
  12. Beautiful Autumn colors, Sona !
    The lavender hearts you've made are really beautiful, so lovely with the crocheted details, you're so creative !
    Wish you a nice day,
    Sylvia

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné dotky a ta krásná srdíčkaaa...aáách...úžasné.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Soničko, srdiečka sú prekrásne, tie háčkované doplnky ich krásne oživili a dali šmrnc.
    Krásny zvyšok večera
    Emily

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná práce, Soničko! René

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails