pondělí 16. ledna 2012

S láskou tvořené, s láskou dotýkané...

Dobrý večer všem!
Zimní večery jsou dlouhé a tak opět tvořím...
V krbových kamnech nám doma pěkně praská ohýnek, taťka si hraje na kytaru a já šiji a háčkuji...
....postupně mi tak vznikají tyto srdíčka a polštářky s háčkovanou krajkou. Jsou naplněné dutým vláknem se sušenými kvítky levandule.
S pozdravem se s vámi loučím a přeji krásný večer...

21 komentářů:

  1. SONIČKO, KRÁSA KRÁSNÁ A JEŠTĚ K TOMU JEMNÁ.
    VELICE HEZOUČKÉ.
    JÁ VČERA JEDNO SRDÍČKO DOŠILA. SNAD ZVLÁDNU JEŠTĚ NĚJAKÉ.
    TY SNAD TVOŘÍŠ OD RÁNA DO VEČERA?
    JSI MOC ŠIKOVNÁ.
    TAK JÁ UTÍKÁM PRO JEHLU A NIŤ.
    MĚJ SE MOC HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Soni, prostě šikulka. Jo ten praskající ohýnek v krbu by se mi taky líbil. Bohužel doma nemáme, tak si musím počkat na chaloupku, tam si ho můžu užít. Krásný nový týden Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Soničko, právě tady řešíme nějaký pracovní problém a u vás, taková pohoda! Ale nakazila si mě, manžel s kytarou taky relaxuje, musím mu ji dát na oči :o) a já s háčkem, to je jasné!
    Tvoje tvoření je nádhera, je vidět, že vznikají s láskou!
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jak je vidět, "taťka" hraje dobře na kytaru:-D šikovným ručičkám to svědčí!

    OdpovědětVymazat
  5. Jejda, ale tak krásná srdíčka se mi nikdy nepodaří!!Jsou nádherná, půvabná a bez chyby!

    OdpovědětVymazat
  6. Soni, hezké, dokonce moc hezké.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Sonička, krásne srdiečka, presne moja krvná skupina. A tá dokonalá práca... Andrea

    OdpovědětVymazat
  8. Soni, srdíčka jsou nádherná.
    Závidím Ti ten oheň v krbu, je to můj velký sen, ale než si pořídím vlastní bydlení, tak mám smůlu :-)

    Pěkný večer, Alča

    OdpovědětVymazat
  9. Soničko, hezký večer...moc krásné, z tvého příspěvku sálá taková pohoda, že bych hned zašla na návštěvu. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Wowww so nice !!..love from me...xxx..

    OdpovědětVymazat
  11. Soni,teda,ty jedeš!!!!
    A pod rukama ti vzniká jedna krásná věc za druhou!!!!A k tomu ještě to praskání ohýnku a hra na kytaru...to musí být paráda!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Soni, opět krásné. Jak to stíháš? Spíš vůbec? :-)
    Pěkné dny Dana

    OdpovědětVymazat
  13. Lavori bellissimi e raffinati come sempre
    Emi

    OdpovědětVymazat
  14. Liebe Sonja,
    deine Herzen gefallen mir einfach alle! Wenn ich mich entscheiden müßte, welches von deinen Posts das Schönste ist, könnte ich mich nicht entscheiden.
    Schade dass ich deine Posts nicht lesen kann, aber die Bilder sind ja schon aussagekräftig.

    Liebe Grüße
    Stephanie

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Soni, na Tvém tvoření je vidět, že u Vás doma vládne pohoda.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  16. Soničko,
    to je taková romantika , tam u Vás :-)
    Oheň , chlap hrající na kytaru a ještě tvoje srdíčka - mám pro tyto 3 věci slabost ! ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. Soničko, jsou božské, něžné a ještě voňavé...já chci taky tak šikovné ruce :(
    Přeju krásný večer plný pohody. Lucka :))

    OdpovědětVymazat
  18. Beautiful! Reminds me about some levenderhearts I've just done.:-) Hugs Stina

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Soničko, odkedy som u Teba nebola, vytvorila si toľko nádherných pokladov, že neviem, na čo skôr pozerať. A tak krásne si opísala váš večer vo dvojici. Ja som mala spoločnosť mojej mamy a to sa nedá nazvať romantikou, ale manžel príde čoskoro, tak sa teším na spoločné chvíľky. Prajem čo najviac takýchto nádherných okamihov a stále veľa krásny nápadov.
    Emily

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails