pondělí 21. listopadu 2011

Vánoční polštářky s Potpouri...

...potěší čich i zrak
Ahoj, dobrý večer znovu! Dnes jsem tu jen na skok :o) S poděkováním všem za vlídné řádky posílám pár obrázků z dnešního mého tvoření a vůni Potpouri do vašich domovů. Doufám, že jste měli šťastný den...


Dnes jsem ušila tyto malé textilní polštářky a ukryla do nich kousek léta z naší zahrádky. Pro tyto milé drobnosti a předvánoční čas jsem si v létě usušila vlastní květinovou směs (všeho možného včetně levandule). Teď na podzim jsem k ní přidala i trochu sušených lístků se sušeným ovocem a ještě zpestřila tradičním Vánočním kořením (skořice, anýz, hřebíček, badyán...)

Potpouri (Pot-Pouri) nejen, že krásně voní, ale také je velmi pěkné na pohled...

Když po čase suchá směs ztratí svoji vůni, postačí, když na ni kápneme aromatický olej určený do aromalampy...
Mějte krásný voňavý večer...

11 komentářů:

  1. Krása to musím také zkusit,jen nakoupit koření:-)Ty máš Pot-pouri překrásné!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. MOC HEZKÉ SONIČKO,URČITĚ S TÍM POTĚŠÍŠ !DAJA

    OdpovědětVymazat
  3. Soni,tvoje polštářky jsou moc pěkné a voní až sem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ano,krásné a představuji si i tu vůni...

    OdpovědětVymazat
  5. Soji je to krasne...jemne...a urcite vonave :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moje milá Soničko, ještě jsem ti nestihla pochválit ta úžasná, jemná srdíčka a už máš hotovou další krásu - vonavé dadánky! Nádhera!
    Jsi moc šikovná a neuvěřitelně pracovitá!
    Fotky jsopu jako vždy nádherné!
    Moc tě zdravím a těším se na další krásu u tebe!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Soni, jsou krásné a určitě i krásně voňavé. Mám jich pár také v plánu, tak snad se mi podaří všechno vytvořit včas.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Che meraviglia, tutto molto delicato e raffinato,baci
    Emi

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Soňa, mám ráda své malé voňavé polštářky! Skoro vůni parfému! Doufám, že vše půjde dobře a já posílám vás rád na rozloučenou ...

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Sonička, nemala som veľmi dobrý deň, ani týždeň, ale teraz to tu nebudem rozpisovať. Teším sa, že Tebe sa darí. Stále máš skvelé nápady a tvorivosť Ťa neopúšťa. Krásne voňavučké vankúšiky. Obliala ma taká krásna nostalgia. Ďakujem.
    Krásny zvyšok večera
    Emily

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails