neděle 20. listopadu 2011

Lněná srdíčka...

...jako z babiččiny staré truhly

Podzimní zahrádku už mám konečně shrabanou a tak jsem se v klidu mohla pustit do dalšího tvoření. Ze zbytku velmi kvalitní, lněné látky jsem dnes ručně došila tyto malá, voňavá, srdíčka...


Srdíčka jsem před ušitím vyztužila vlizelínem, naplnila dutým vláknem a doplnila sušenými květy levandule.
Pak už jsem je jen dozdobila háčkovanými vločkami s poutkem, které jsem háčkovala podle uložené fotečky. Popis na ně bohužel nemám...



Srdíčka jsou opět k mání, pokud budete mít o nějaké zájem... napište mi :o)

Děkuji všem za tak krásné zprávy z předchozího příspěvku, za váš drahocenný čas a přeji pohodový nedělní večer...

21 komentářů:

  1. Ahoj Soničko, ta srdíčka jsou krásně něžná a taky musím říct, že mě nadchla ta úžasná dečka pod nimi. Krásná práce i fotečky!!!!! Hezký a pohodový večer přeji. pa Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. SONIČKO, KRÁSNÝ PŘÍSPĚVEK.
    FOTEČKY JSOU JAK ZE STARÝCH ČASŮ NAŠICH BABIČEK.
    NÁDHERNÁ NOSTALGIE.
    SRDÍČKA S HÁČKOVÁNÍM SE MI MOC LÍBÍ. MYSLÍM, ŽE BY TO MOHL BÝT VELICE HEZKÝ DÁREČEK, KTERÝ POTĚŠÍ.
    TAKÉ CHVÁLÍM TVÉ ŠITÉ OZDŮBKY OZDŮBKY Z PŘEDCHOZÍHO PŘÍSPĚVKU, NĚCO NOVÉHO A ORIGINÁLNÍHO. V ŠEDÉ BARVIČCE JSOU DOKONALÉ.
    AŤ SE TI DAŘÍ VŠECHNO TVÉ DALŠÍ TVOŘENÍ.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ CELÝ TÝDEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, dečka je památeční po mé babičce...mám ji už dlouhá léta a velmi ji opatruji :o)
    Děkuji za slova pochvaly a přeji hezký večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  4. Bohdanko, děkuji za krásné řádky...zřejmě jsme na vzájemné návštěvě :o)já se zas kochala Tvým nádherným tvořením a fotkami...
    Jsem ráda, že se srdíčka líbí :o)
    Přeji i Tobě krásný nadcházející týden, Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. So sweat your hearts !!...........♥.. ♥... ♥....

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Soni, srdiecka su velmi krasne...žiari z nich jemnosť a pohodova atmosféra ... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dear Ria !
    Thank you for the greeting ! Beautiful evening , Soňa

    OdpovědětVymazat
  8. Zuzanko, tak to mne moc těší :o)sluší jim to totiž opravdu všude :o) ale stará dečka se šuplíkem a levandulí to nakonec vyhrála :o)měj se hezky, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Soni,
    srdíčka jsou opět nádherná. Super nápad a moc krásné fotečky.
    Alča

    OdpovědětVymazat
  10. Tomu se říká "srdce ze šikovných dlaní".Působí, jako by byly z křehoučkého porcelánu:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Soničko, krásne romantické srdiečka, ako z truhlice starej mamy. Nádherná práca a krásne nafotené.
    Prajem príjemný budúci týždeň.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  12. Hola Sonia que hermosos muy delicados ideal para estas fiestas, un beso Sandra.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Soni, ta srdíčka jsou opravdu krásný nápad. Děkuji za inspiraci! S.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Soni, srdíčka jsou náádhernááááá :o) a jdu ti pogratulovat k výhře v mé soutěži. Napíšu ti mailík :o))
    pa. a hezký den. Katka

    OdpovědětVymazat
  15. opravdu jako z babiččiny truhly, nádhera)))

    OdpovědětVymazat
  16. Die Herzen sind wunderschön geworden, Sonjo! Ich denke, sie sehen auf einem Christbaum auch ganz super aus. Liebe Grüsse, Nik

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherná srdíčka, radost pohledět.

    OdpovědětVymazat
  18. Superbes coeurs !
    Romantique, angélique, magnifique...
    Anna

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Soni často chodím k Tobě nakukovat na blog.Máš tam moc krásných věcí které potěší oko, líbí se mi Tvoje srdíčka prostě všechno.Děkuji za pohlazení na duši.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails