pondělí 14. listopadu 2011

Podzimní vyšívání...

...v duchu vánočním na pokračování.
Krásný večer všem stálým i novým čtenářům!
Dlouhé podzimní večery si stále krátím šitím a vyšíváním :o) a tak vám posílám pár nových výšivek (obrázků) z mé natur kolekce. Za krásnou inspiraci vděčím i stránkám ze zahraničí. Popisy, jak na ně, ale bohužel nemám...vyšívala jsem je u monitoru podle uložené fotečky.

Ruční vyšívanou kolekci mám v plánu rozšířit i o nějaké ozdoby na stromeček...tak snad se mi povedou :o)












Zasněný listopad
Někdy nás odmění sluníčkem a jindy celý proprší....musíme si tento měsíc umět vychutnat i v obou jeho podobách...

...ať už procházkami po okolí nebo doma, jak se říká, za pecí. Mějte se krásně a od srdíčka vám všem děkuji za všechny, velmi milé, předešlé komentáře.

24 komentářů:

  1. Krása-nádherné vyšíváníčko!!!Miichaela

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sonia, du bist sehr sehr fleissig. Deine Stickarbeiten sind wunderschön und deine Fotos gefallen mir sehr gut. Schönen Abend, Nik

    OdpovědětVymazat
  3. SONIČKO, TAK TOMU SE ŘÍKÁ NÁDHERA NÁDHERNÁ.
    MOC HEZKY NAFOCENO. KRÁSNÉ KOUZLO VÁNOC DÝCHÁ Z TVÝCH FOTEČEK.
    O VÍKENDU JSEM TAKÉ PROCHÁZELA ZAHRANIČNÍ STRÁNKY A S NOSEM NA MONITORU STUDOVALA VÁNOČNÍ VÝŠIVKY. SNAD TAKÉ JEŠTĚ NĚCO STIHNU.
    PRÁVĚ MÁM NĚCO ROZEŠITÉ, TAK MUSÍM POSTUPNĚ.
    AŤ SE TI DAŘÍ VYŠÍT DALŠÍ PĚKNÉ KOUSKY.
    BUDU SE TĚŠIT.
    PŘEJI DOBROU NOC.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Míšo, moc děkuji :o)Krásný večer, Soňa


    Hallo Nik,
    ich danke Ihnen sehr für Ihren Besuch!
    Ich habe zu schreiben, dass Stickereien schluckte den letzten Tagen alle meine freie Zeit.
    Ich bin froh, dass du meine Fotos mögen.
    Viel Grüße, Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná práca, kiežby som aj ja mala na vyšívanie takú trpezlivosť. Klobúk dole Sonička! Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  6. Soni, to je taková nádhera a ty jsi tak úžasně šikovná!!!!! Krásný večer. pa Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Bohdanko, to se tak krásně čte :o) děkuji.
    Musím napsat, že se mi o polštářcích i zdá :o)ale nedá mi to :o)jen jak vidím nový vzoreček musím ho zkusit vyšít...a přesně jak píšeš, s nosem na monitoru. I já Ti přeji hezké tvořeníčko a dobrou noc, ahojky Soňa

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den, Sonia, vaše výtvory jsou krásné vyšívané ... a na zahradě ... sen!
    Teplý pozdrav.

    OdpovědětVymazat
  9. Hola Sonia que hermosos trabajos se nota el amor que le pones y el resultado esta a la vista el otoño tiene su encanto y fluye la inspiración para crear cosas maravillosas un abrazo Sandra.

    OdpovědětVymazat
  10. They are so beautiful....ans so ready for christmas.......love from me...xxx......♥.. ♥... ♥....

    OdpovědětVymazat
  11. Soni,moc se mi tvoje výšivky líbí.Jako ozdoby na stromeček by minipolštářky vypadaly určitě moc krásně!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Sonia muy lindas tus labores, se nota tu amor por lo que haces.Besos.Olga.

    OdpovědětVymazat
  13. Piękne są te Twoje haftowane poduszeczki i serduszka,wiele pracy musiałas w to włożyć,zapachniało świętami:)
    Pozdrawiam

    Małgosia

    OdpovědětVymazat
  14. Soňo,
    teda vy mi dáváte , stále krásnější a krásnější výšivky tvoříte a teď ještě se ♥ , kdo tomu má odolat ? ;-)
    Mohu se zeptat , jsou ty srdíčkové polštářky na prodej ?

    OdpovědětVymazat
  15. Soni, krasne vysivky. Jedna hezci nez druha. Opravdova krasa. Mej krasny vecer, Katerina

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrý den! Tak myslim,ze mám definitivně namotivováno i na příští rok, letos už se nic vic nestíhá...je to krása nesmírná! M.

    OdpovědětVymazat
  17. Soničko, jsou jako vyčarované! Nádhera! A vyšívané u monitoru, takhle si rychle zkazíš oči...(taky tak tu a tam háčkuju :o))
    Mrkni třeba sem http://gazette94.blogspot.com/, jsou tam překrásné předlohy.
    Nicméně tvoje polštářky jsou tak krásné, že se mi o nich bude zdát!
    Příjemný večer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  18. Soni,
    Tvoje vyšívání je tak krásné! Mám ráda ručně vyrobenou dekoraci a u nás bude stromeček taky tak trochu ruční práce :o))
    Celá kolekce je nádherná! Líbí se mi i ty barvy, smetanová a bordó.
    Měj pěkný večer
    L.

    OdpovědětVymazat
  19. Soni krasne vysivky.Email došel v pořádku.Teplý pozdrav. Dekuji:)))

    OdpovědětVymazat
  20. Bellissimi, i tuoi ricami sono bellissimi e il tuo blog stupendo e romantico
    Congratulazioni mia cara
    A presto
    Emi

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Soňo, dlouho jsem tu nebyla (však ono s malou už mi moc času nezbývá), ale Tvoje výšivky jsem si tedy nenechala ujít.Jsou nádhernéééééé..
    hezký den. Katka

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails