pátek 20. ledna 2012

Je libo kávu nebo čaj?

Krásný podvečer všem!
Pro příjemné a klidné chvíle jsem ušila tuto růžičkovou sadu...
Sada naplněná levandulovými kvítky obsahuje jednu vetší podložku pod konvici, dvě menší podložky pod šálek, jedno malé srdíčko na zavěšení na konvičku, jedno větší srdíčko s háčkovaným lemem pro dekoraci...
A další podložka s háčkovaným lemem a mašličkou...má velmi oblíbená šedobílá kombinace.
Mějte krásný večer a celý víkend!

35 komentářů:

  1. Coffee please !!...have a nice weekend darling...love from me Ria...xxx..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Soničko,já také kafe please,ale nejvíc to nádherné prostírání a vše ostatní!Daja

      Vymazat
  2. Soničko nááááádhera,já bych si prosila čajík,neb jsem pěkně nastydlá a celou sadu,kdybych už tedy neměla objednáno spoustu jarních dekorací:-)))))Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Soni, to je táááááááák kráááásný tvořeníčko.Jste moc velká šikulka,opravdu nádhera :-)krásný víkend.Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Není moc pozdě, mohu se ještě přidat k čajovému dýchánku?
    Je to opravdu, až neuvěřitelně romantické:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Hola Soña que decir ante tanta belleza es un conjunto precioso y como siempre muy delicado un cariño Sandra.

    OdpovědětVymazat
  6. Já se hlásím k lahodnému kafíčku, Soni, krásná práce.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Soni, to je náááádhernéééé. Úplně bez dechu jsem prohlédla všechny fotky. Smekám nad tvou zručností a hlavně rychlostí, jakou nás tu zásobuješ svými krásnými výtvory. Pohodový víkend přeji ... Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Už běžím pro další hrnečky...:o))) moc moc děkuji za tak milý, virtuální dýchánek s vámi :o)) jste zlaté! Skoro každý večer u televize mi vznikne nové tvořeníčko...tak jak na nový rok, tak asi po celý rok. Jinak to nevidím :o)Krásný večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Soničko, no to je neuveriteľné, aké krásy vychádzajú spod Tvojich zlatých ručičiek. Mne by chutila aj obyčajná voda z takých skvostov.
    Prajem krásny víkend
    Emily

    OdpovědětVymazat
  10. Ta srdíčka jsou nádherná, něžná, úžasná.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Soňo, to je zase nádhera. Člověk si pochutná i jen očima.
    Hezký víkend
    Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Sonia, this is wonderful! So elegant, so lovely! Great job!

    OdpovědětVymazat
  13. Encantador!!!!!!
    Feliz fin de semana.

    OdpovědětVymazat
  14. Sonička, sada je kúzelná.
    Gabi

    OdpovědětVymazat
  15. Sonička súpravička je úžasná. Kuk na môj blog, máš tam prekvapko. Pa Hela

    OdpovědětVymazat
  16. Dann kann es beim Tee trinken nur gemütlich sein.
    Bianca

    OdpovědětVymazat
  17. Soni, krásné pokoukáníčko, jedna věcička hezčí než druhá, hezký víkend,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  18. Soničko, napadlo mě něco podobného jako Emilku - ač jsem milovnice kávy i čaje, s takovou krásou bych na pití zapomněla!
    Pohodový sobotní večer všem u vás! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  19. Vraiment très joli... comme d'habitude.
    Bises
    Anna

    OdpovědětVymazat
  20. Milá Soničko, kávu i čaj bych si u tebe dala z celého srdce, tak jako ti ráda předávám ocenění. Můžeš si ho u mě vyzvednou. Hezký večer.Peťa

    OdpovědětVymazat
  21. dneska jsem se po vanocni pauze znovu dostala na tvuj blog a mam k tomu jen jeden komentar - nádhera!
    líbí se mi absolutne vsechno. je to tak plne jednoduche krasy. preju ti hodne radosti pri tve praci... sona

    OdpovědětVymazat
  22. SONIČKO, POHODOVOU NEDĚLI PŘEJI.
    TVÉ TVOŘENÍ MUSÍM MOC POCHVÁLIT.
    ČISTÉ, JEMNÉ A KRÁSNÉ. ŠEDOBÍLÁ KOMBINACE JE VELICE PŘÍJEMNÁ A NADČASOVÁ.

    TAKÉ BYCH TI CHTĚLA PŘEDAT OCENĚNNÍ, KTERÉ MÁŠ NA MÉM BLOGU. PRO TEBE JE ZASLOUŽENÉ.
    MĚJ SE PĚKNĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Sona, so viel Fleiß gehört belohnt. Bitte schau auf meinen Blog, Nik

    OdpovědětVymazat
  24. Soničko máš u mne na blogu překvapení,mrkni!Michaela

    OdpovědětVymazat
  25. Za Tvoj nádherný blog máš niečo aj u mňa. Andrea

    OdpovědětVymazat
  26. Soni, to je nádherná sada. Moc se mi líbí ta kombinace barev.

    OdpovědětVymazat
  27. Soni,
    jako vždycky Tvé tvoření je kouzelné! Krásné barvy!
    Vyzvedni si u mě ocenění :o)
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
  28. Trochu jsem teď nestíhala a tak tu na mne čekalo tolik jemné nádhery,že jsem skákala z jednoho příspěvku na druhý a ,,nemohla si vybrat"! V srdíčkách je tolik něhy a zároveň ta pruhovaná jsou taková rozverná. M.

    OdpovědětVymazat
  29. Soni, jukni ke mě na blog, máš tam dárek. Věra

    OdpovědětVymazat
  30. Bellos y originales tus labores.Besos.Olga.

    OdpovědětVymazat
  31. Ahojky Soni.Posílám ti ocenění tvého blogu,tak si ho prosím vyzvedni.Opět nádherné fotky ani tady nedýchám jaká je to krása.Pavla

    OdpovědětVymazat
  32. Soňo, to je nádhera! Máš to všechno jako cukrovíčko a u mne na blogu si prosím vyzvedni ocenění.

    OdpovědětVymazat
  33. Soni, krásna kolekcia ... jedna aj druhá.
    Pa, J.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails