úterý 29. listopadu 2011

Zahaleno do madeiry...

...aneb šiju, šiju si botičky
Krásné odpoledne všem stálým i novým čtenářům!
Vánoční šití je u mne v plném proudu a tak vám dnes ukáži něco málo z mé další tvorby...
Včera večer jsem se pustila do těchto mikulášských botiček ze lněné, šedé látky. Našla jsem v šitíčku kousek zapomenuté madeiry a bylo rozhodnuto :o) Zbylo také ještě pár centimetrů krajky na malý pytlíček (jak se říká na cokoliv) a na srdíčka... těch přeci není nikdy dost a tak jsem si při měsíčku šila a šila :o)) Myslím, že se soupravička docela povedla...mám z ní velkou radost.

Mějte hezký zbytek dne a moc děkuji za všechna milá přáníčka k prvnímu adventu, která jsem od vás dostala...

19 komentářů:

  1. Preciosos, finos y delicados como todos tus trabajos.Besos.Olga.

    OdpovědětVymazat
  2. Delicate, beautiful, lovely...
    Anna

    OdpovědětVymazat
  3. Soni a já po Moravsku :pokojný Advent...Daja

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Soni, nádherně jsi tvořila. Krásný advent.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Soninko...krásné a něžné je tvé tvoření....moc se mi líbí.
    Přeji Ti pohodový a klidný předvánoční čas Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Hello Sona,
    You've made beautiful Christmas stockings, the hearts are so lovely too !
    Wish you a wonderful Christmas time too !
    Nice evening,
    Sylvia

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Soni, moc krásné kousky. Srdíček není opravdu nikdy dost. Krásný adventní čas přeji ... Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Hola Sonia como siempre tan delicados me gusto mucho el tamaño de las medias, son sutiles y encantadoras un beso Sandra.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Soničko, nádherné Mikulášske čižmičky aj srdiečka, naozaj ich nikdy nie je dosť, ale tých naozajstných. Nežná belostná krása.
    Aj ja Ti prajem krásny predsviatočný čas.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Soničko, tak si budu muset zvětšit slovní zásobu - docházejí mi totíž ta správná slova obdivu, úžasu a nadšení! Kouzelná, něžná, jemná sada! K vám čert opravdu nemůže, tohle by umazal :o)
    Pohodový večer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Radost z díla je zasloužená!Moc něžné.

    OdpovědětVymazat
  12. Soničko, punčochy i srdíčka jsou úžasná - krásně něžné. Přeji požehnaný čas adventní. Jitka

    OdpovědětVymazat
  13. SONIČKO, OPĚT MOC KRÁSNÉ A POVEDENÉ.
    MIKULÁŠSKÉ PUNČOŠKY MÁM UŽ TAKÉ UŠITÉ.
    DNES JSEM SI NASTŘIHLA LÁTKU NA VÁNOČNÍ POLŠTÁŘEK, TAK SNAD O VÍKENDU DOKONČÍM.
    MÁM TOLIK PLÁNŮ.
    AŤ SE TI DAŘÍ SPLNIT VŠECHNY TVÉ NAPLÁNOVANÉ PLÁNY.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  14. Soni!!!
    Šitíčko se ti moc povedlo!!!!
    Mikulášské botky vypadají krásně.Líbí se mi víc,než ty zpravidla červené,které všude vídám.
    Kraječka je moc pěkně doplnila.
    Soni,přeju ti krásné adventní dny!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Sonia sei troppo brava, le tue creazioni sono dolcissime e affascinanti
    Un abbraccio
    Emi

    OdpovědětVymazat
  16. Traumhaft schön, Sonja! Du nähst so liebevoll. Ein wunderbarer Anblick. Lieben Gruß, Nik

    OdpovědětVymazat
  17. Máte nádherný blog!!!Děkuji za návštěvu :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Soničko,
    co mi to děláte , madeirová srdíčka ? :-o
    Taková krása až slova docházejí :-)
    U Vás nemohou být jiné dny než krásné, když se u Vás rodí taková romantická něha !

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails