pondělí 31. října 2011

A zase polštářky...

...nenudím se :o) stále tvořím a vymýšlím nové motivy.
Každou volnou chvilku využiji k výrobě těchto malých polštářků...prostě mě to baví a pořád jich mám málo :o) Musím napsat, že k nim přispívá i velká inspirace od vás...Nabídka maličkých polštářků bude u mne opravdu bohatá, takže v ní určitě najdete svého oblíbence...

Na přehnanou barevnost, jak jste si už všimli, si nepotrpím. Mám ráda něžné, přírodní, světlé tóny...



...háčkované, bílo hnědé kytičky-inspirace od Žanetky.



...s vůní romantiky-obšité krajkou a háčkované kytičky


....s vůní podzimu-háčkované jablíčko

s vůní vánoc-vyšívaná vločka...určitě poznáváte odkud je inspirace :o)

Přeji hezký večer a pěkný vstup do nového měsíce "listopad". Mějte se krásně...

18 komentářů:

  1. Soni, opět hezké, v jednoduchosti je krása. Také přeji hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Prześliczne!!! Bardzo mi się podobają!! Marzenie!!
    Pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
  3. Soninko....krásné, jemné a něžné jsou tvé polštářky.
    Pohodová den Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Soni,
    je vidět, že polštářky jsou teď vaše vášeň ;-)
    Stále nové a nové motivy, jeden hezčí než druhý ,... určitě všem podarovaným udělají velkou radost :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Soni PARADA! nadherne...nemam slov...:)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné já jsem si vzala inspiraci,tak snad se nebudeš zlobit a takovéto polštářky už si dělám teké:-)Spoustu dalších krásných nápadů přeje Michaela

    OdpovědětVymazat
  7. Joj,to je krása! Jak ty s bylinkami,tak tyto. Dýchá na mne něha a pohoda!

    OdpovědětVymazat
  8. Tout est vraiment superbes ! Les travaux d'aiguille mais aussi les photos.
    Bises
    Anna

    OdpovědětVymazat
  9. Was für hübsche Kissen! Du bist sehr fleissig und schnell. Und deine Fotos sind wunderschön, es ist alles sehr dekorativ. Gruß, Nik

    OdpovědětVymazat
  10. SONIČKO, TYTO MALÉ POLŠTÁŘKY SE MI LÍBÍ NEJVÍCE.
    JSOU TAK NĚŽNĚ KRÁSNÉ.
    POVEDLY SE TI VELICE. MUSÍM SE NA NĚ JEŠTĚ JEDNOU PODÍVAT A POKOCHAT SE.
    TAKÉ SE MI LÍBÍ JEMNOST A SVĚTLÉ BARVIČKY.
    PROSTĚ KRÁSA.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ VEČER.
    MĚJ SE PĚKNĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  11. Trabalho lindo demais (Wonderful)! Parabens!
    Nely

    OdpovědětVymazat
  12. To mi o sem zase trvalo...ale mám omluvenku, na plzeňské dálnici jsem ti dneska moc mávala :o)
    Moc tě zdravím Soničko a jsem okouzlená! Bílá a krémová a ještě vánoční hvězda...opravdu velká krása! Jsi šikovná a velmi pracovitá!
    Příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Soničko, nemám slov, ako to všetko stíhaš a odkiaľ berieš také skvelé nápady. Vankúšiky sú krásne nadýchané, tie hviezdičky sú jemnučké, ako keby práve spadli z neba. Nádhera.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  14. Zdravím a hlásím, že i mně, jakožto chlapovi, se mi tady líbilo. Hezký blog a hezké Vaše výtvory.

    OdpovědětVymazat
  15. Soničko polštářky jsou kouzelné, tyhle jemné barevné kombinace jsou přesně můj "šálek kávy" a ktomu to precizní zprávy, nádhera!!!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails