pondělí 9. ledna 2012

Vážení a milí čtenáři, moc vás všechny v novém roce zdravím a posílám pár fotek mého posledního tvoření. Jsou to maličkosti, z kterých mám velkou radost... Tak se pěkně usaďte a doufám, že se vám budou líbit tak jako mě :o)
Jehelníček nebo dekorační polštářek z bavlněné látky vonící po levanduli ve smetanové barvě...
Na přední stranu jsem uháčkovala dvanáct kytiček, spojila bavlnkou a pak celé po obvodu obháčkovala řetízkem a přišila. Kytičky jsem háčkovala ze 100% bavlněné příze Camilla a poutko s dřevěnými korálky lze sundavat.
Další polštářky jsou s výšivkou rostlinky vonící po meduňce a levanduli...třeba do prádelníku nebo jen tak k dekoraci.
Podložky pod cokoliv se zeleným proužkem a mini polštářek. Vše je s háčkovanou aplikací...
Mám ráda, když věcičky voní a tak jsem je opět naplnila sušenými kvítky levandule :o)
Výšivka pomněnek už čeká na další tvoření, ale to zas někdy příště :o) Přeji vám krásný večer...

25 komentářů:

  1. SONIČKO ZLATÁ, MOC TĚ ZDRAVÍM V NOVÉM ROCE.
    TVÉ TVOŘENÍČKO JE TAK KRÁSNÉ, NĚŽNÉ A JEMNÉ.
    VELICE PĚKNÝ NÁPAD.
    MÉ OBLÍBENÉ, NADČASOVÉ BARVIČKY.
    UŽ SE TĚŠÍM NA TVÉ TVOŘENÍČKO PO CELÝ ROK 2012.
    MĚJ SE PĚKNĚ, PŘÍJEMNĚ A POHODIČKOVĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Sonička, veľmi pekné a jemné vecičky. Si taká nápaditá a šikovná. Všetko dobré aj Tebe v novom roku. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Krása-mě se moc líbí tvé podložky,musím něco takového udělat pod hrnečky:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Soničko, bylo mi jasné, že nezahálíš, ale vložila si tolik krásy, že by vystačila na několik příspěvků! Polštářek s kytičkami je kouzelný (mám rozdělané podobné srdíčko :o)), výšivky jsou kouzelné, ty pomněnky...áááách!
    Určitě jsem něco zapomněla, je to prostě krása a má tvůj kouzelný, elegantní a jemný rukopis.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Sonička, moc krásna práca, zvlášť tie vyšívané to je krása. Veľmi sa mi páčia vyšívane pomenky po našom nezábudky. Už v tom vyšívacom kruhu to je krásne, ako v rámiku už len zavesiť. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
  6. Soni, moc krásné polštářky. A ten jehelníček je super nápad. Moc se mi to líbí.

    Hezký večer.

    Alča

    OdpovědětVymazat
  7. paaaani Soni, to je ale kopa krasnych prac! mas moc sikovne rucky :) a hlavne trpezlive :)

    OdpovědětVymazat
  8. Voní ta krása, až k nám:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Bohdanko,
    nápodobně...já se zas moc těším na ty tvé :o)
    Posílám pozdravení a děkuji za milou zprávičku.
    Hezký a pohodový večer...
    Soňa


    Andrejko,
    zdravím a moc děkuji za všechny krásné komentáře:o) Tobě také přeji jen to nejlepší v novém roce.
    PS: Srdíčkový běhounek určitě zvládneš :o) o tom nepochybuji. Návod jak na něj pošlu mejlíkem. Už jsem ho nafotila :o) Měj se hezky, Soňa

    Míšo, děkuji :o)
    podložky šiji teď hodně...proužek se moc líbí...tak ať se ti povedou. Příjemný večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  10. Helenko,
    tak ráda tě tu vidím :o)a jako vždy máš naprostou pravdu. Od nového roku tvořím a jen tvořím...ani nestačím sledovat tvořeníčko těch ostatních, včetně tebe. Srdíčko jsem měla v plánu původně, ale polštářek nakonec vyhrál jako první :o)jsem prostě polštářková :o)))Těším se ovšem na to tvé...děkuji za hřejivá slůvka a posílám pozdrav...měj krásný večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Sonja, wie immer wunderbar gearbeitet und sehr sehr schön fotografiert! Toll! Nik

    OdpovědětVymazat
  12. Renatko, děkuji za návštěvu a vlídná slova...to potěší :o)Jojo, bylo by to moc pěkné a mám je dokonce v plánu. Výšivky bylinek do rámečku, které si tak nějak představuji do kuchyně, vyšívám snad už přes rok :o) vždy když nějakou vyšiji, tak z ní udělám polštářek nebo podložku... Příjemný večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  13. Sono sempre raffinitassime le tue creazioni
    Buona anno e tanta salute
    Emi

    OdpovědětVymazat
  14. Alenko, moc děkuji...háčkovaný kabátek z kytiček je tak trochu zahraniční inspirace...já ho jen malinko upravila podle svého a použila na polštářek. Jukla jsem na bloček...orchideje jsou nádherné :o) Hezké dny, Soňa

    OdpovědětVymazat
  15. Zuzanko, přiznávám, že je už mám dost rozpíchané :o)s náprstkem to ovšem moc neumím, tak si nesmím stěžovat :o)) z tvoření mám velkou radost. Je to úžasný relax...zatím se do větších kousků nepouštím. Děkuji za návštěvu a už teď se těším na tvé tvoření. Přeji prima celý týden, Soňa

    OdpovědětVymazat
  16. Soňi, polštářky i ostatní věcičky jsou kouzelné, je vidět, že jsi nezahálela, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  17. Soni, jedním slovem DOKONALÉ ... opravdu krásné pokoukáníčko...jak polštářky, tak podložky ... precizní práce a háčkování!!! A vyšívané pomněnky jsou také krásné!!! Těším se, co s nimi vykouzlíš...a dodatečně přeju krásný, poklidný a pohodový nový rok 2012...hodně zdravíčka...pá Radka

    OdpovědětVymazat
  18. Tout est magnifique... comme d'habitude...
    Bises
    Anna

    OdpovědětVymazat
  19. Moc krásné jemné tvořeníčko. Nejvíc se mi líbí jehelníček,úžasný!!

    A.

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Soni!!!!
    Jsou to všechno moc krásné věcičky!!!!
    Ze všeho nejvíc se mi líbí asi ty podložky s proužkovanou látkou

    OdpovědětVymazat
  21. Soni, úžasné jemňoučké výšivky v elegantních barvách, moc se líbí!!!
    Hezký večer
    Maru

    OdpovědětVymazat
  22. Soni,to je zase dokonalost.Nádhera!
    Přeji dobrou noc:-)

    OdpovědětVymazat
  23. Ach, to je náádhera..jeden obrázek krásnější než druhý, miluju polštáře.

    OdpovědětVymazat
  24. Stejně jako Amelie,miluji polštáře a tak jsem jak jinak...unešená! :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails