pátek 13. ledna 2012

Srdíčka s háčkovanou kraječkou...

... připomínajíc tak trochu starou dobu...
kdy ženy nosily dlouhé róby, velké klobouky, krajkové deštníky a jemné rukavičky
Posílám pozdrav...
...a pár srdíčkových obrázků z dnešního tvoření :o)
Užijte si hezký večer a celý víkend!

24 komentářů:

  1. Soni srdéčka jsou táááák nádherná. Jsi obr šikulka. Krásný víkend pa páá Zuzka

    OdpovědětVymazat
  2. Soničko, no to je nádhera. :-) jako ze starých časů. Alča

    OdpovědětVymazat
  3. Soni, budu se opakovat, ale tvá srdíčka jsou prostě nádherná. Krásná inspirace. Užij si pěkný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné tvořeníčko, Soni.

    OdpovědětVymazat
  5. Soni, fakt sú nádherné a jemné. Vybrala si moc pekné kombinácie. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Soni, látky s růžičkama jsou úžasné, odkud je máš, jestli to není tajemnství.
    děkuji
    Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Soni překrásná,obzvlášť ty s tou květinovovu látečkou!Michaela

    OdpovědětVymazat
  8. Soni, fantasticke...neviem co viac dodat...su tak nezne a krasne :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zuzi, Alenko, Věrko, Jani, Andrejko, Ivko, Míšo, Zuzi, Janí děkuji za zastavení :o) Z vašich slov mám obrovskou radost. Jsem ráda, že se srdéčka líbí :o) venku padal sníh a já měla takovou chuť (nebo lépe náladu) ušít něco romantického...
    Na dotaz, odkud mám látečku s růžičkami, ráda odpovím...koupila jsem ji v kamenném obchůdku pár kilometrů od nás...metr stojí 160,-
    Hezký a pohodový večer všem....Soňa

    OdpovědětVymazat
  10. ♫ .♥.•* ★¨`*•♫.•´*.¸.•´♥ ♫
    ☀ Felíz ☀ Día ☀ Amigos! ☀☀
    ♫ .♥.•* ☀¨`*•♫.•´*.¸☀.•´♥
    ┊ ┊┊ ┊☀┊ ┊ ┊┊ ☀ه
    ه┊ ☀ ┊ ┊ ི♥ྀ
    ☀ ┊┊ ☀ه
    ه┊ ☀

    OdpovědětVymazat
  11. The hearts are beautiful! Have a wonderful weekend! Carla

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Soni, jsou nádherná.
    Hezký víkend
    Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  14. SONIČKO, TVÉ SRDÍČKA SE MI VELICE MOC LÍBÍ.
    OPRAVDU JAK ZA STARÝCH ČASŮ. KRÁSA.
    MOC HEZKY NAFOCENO. CHVÁLÍM TAKÉ PYTLÍČEK Z PŘEDCHOZÍHO PŘÍSPĚVKU.
    PŘÍRODNÍ BARVY DODAJÍ JEMNOST A NOSTALGII TVÉMU TVOŘENÍ.
    DNES MÁM V ÚMYSLU ŠÍT. NA SRDÍČKO UŽ MÁM NACHYSTANOU LÁTKU. CHCI JEDNO, VĚTŠÍ, ROMANTICKÉ.
    UŽ MÁM PRO NĚJ I VYBRANÉ MÍSTEČKO.
    SNAD SE POVEDE.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  15. Srdíčka jsou tak nádherná! Nemohu se vynadívat! Velmi půvabná!

    OdpovědětVymazat
  16. Soni, tomu říkám romantika, ať vytvoříš co vytvoříš, vždy je to úžasně jemné a vkusné, hezkou neděli,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  17. Ready for Valentine's day... you have such lovely hearts...
    Hug
    Anna

    OdpovědětVymazat
  18. Piękne serduszka,subtelne i bardzo romantyczne:)

    Pozdrawiam

    Małgosia

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Soni, srdicka jsou nadherna, moc se ti povedla!

    OdpovědětVymazat
  20. Soničko, ty si mě tedy naladila, úplně slyším Oldřicha Nového jak obluzuje nějakou takovou dámu...Tvoje srdíčka jsou opravdu překrásná!
    Přeji tobě i celé rodině krásnou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  21. Díky, krásným fotečkám a komentářům, mám dojem, že jsem se ocitla v jiném světě, v jiné době.
    Valentýn se nám blíží a srdíček, není nikdy dost:-D

    OdpovědětVymazat
  22. Krásné, čisté a velmi vkusné! Krásné dny plné tvoření, R.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails